Skygreece Airlines

andreasl":2pllo50y said:
airzena":2pllo50y said:
Όσο για το Σικάγο, αυτό είναι ανακριβές. Υπήρξε εποχή που η ΟΑ συνέδεσε την Αθήνα με Σικάγο μέσω Βοστόνης (μικρή περίοδο αλλά υπήρξε).
Μάλλον στο άρθρο τους ξέφυγε το απευθείας.

Εξυπακούεται το απευθείας, με ανταποκρίσεις συνδέεται ήδη από διάφορες εταιρείες.


Και χωρίς ETOPS, με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου φαντάζομαι... :cool:
 
Σαράντα πέντε σελίδες συζήτησης για την skygreece, παρόμοια με τις άλλες τριάντα οκτώ σελίδες της Hellas ή «Ραλακιάδας» όπως πολύ σωστά είχε προφητικά αναφερθεί σχεδόν εξαρχής γι' αυτό το απίθανο υπερατλαντικό επιχειρηματικό εγχείρημα, ο φίλτατος flying-doc., αλλά και αρκετά άλλα μέλη.
 
Απογοήτευση στην skygreece από το "προσωπικό",στα γραφεία κυριαρχεί απαισιοδοξία.Ήδη ο καιρός περνάει και οι ανευθυνουπεύθυνοι της skygreece έχουν εξαφανιστεί.Ούτε δηλώσεις, ούτε χαζοχαρούμενες φωτογραφίες ,βιντεάκια να πέφτουν από σαϊτ προφανώς για να αποφύγουν τα ντοματάκια PUMMARO.
Δυστυχώς δεν πρόκειται καμία εταιρεία να ανοίξει στην Ελλάδα ούτε να αδειοδοτηθεί με τέτοιες ερασιτεχνικές διαδικασίες σαν αυτή της SKYGREECE.Σιγά μην ξαναεμπιστευτούν οι Αμερικανοί Ελληνική εταιρεία,να'ναι καλά οι αυτιοκράτορες που κατάφεραν το ακατόρθωτο.
Υ.Γ
Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι για εσάς αλλό ο λογαριασμός του facebook τους έχει να ενημερωθεί από τις 14 Δεκέμβρη του 2013.
 
τι το θελαν τοτε το αεροπλανο, ειχαν λεφτα για ξοδεμα?
 
Το αεροπλάνο έπρεπε να το φέρουν για να δείχνουν ότι προχωράει η διαδικασία και να προσπαθούν έτσι να βάζουν στο λούκι και άλλους επενδυτές. Τώρα αν αγοράστηκε ή νοικιάστηκε ή σε ποιόν ανήκει και γιατί επισκευάσθηκε !!!!! στην Τουρκία αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Οι μέτοχοι πάντως υπερηφανεύονται ότι αγοράστηκε. Αν δεν κάνεις πράξη δεν παίρνεις προμήθεια ούτε πείθεις για τις δήθεν αγνές σου προθέσεις.
Όσον αφορά απογοητευμένους και αγανακτισμένους εργαζόμενους, εδώ υπάρχει ένα σοβαρό θέμα. Όταν ένας εργαζόμενος απογοητευθεί από την εταιρεία στην οποία εργάζεται τότε το παιγνίδι χάθηκε και τους δύο και δεν διορθώνεται. Όσοι είναι δυσαρεστημένοι πρέπει να εγκαταλείψουν όσο είναι νωρίς. Όσοι όμως πιστεύουν στο εγχείρημα πρέπει να παραμείνουν πιστοί μέχρι τέλους έστω και αν δεν πληρώνονται. Ούτως ή αλλιώς οι περισσότεροι το γνωρίζουν πολύ καλά το σενάριο διότι προέρχονται όλοι πακέτο από την άλλη εταιρεία που την κρατούσαν ανοικτή για να λέγονται Διευθυντές, έστω και αν είχανε να πληρωθούνε 5-6 μηνιάτικα. Όπως κλείσανε την μία έτσι θα κλείσουν και την άλλη. Κύριοι όταν ασκείτε Διοίκηση, χτυπάτε καμιά φορά και το χέρι στο τραπέζι λέγοντας ότι αυτό το σενάριο δεν αποδίδει ή κάνετε τις κότες και κάθεστε εκεί μέχρι να φάτε το ρευστό, το οποίο δεν βλέπω να κρατάει για πολύ. Πιστεύετε όμως ότι θα υπάρξει και τρίτος μετά να σας προσλάβει ως ειδικούς ή το έχετε ήδη κάψει το χαρτί σας.
Οι 45 σελίδες μην σας ενοχλούνε. Εδώ ο άλλος Αμερικάνος είχε 38 πριν καν καταθέσει αίτηση. Ο αυτοκράτορας όμως αισίως 149 (Φώσκολος !!!).
 
