Μην μπερδευόμαστε, στην ΑΤΗ δεν έρχεται η Air Canada αλλά η Air Canada rouge η οποία έχει 2 α/φ τα οποία τα είχε παραλάβει η Hawaiian 1 & 3/2003 και μεταφέρουν 282 επιβάτες σε 18Β 35in/18in & 264Υ 30 in/17.5 in. Η Skygreece έχει παλαιότερο α/φ αλλά μεταφέρει 274 επιβάτες Υ οπότε έχει καλύτερο διάκενο μεταξύ καθισμάτων. Εάν χρησιμοποιείς οικονομική θέση έχεις ελάχιστα καλύτερη ευρυχωρία. Μην μπούμε στη συζήτηση περί ηλικίας α/φ, πότε θα εμπεδώσουμε ότι η συντήρηση έχει σημασία. Διαφορές στο IFE δεν νομίζω ότι θα υπάρχουν σημαντικές στη rouge πληρώνεις το IFE. Οπότε εξυπηρέτηση και φαγητό θα κάνουν την διαφορά. Πάντα ομιλώ από την σκοπιά των επιβατών, δεν αναφέρομαι στην οικονομικότητα / βιωσιμότητα των δρομολογίων.
Τώρα για JFK Της Delta τα α/φ μεταφέρουν 244 επιβάτες εκ των οποίων 208Y 31 in/17.9 in & economy plus & 36Β (6 του 1990 - 3 του 1992 - 5 του 1997 κλπ). Η United στο EWR έχει καλύτερο προϊόν μεταφέροντας 214 επιβάτες 184Y 31μέχρι 32 in/17.3 in & economy pus & 30Β αλλά ίδιας ηλικίας α/φ (4 του 1991 - 9 του 1992 - 8 του 1993 - 4 του 1998 - 1 του 1999 - 3 του 2000).