Skygreece Airlines

spy1":10keg81u said:
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι κενό άφησε. Τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχουν δύο ημερήσιες πτήσεις με DELTA & US από ανατολική Αμερική για Ελλάδα. Τους χειμερινούς υπάρχει σωρεία πτήσεων με αναμεταβίβαση, σε τιμές που είναι για κάθε βαλάντιο. Μην υπερβάλουμε

Πέστα κατάσκοπε... Άλλωστε, αν πράγματι υπήρχε 'ζήτηση' για περισσότερο, κανένα κενό δεν μένει ακάλυπτο. Δεν θα το 'έκλεινε' το μαγαζί η Delta τον χειμώνα αν είχε ζήτηση...
 
Όταν λέω "κενό" δεν εννοώ τη δυνατότητα του να έρθει κάποιος στην Ελλάδα,αυτός που θέλει να έρθει έρχεται και κολυμπώντας που λέει ο λόγος,εννοώ ότι ψάχνει τρόπους να έρθει με κάτι "Ελληνικό" και θέλουμε δεν θέλουμε η Skygreece είναι Ελληνική εταιρεία ρε παιδιά.
 
Επειδή έβαλε την ελληνική σημαία δεν σημαίνει ότι είναι 100% ελληνική εταιρεία. Όχι πριν μάθουμε τι εθνικότητας επενδυτές είναι από πίσω και βάζουν τα κεφάλαια.
 
Ρε παιδιά θα τρελλαθούμε τελείως;Είναι η κάθε εταιρεία υποχρεωμένη να λέει τη μετοχική της σύνθεση;;Ή μήπως η μετοχική σύνθεση δεν μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή;Εγώ μπορώ να πω δέκα εταιρείες (όχι αεροπορικές) που ενώ έχουν Ελληνικά ονόματα δεν έχουν πια Έλληνες μετόχους.Έχουν αλλάξει τα πράγματα....
 
Επιτέλους ενημέρωσαν και την ιστοσελίδα τους για τους προορισμούς,πάντως η εταιρεία έχει έναν Γολγοθά μπροστά της για να αποδείξει ότι μπορεί να αντέξει.Τα δύσκολα θα ξεκινήσουν όταν θα κάνουν πτήσεις για Αμερική Καναδά.Θα αντέξει ;Θα έχει κέρδος;Γιατί όπως και να το κάνουμε τα υπερατλαντικά είναι δύσκολα άλλωστε το είδαμε και με την Ελένικ η οποία είχε γεμάτες πτήσεις αλλά το κόστος των καυσίμων την βούλιαξαν.
 
Σκηνές ροκ με την άφιξη σε Μογκαντίσου και Ερυθραία και εύχομαι καλές πτήσεις και σε περισσότερους καλτ προορισμούς.

Πάντως οφείλω να παραδεχθώ ότι ο παπάς μου έβαλε τα γυαλιά, γιατί εγώ δεν τον είχα ικανό ούτε για την πρώτη πτήση. Το πόσο θα κρατήσει είναι άλλο στοίχημα, ίσως χαμένο από χέρι, αλλά ακόμα και εδώ που έφτασε είναι κάτι.

Έμπαινε Ταξιάρχη!
 
spy1":3p6wxtij said:
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι κενό άφησε. Μην υπερβάλουμε
Θα σού εξηγήσω τι κενό άφησε.Μέ ή χωρίς κέρδος (με ζημία φυσικά) η γραμμή δεν έκλεισε ποτέ τον χειμώνα.Έστω και με 5 πτήσεις την εβδομάδα.Το δρομολόγιο το συντηρούσε για εθνικούς λόγους.Εκεί ήταν η αξία της αλλά όπως φαίνεται,δεν έγινε ποτέ αντιληπτό.Δεν πειράζει όμως.Τι είναι σε θέση να καταλάβει το επιβατικό κοινό; Αυτή η αφθονία το κακόμαθε.
 
Ρώτα καλύτερα αυτούς με τον κομμένο μισθό αν αντιλήφθηκαν ή όχι την ζημιά...

Τα'χουμε ξαναπεί, ο κόσμος έχει αλλάξει, η οικονομία είναι παγκοσμιοποιημένη, οι Έλληνες πετάνε με τούρκικες πια και οι Ιρλανδοί πετάνε domestic στα Χανιά...To να ψάχνουμε εθνικούς λόγους για να δικαιολογήσουμε την ύπαρξη της Skygreece, δεν θα κόψει το κόστος του εγχειρήματος...
 
Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω φίλο ,οι εθνικοί συναισθηματισμοί δεν φέρνουν τα κέρδη και ούτε βέβαια την επιβίωση μιας εταιρείας, θα φανεί πια από το φθινόπωρο αν θα ξεκινήσουν πτήσεις για Αμερική η Καναδά , αν καταφέρουν να φέρουν και άλλα αεροπλάνα γιατί με ένα αλλά ούτε με δύο δεν πάνε πουθενά και βέβαια τα οικονομικά πάνω από όλα αν μπορεί να βγάζει η εταιρεία κέρδος.Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα έχει επιτυχία αλλά αυτό πια θα φανεί σε λίγους μήνες.
 
Βλέπω πάντως κάποιους οι οποίοι είχαν οριστικά αποφασίσει την αποτυχία της εταιρείας,να μεταθέτουν τώρα τις αποφάσεις τους για το μέλλον.
 
Top