SN Brussels

  • Thread starter Thread starter papas2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελευταίες πτήσεις του Avro RJ100 για την εταιρεία = 27 Οκτωβρίου.
Bye bye avro. :arrow:
 
Συνεχίζεται η ενοποίηση της Thomas Cook Belgium με τη Brussels Airlines.

Αυξημένες συχνότητες και για την ελληνική αγορά από το S18, π.χ. BRU-HER 17/weekly(!), BRU-RHO 6/weekly

Η δε SN πάει πολύ καλά στις Βρυξέλλες με συνεχή αύξηση της κίνησή της. Για να δούμε πως θα επηρεάσει αυτή η μεγέθυνση, το πλάνο ενσωμάτωσης στη EW.
 
Διαβάζω άρθρα οτι έρχεται το τέλος της Brussels καθώς η LH που πλέον έχει το 100% της εταιρίας θα την "συγχωνεύσει" με την Eurowings. Ο CEO και ο CFO που δεν είναι της LH, αναμαίνεται να "παρατηθούν" την Δευτέρα στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της εταιρίας που πλέον ελέγχει η LH.
 
Όλα τα δεδομένα εκεί συγκλίνουν. Το γερμανικό management θέλει να προχωρήσει περαιτέρω τη συγχώνευση της SN στη EW (παρά τα ομολογουμένως καλά μεγέθη της πρώτης) κίνηση με την οποία διαφωνεί το τρέχον management (CEO ο Βέλγος Bernard Gustin).

Φαίνεται πως οι Βέλγοι για κάποιο λόγο είναι υπερήφανοι για το υβρίδιο loco/holiday carrier με ό,τι έχει ξεμείνει από τις classic που έχουν δημιουργήσει, αν και αξίζει να πούμε εδώ πως η SN τα τελευταία χρόνια έχει ανοδική πορεία (μείωση δαπανών, αύξηση επιβάτων, αύξηση κερδών (15 μύρια το 2016 -παρά τις τρομοκρατικές επιθέσεις-, για το 2017 αναμένεται κερδοφορία 40+ μυρίων).

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα γίνει με το "χρυσοφόρο" δίκτυο της SN προς την Αφρική (φήμες λένε πως η LH θέλει να το μεταφέρει στη FRA, κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο καθώς αφενός υπόκειται σε διακρατικές συμφωνίες Βελγίου-άλλων χωρών αλλά απευθύνεται και σε ένα συγκεκριμένο επιβατικό κοινό) καθώς και με την εκκολαπτόμενη Air Belgium (που αναμένεται εδώ και 1 χρόνο(!) να ξεκινήσει πτήσεις προς HKG).
 
Μαύρα τα μαντάτα για τη σερενάτα.

Φεύγουν ο τωρινός CEO και CFO (βελγικής επιρροής). Νέα CEO η Christina Förster (γερμανίδα και ως τώρα, chief commercial officer στην εταιρεία), γαλουχημένη με τις αρχές της LH.

Τετάρτη υπάρχει το επόμενο meeting στις Βρυξέλλες με το CEO της Eurowings. Εικάζω βέβαια πως περαιτέρω ανακοινώσεις για το integration με την EW θα γίνουν λίγο αργότερα ώστε να καταλαγιάσει λίγο η βαβούρα.
 
Παραμενει βελγική, αν και με νέα ηγεσία, και δεν θα την φάει η γερμανική "μαρμαγκα"-EW (το για πόσο είναι αλλο θέμα...)..Βεβαια για μένα δεν εχουν διαφορες στις παροχές κ στο σέρβις, οπως και οι περισσότερες εταιρείες πια που γερνουν προς LCC..Εχουν όμως το χρυσό δικτυο της Αφρικής που καλοβλέπουν οι Γερμανοι...

https://press.brusselsairlines.com/new- ... s-airlines
 
Στην ανακοίνωση αποτελεσμάτων του Lufthansa Group η Brussels δεν υπάρχει σαν εταιρία, είναι πλήρως ενσωματωμένη στην Eurowings και απλά διατηρείται ως brand name για κάποιες πτήσεις.
 
Λέτε να καταφέρει η εταιρεία να αποφύγει τον στραγγαλισμό από την LH που θέλει να την αποστείλει στην EW :?: , γιατί πως αλλιώς εξηγείτε η επένδυση σε αναβάθμιση του προϊόντος business class (30 θέσεις) των Α330 και την δημιουργία Privilege Economy (21 θέσεις),
δεν είναι αντίστοιχα του προϊόντος της EW.

Ο μέσος όρος ηλικίας των α/φ Α330 είναι 17,2 έτη.

Μπράβο τους, :great: πολύ ωραία διαρρύθμιση καμπίνας και καλό προϊόν για να ταξιδεύσεις στην Αφρική, 7 Α330 θα είναι έτοιμα εντός του έτους, από τα 12 Α332/3 που έχουν.

Να βάλουμε στοίχημα ποιο θα είναι το πρώτο δρομολόγιο; :o
BRU-ACC SN277/289 332/3 D
BRU-DLA SN371 333 D
BRU-DSS SN201/3 332/3 D
BRU-KGL SN465/7 332/3 6/W
BRU-FNA SN241/3 332/3 4/W
BRU-ABJ SN299 333 3/W
BRU-BJL SN223 332 3/W
BRU-OUA SN255 333 3/W
BRU-FIH SN357 333 2/W
BRU-LAD SN359 332 2/W
BRU-BJM SN455 333 1/W

https://www.businesstraveller.com/busin ... omy-class/
 
Εφ’όσον το παρακολούθησα η ενσωμάτωση της SN στην EW αφορά το δίκτυο Ευρώπης, όχι τα longhaul (ιδιαίτερα το δίκτυο προς Αφρική). Τουλάχιστον προς το παρόν…. Αν και έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν ξέρει ακριβώς τί / πώς / πότε θα γίνει αυτό, και οι σχετικές press releases, ανακοινώσεις κλπ. για μένα δεν είναι πολύ σαφείς.
 
Την ίδια Νέα διαρρύθμιση θα λάβουν και τα Α330 που πετάει για την Eurowings;
Αν ναι, δεν βλέπω πως δικαιολογείται αυτό που γράφει ο AirNamimbia περί "αποφυγής του στραγγαλισμού από την LH που θέλει να την αποστείλει στην EW".
 
Top