Όλα τα δεδομένα εκεί συγκλίνουν. Το γερμανικό management θέλει να προχωρήσει περαιτέρω τη συγχώνευση της SN στη EW (παρά τα ομολογουμένως καλά μεγέθη της πρώτης) κίνηση με την οποία διαφωνεί το τρέχον management (CEO ο Βέλγος Bernard Gustin).
Φαίνεται πως οι Βέλγοι για κάποιο λόγο είναι υπερήφανοι για το υβρίδιο loco/holiday carrier με ό,τι έχει ξεμείνει από τις classic που έχουν δημιουργήσει, αν και αξίζει να πούμε εδώ πως η SN τα τελευταία χρόνια έχει ανοδική πορεία (μείωση δαπανών, αύξηση επιβάτων, αύξηση κερδών (15 μύρια το 2016 -παρά τις τρομοκρατικές επιθέσεις-, για το 2017 αναμένεται κερδοφορία 40+ μυρίων).
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα γίνει με το "χρυσοφόρο" δίκτυο της SN προς την Αφρική (φήμες λένε πως η LH θέλει να το μεταφέρει στη FRA, κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο καθώς αφενός υπόκειται σε διακρατικές συμφωνίες Βελγίου-άλλων χωρών αλλά απευθύνεται και σε ένα συγκεκριμένο επιβατικό κοινό) καθώς και με την εκκολαπτόμενη Air Belgium (που αναμένεται εδώ και 1 χρόνο(!) να ξεκινήσει πτήσεις προς HKG).