Η Etihad και η Jet απο οτι ακούγεται στο ΑΙΑ και απο αρμόδιες πηγές στη ΗΠΑ έχουν πάρει το ΟΚ απο τους Αμερικάνους (DOT) για ορισμένα δρομολόγια και τις πτήσεις:

JFK-AUH-BOM
ORD-AUH-BOM
JFK-ATH-AUH
JFK-ATH-BOM
ORD-ATH-BOM
ORD-ATH-AUH

Επίσης η QATAR ξανα κοιτάει την Αθήνα σαν Seasonal hub για τα δρομολόγια JFK-ATH-DOH για λόγους φορτίου.

Απο οτι φαίνεται τα ΘΗΡΙΑ τις Μέση Ανατολης εχουν ξυπνήσει και ειναι έτοιμοι να καλύψουν το τεράστιο κενό τις Ολυμπιακής κάτα κάποιο τρόπο.

Όποτε η SKYGREECE και η AEGEAN μπορούν να ξεχάσουν το όνειρο τις Αμερικής αν τελικά γίνει κάτι τέτοιο απο τις εταιρίες τις Μέση Ανατολής, και δυστυχώς είναι κρίμα γιατί ήταν τόσο κοντά στο όνειρο αλλα στην περίπτωση τις SKYGREECE πέσαν πολύ έξω με το Management που έχουν.

Τώρα για την AEGEAN ακόμα έχουν την ευκαιρία, για να δούμε. (Είναι τυχαίο και το codeshare με την ETIHAD για AUH;;)
 
Αν και βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος, λίγες σκέψεις:
Για να πιάσει ένα τέτοιο εγχείρημα (πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες), θέλει 'δέσιμο' και στα δύο του άκρα - δεν μπορεί να είναι δηλαδή μόνο origin & destination (O&D). Το feeding στην Αθήνα, μόνο η Aegean μπορεί να το δώσει. Μένει να βρεθεί το feeding στην άλλη άκρη. Η Delta ακριβώς αυτό το πρόβλημα έχει. Ούτε στην Αθήνα (καθόλου), ούτε στη Ν. Υόρκη σοβαρό feeding υπάρχει. Και το δεύτερο είναι ακόμα πιο σοβαρό ως έλλειψη.
Η Qatar το ανακοίνωσε, αλλά δεν το υλοποίησε. Ίσως η καθυστέρηση με τις παραδόσεις των 787 να είναι μια πιθανή δικαιολογία. Η πρόσφατη ένταξη στην One World, με τους πιθανούς δεσμούς με την AA, ίσως να δώσει το απαραίτητο feeding στην άλλη άκρη.
Η Etihad φαίνεται να δένει με την Aegean - χωρίς να γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες. Τι connection θα έχει στην άλλη άκρη;
 
H OA δεν ειχε ποτε συνδεση Βοστωνη Σικαγο αλλα μεσω Νεας Υορκης και αναλυτικα η πτηση ηταν
ΟΑ417/418 ΑΤΗ - JFK - ORD - JFK - ATH
Εποχη ηταν Σεπτεμβρης 1994
 
Αυτή η συζήτηση αφορά την Etihad, η οποία αυτή την στιγμή πετά και στις δύο πόλεις AUH-JFK & AUH-ORD οπότε δεν υπάρχει θέμα στις μετεπιβιβάσεις της. Μάλλον μπορεί να είναι θέμα της Ινδικής Jet Airways και αντί να σταματά (όπως κάνει τώρα στις BOM-BRU-EWR & BOM-BRU-YYZ) να σταματά στην ATH.
Αλλά ότι κάνει η Skygreece είναι δικό της θέμα. Έπρεπε να κάνει το δρομολόγιο χωρίς ανταγωνισμό;
Έτσι και αλλιώς η Skygreece δεν θα ασχοληθεί με μετεπιβιβάσεις, θα έχει άλλο προϊόν που θα πουλά. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά δεν έχω ακούσει για σχέδια για κάποια συνεργασία με άλλη αεροπορική εταιρεία στο να κάνει μετεπιβιβάσεις. Μην μπερδεύουμε τα προϊόντα που πουλούν οι εταιρείες.
Καλά πλασάρεται ο Πάτερ... εάν πετάξει η Skygreece θα είναι για την ομογένεια για P2P προϊόν, άντε μήπως και για θρησκευτικό τουρισμό. Μην την κάνουμε και αεροπορική εταιρεία αξιώσεων..!.. μήπως θα αρχίσετε να μιλάτε και σε ποια συμμαχία θα πρέπει να ενταχθεί;
Εγώ προτείνω στην oneworld γιατί αυτή δεν έχει συνεργάτη στην γεωγραφική περιοχή, και η Skygreece θα κάνει μετεπιβιβάσεις της Qatar.
 
Top