Γιατί πάλι η ξινίλα και οι...Καραμήτροι δεν καταλαβαίνω (εξ'αρχής δεν καταλαβαίνω όπως π.χ. με τις επιθέσεις του γιατρού που θα ξεβρακωνόταν στο Σύνταγμα και όλα τα άλλα χαριτωμένα διαφόρων άλλων).
Χρησιμοποιούν λεφτά φορολογουμένων; Χρησιμοποιούν έστω δανεικά από ελληνικές τράπεζες και δεν έχουν τώρα αυτές να τα δανείσουν σε καλούς Έλληνες επιχειρηματίες; Έχουν ρίξει φέσια στην αγορά και σε εργαζόμενους; Έχουν κλέψει φόρο εισοδήματος και ασφαλιστικές εισφορές;
Μήπως δίνουν, μέσα σε αυτήν την καταστροφή, μια πιθανότητα να δουλέψουν 5 ανθρωποι, να πληρωθούν λίγοι φόροι και λίγες εισφορές απο κεφάλαια που φέρνουν απ'έξω και για τα οποία δεν έχουμε ούτε μια ένδειξη ότι είναι από παράνομη δραστηριότητα;
Η εταιρία προφανώς, για όποιον έχει στοιχειώδη αντίληψη, ποντάρει στον ψυχολογικό παράγοντα και κυρίως στη νοσταλγία που είναι overwhelming (που λένε στο χωριό μου) συναίσθημα και στόχος όλων των marketing για κάποιες ηλικίες και πάνω και ιδιαίτερα για μετανάστες.
Η Air Transat είναι μια συμπαθέστατη και επαγγελματική εταιρία αλλά ουσιαστικά είναι μια καλή εκδοχή Low Cost και τα Α330 είναι κατά μέσο όρο 15 ετών (δεν είναι καμμιά Virgin ή Etihad). Και το να ζητάει κανείς 8% πάνω από τη φθηνότερη ανταγωνίστρια δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα για τη συγκεκριμένη διαδρομή και κοινό. Γιατί δε μιλάμε για φοιτητές στην Αγγλία που επιβιώνουν με το παστίτσιο που στέλνει η μαμά τους και περιμένουν πως θα βρούν την προσφορά τον 50€ για να έρθουν πίσω. Ακόμα και εργάτες να είναι οι ομογενείς του Καναδά (που δεν είναι) τα 60€ διαφορά δεν είναι τίποτα αν το story της ελληνικότητας τους συγκινεί.
Το πρόβλημα είναι να μην εκτελούν τα δρομολόγια στην ώρα τους, το(α) αεροσκάφος(η) να είναι βρώμικο(α), το πλήρωμα αγενές και η κατάσταση με τις ψαλμωδίες, το συρτάκι και το moussaka γραφική, γιατί νομίζουν ότι η Ελλάδα έμεινε εκεί που την άφησαν όταν έφυγαν από εδώ.
Ας πετάξουν πρώτα, ας διαβάσουμε κάποιο αυθεντικό και ανεπηρέαστο trip report και μετά ας αρχίσουν τα όργανα.