Skyteam

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρόσφατα νέα από πτήση με ΤΚ, στα πληρώματα καμπίνας ήδη συζητούν για την ένταξη τους στην ουρανομάδα. Άντε να δούμε...
 
E, είναι, πως να το κάνουμε, ένα consolation. Δεν κατάφεραν να βάλουν στην ουρανοομάδα την απειροτεράστια ΟΑ (επί βασιλείας MIG), κάτι πρέπει να κάνουν για αντιστάθμιση...
Στα σοβαρά τώρα, θα είναι η πρώτη 'σοβαρή' προσθήκη για την SkyTeam από τις εταιρείες στην περιοχή, όλες οι άλλες είναι αρκετά μικρές (Tarom, MEA)...
 
Με την ένταξη της Xiamen στην συμμαχία και την εξοικείωσή της στην χρήση του Β787, προγραμματίζει την έναρξη του δρομολογίου Xiamen – Amsterdam στις 27 Ιουλίου 2015.
Αυτό δεν βοηθά μόνον την AF/KL αλλά και την συμμαχία. Καθώς η Xiamen σχεδιάζει να ξεκινήσει το δρομολόγιο Xiamen – Sydney με Β787 (αυτή την στιγμή έχει 2 Β787 και θα παραλάβει άλλα 4) θα δώσει και άλλες εναλλακτικές στις AF/KL για Αυστραλία.
Αυτή την στιγμή η AF/KL σε συνεργασία με την China Southern ενώνει την Ευρώπη με τις Αυστραλιανές πόλεις : SYD (μερικές φορές με Α380) , MEL, BNE, PER, CNS, και το AKL της Νέας Ζηλανδίας.
Την συμμαχία την βοηθά γιατί αυξάνει λίγο τις διασυνδέσεις της Ευρώπης με την Κίνα και Ανατολική Ασία. Αυτή την στιγμή τα μέλη της προσφέρουν 60 διασυνδέσεις πόλεων.
Οι Ευρωπαϊκές εταιρείες της Sky Team έχουν 27 διασυνδέσεις έναντι των Ασιατικών με 33.
Η συμμαχία υπολείπεται κατά πολύ της Star Alliance που τα μέλη της προσφέρουν 72 διασυνδέσεις. Και στην Star Alliance οι Ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν 28 διασυνδέσεις έναντι των Ασιατικών με 44. Γενικώς πάντως και οι 3 συμμαχίες προσφέρουν 164 διασυνδέσεις μεταξύ Ευρώπης και Κίνας / Ανατολικής Ασίας, εκ των οποίων οι 69 είναι από Ευρωπαϊκές εταιρείες και οι 95 από Ασιατικές εταιρείες.
Ένα άλλο σχόλιο είναι ότι η Sky Team έχει τις περισσότερες διασυνδέσεις για την Ωκεανία (μέσω της περιοχής) καθώς εκτός από τις China Southern / Xiamen, Με την China Eastern μπορείς να πας στις SYD, MEL την China Airlines στις BNE, SYD, AKL, CHC και με την Korean στις SYD, BNE, CHC. Φυσικά κατ εμέ η πιθανότητα επιβίβασης σε B787 ή A380 των China Southern / Xiamen είναι αξεπέραστη αυτή την περίοδο.
Με την Star Alliance μπορείς να φτάσεις στην Ωκεανία χρησιμοποιώντας την Air China για SYD, MEL την Asiana για SYD και την EVA για SYD, ΒΝΕ. Φυσικά και την Air New Zealand.
 

Attachments

...και ακόμα δεν έκανε wet-lease ένα Α380 από την Amadeus για να καλύψει τη ζήτηση; θα είμαι από τους πρώτους που θα πάνε...
 
Πες τα χρυσόστομε: :great:

JVs are really business-driven and have a very deep economic sense.
You can easily compete with another member of the same alliance while you don’t compete with your JV partner.”

Polish CEO Sebastian Mikosz :great:

Η Kenya Airways φεύγει από την SkyTeam :?:

https://www.businesstraveller.com/busin ... e-skyteam/

JV* που γνωρίζω εγώ (μπορεί να υπάρχουν και άλλες)
DL=JV=AM
DL=JV=KE
DL=JV=WS
DL=JV=VS/AF/AZ/KL
AZ=JV=AF/KL
VN=JV=AF/KL
AA =JV=LA
AA=JV=JL
AA =JV=CZ
Θα καταφέρει η ΑΑ να πραγματοποιήσει το JV=QF που τον Νοεμ. σταμάτησε USDT
AA=JV=BA/IB/AY
QR=JV=BA
EK=JV=QF
UA=JV=AV
UA=JV=NH
UA/AC=JV=LH/LX/OS/SN
NH=JV=LH/LX/OS
SQ=JV=LH/LX
CA=JV=LH/LX/OS
*JV partnership allows airlines to align service offerings, share costs and revenue, as well as share risks – generally in a specific geographic region and also requires government antitrust immunity.
 
Μπορεί οι Φιλιππίνες να ήταν 333 χρόνια κάτω από τον Ισπανικό ζυγό, μπορεί η ANA να αγόρασε το 9,5% των μετοχών της, η Philippine Airlines όμως θεωρεί ότι θα ήταν καλύτερα να ενταχθεί στην SkyTeam γιατί τα δρομολόγιά της δεν επικαλύπτονται από τα δρομολόγια των μελών της συμμαχίας.
Μέλη της SkyTeam είναι η Vietnam Airlines και η Garuda, δεν θα έχει ανταγωνισμό από αυτές :?: ?,
αλλά η εταιρεία θα ξέρει καλύτερα από εμένα.
Εγώ θεωρούσα ότι η OneWorld θα ήταν καλύτερη για την εταιρεία, καθώς είναι η ποιο αδύναμη στην περιοχή.
Η SkyTeam έχει τις VN&GA, η StarAlliance έχει TG&SQ, ενώ η OneWorld έχει μόνον την MH. Εκτός και αν η PL μπλοφάρει. :idea:

https://atwonline.com/airports-routes/r ... e-leanings
 
Ειμαι κατοχος χρυσης καρτας και στους 3 μεγαλους αεροπορικους συνασπισμους, με Aegean/Qatar/Air France, οποτε γνωριζω πολυ καλα τα τεκτενομενα.
Ειχα προσφατα μια πτηση με την GOL (G3) απο Porto Alegre (POA) για Rio De Janeiro (GIG)
Διαπιστωσα μετα οτι εχουν πιστωθει στην καρτα μου της Air France εκτος απο 914 award miles και 2 ΧΡ (Status).
Πως γινεται αυτο αφου η G3 δεν ειναι μελος της Sky Τeam; (ασχετα αν εχει στενη συνεργασια με τη Delta)
Τοχω απορια να μαθω...
 
Ο λόγος είναι απλός: η G3 συμμετέχει στο Flying Blue. Συν τοις άλλοις, έχει πολύ στενή συνεργασία με την AF (codesharing στα εσωτερικά της Βραζιλίας).
 
Eχεις δικιο τυπε. Ευχαριστω.
Δiαβαζω τωρα στο Flying Blue για την G3 (Gol)

WITH GOL, YOU CAN:
Earn Miles
Gain XP on eligible flights
Earn Elite bonus Miles
Spend Miles
Extend the overall validity of your Miles
 
Top