Πάντως πιο πολύ μοιάζει σαν μια αερολέσχη που κάνει στροφή και δημιουργεί αεροπορική εταιρεία αποκτώντας το πρώτο wide-body που βρήκε, και μάλιστα διοικούμενη από τους πρώην flight instructors. Την θέση των flight crew αναλαμβάνουν συνταξιούχοι οι οποίοι βγάζουν τα παλαιά τους γούστα στο fsx (όσο παλαιός είναι και ο ''Ταξιάρχης'') που μετά από ένα τηλεφώνημα παράτησαν το τάβλι και την φράπα, ενώ τις θέσεις των cabin crew αναλαμβάνουν οι γειτόνισσες, πρώην συμμαθήτριες, γνωστές των γνωστών κλπ που δεν κατάφεραν να γίνουν ηθοποιοί ή μοντέλα στο next top model. Δεν γίνεται με ένα αεροσκάφος και τόσα delay παύλα ακυρώσεις να παρουσιάζονται ως emirates. Τόση διαφήμιση, τόσο κακό, για το τίποτα.
Όχι ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα, απλά μιλάω για το πώς φαίνεται προς τα έξω, η τουλάχιστον στα παιδιά στο handling του YUL. Το σχέδιο της έναρξης πτήσεων τέτοιου βαθμού, με τα υπάρχοντα διαθέσιμα όπλα είναι απλά μια αυτοκτονία, τουλάχιστον το θετικό από όλο αυτό το story είναι ότι είδαμε και εμείς οι καημένοι και κανένα wide-boy εδώ στην Θεσσαλονίκη. Μακάρι στο 90' να μετανοήσουν και να ανατραπούν τα πράγματα για αυτούς, τελικά προς το καλύτερο.