Skygreece Airlines

Ναι, δικιο εχεις και αυτο λέω, δεν ειναι λογικο. Το θεμα ειναι οτι δεν εχουν πάρει ακομη ΑΦΜ σαν εταιρεία, δε ξερω ομως και πως λειτουργουν οι εταιρείες, απο την ΥΠΑ δεν ξερω αν εχει πάρει τα απαιτουμενα αλλα και πάλι μπορεί να λειτουργούν διαφορετικα, στην τελική δεν εχω ανοιξει ποτε και αεροπορική να ξέρω πως λειτουργουν.
 
Άσχετα με το τι θα κάνουν πραγματικά, η εντύπωση που δίνουν είναι ότι η βάση θα είναι στην Αθήνα. Υποτίθεται ότι σε 15-20 μέρες θα έρθει το πρώτο αεροσκάφος εδώ. Θα δούμε. Χωρίς να ξέρω, πριν τον Σεπτέμβριο δεν βλέπω κίνηση. Τώρα αν δεν έχουν πάρει ακόμα ΑΦΜ ως εταιρεία (προφανώς εννοείς στην Ελλάδα) αγοράζουν αεροσκάφος/η ως τι; Ιδιώτες; Δεν νομίζω. Λογικά, κάπου, κάπως, κάποτε σύστησαν εταιρεία, κάτι έκαναν τέλος πάντων. Και αυτή η μυστικοπάθεια είναι λίγο... ιδιότροπη, λίγες πληροφορίες παραπάνω δεν θα έβλαπτε να δίνουν. Διάβασα παραπάνω ότι σχόλιο/ερώτηση στο fb για την ηλικία του αεροσκάφους κ.α. το διέγραψαν. Θα δείξει...
 
Σεπτεμβρης ειναι ευσεβης ποθος, θεωρω οτι μαλλον απο Νοεμβρη θα αρχισουν κινησεις, λογικα η βαση θα ειναι Αθηνα, γενικοτερα παντα γυρω απο μια νεοσυσταθεισα αεροπορικη παντα υπαρχει μια μυστικοπαθεια μια δυσπιστια και δε ξερω γιατι πρεπει να συμβαινει αυτο
 
Ενδιαφέρουσα και η σημερινή συνέντευξη του πατέρα Νικόλαου στο "Πρώτο Θέμα".Έδωσε και άλλες πληροφορίες για την SKYGREECE σχετικά με θέσεις εργασίας,συχνότητες δρομολογίων αλλά και για μετάφορα των γραφείων.Πληροφορίες που δείχνουν ότι το εγχείρημα προχωρά κατ' ευχήν.Στην ουσία το μόνο που εκκρεμεί είναι το AOC το οποίο μοιάζει μάλλον "τυπική διαδικασία".
 
Υπάρχει κάποιο link ή είναι μόνο στην έντυπη εφημερίδα;
 
ε και λοιπον? Μοιρασου και με τον υπολοιπο πληθυσμο τις πληροφοριες σχετικα με την συνεντευξη
 
Δυστυχώς δεν κατάφερα να την "σκανάρω" αλλά αναφέρει τη δημιουργία 450 θέσεων εργασίας,αναφέρει επίσης για 5 JFK,2 YYZ,2 YUL και 2 ORD τη βδομάδα το 2014 και επίσης ότι "φεύγουν" από τα γραφεία στο Μαρκόπουλο για νέα στην Βάρης-Κορωπίου.Τα υπόλοιπα στις 2 σελίδες αναφέρονται στον ίδιο τον π.Νικόλαο,στο όραμά του,στην χρηματοδότηση του εγχειρήματος και στην πρόοδό του.
 
Θα προσπαθήσω να σταχυολογήσω από το μικρό σχετικά κείμενο τού δισέλιδου άρθρου (γιατί έχει πιό πολύ φωτογραφικό υλικό-άλλωστε η παράθεση άρθρων απαγορεύεται).
-Ο στόχος τής Skygreece είναι να εκτελέσει τα πρώτα δρομολόγια τον Μάρτιο τού 2014.
-"Ιδιαίτερα για τούς ομογενείς,το τέλος τής Ολυμπιακής Αεροπορίας έμοιαζε με το βίαιο κόψιμο τού ομφάλιου λώρου πού τούς συνέδεε άμεσα με τήν πατρίδα".
-"Πιλότος" τού παράτολμου εγχειρήματος,πού σύμφωνα με πολλούς θα χρειαστεί ένα θαύμα για να πετύχει είναι ένα δυναμικός και πολυπράγμων κληρικός.
-Το αεροσκάφος αναμένεται στην Αθήνα στα τέλη Αυγούστου,ενώ η παρουσίασή του στην ελληνική κυβέρνηση θα γίνει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
-Έχει λάβει από τον πρωθυπουργό και τον αντιπρόεδρο τής κυβέρνησης διαβεβαιώσεις για πλήρη στήριξη στα σχέδια τής εταιρείας.
-Όπως επισημαίνει ο πατέρας Νικόλαος,ο οποίος εργάζεται στη διοίκηση τού αεροδρομίου τού Τορόντο,οι Έλληνες τού Καναδά και τής Αμερικής θα προτιμήσουν να πετάνε με μία αμιγώς Ελληνική εταιρεία.Θα προσλάβει Έλληνες για να στελεχώσει τα γραφεία της στην Ελλάδα,θα έχει συνολικά 450 εργαζόμενους,αλλά καταλαβαίνετε τι ρόλο θα παίξει η προηγούμενη εμπειρία στην Ολυμπιακή.Θα είναι σίγουρα θέσεις για πολύ έμπειρο προσωπικό.
Γιά να κλείσω με μία προσωπική παρατήρηση, το μόνο πού με κάνει να διατηρώ επιφυλάξεις είναι η ηλικία τού αεροσκάφους.Θα περίμενε κανείς κάτι καλύτερο.
Και για να μη πάμε μακριά,στις πρώτες σελίδες τής εφημερίδας υπάρχει δισέλιδο ρεπορτάζ για τα Α340 τής Ολυμπιακής.Πριν από πέντε μέρες υπογράφτηκε η συμφωνία για τήν πώληση τών δύο τελευταίων έναντι 18 εκατ.δολαρίων.
Και καταλήγει η εφημερίδα: "μένει να δώσει το Ελεγκτικό Συνέδριο τήν έγκρισή του και να απαλλαγούμε οριστικά". "Πανωλεθρίαμβος" πού λέγαμε στην Ολυμπιακή.....πανωλεθρίαμβος!
 
Απο που και ως που μονο το προσωπικό της πρώην ΟΑ θεωρείται "πολυ έμπειρο"; Άλλες εταιρείες στην Ελλαδα με έμπειρο προσωπικό δεν υπάρχουν κατ´εσέ;
 
Φίλε sevev4seven αν διαβάσεις με προσοχή,τα "γραφθέντα" από το Γιώργο αποτελούν μεταφορά αυτών που είπε ο πατέρας Νικόλαος στην εφημερίδα.Όσο για το θέμα ΟΑ και εμπειρία μην το ανοίξουμε γιατί δεν οδηγεί πουθενά αν δεν μπορούμε να δούμε ότι η ΟΑ με τα όποια στραβά της ήταν "Πανεπιστήμιο" για την Ελλάδα και όχι μόνο.Παραδείγματα πολλά,πάρα πολλά αλλά δεν είναι της παρούσης.
 
Top