Ίσως να μη κατανοείς τότε τη διαφορά του να έρχεσαι έστω και διερχόμενος,από το να έρχεσαι μέσω Λονδίνου,Παρισίου,Φραγκφούρτης,Άμστερνταμ ή εσχάτως Κων/Πολης.
Θέλω να κάνω μερικές παρατηρήσεις στα τελευταία γεγονότα:
Α) Το ήδη δημοσιευμένο πρόγραμμα πτήσεων αφορά το/τα Β767.Σε κάθε περίπτωση,αυτό σημαίνει ότι είτε εξασφάλισε την ETOPS είτε ότι για τις διαδρομές αυτές δεν απαιτείται.Νομίζω ότι ισχύει το δεύτερο (βόρεια διαδρομή).
Β) Α340:προφανώς θα δρομολογηθεί στις ΗΠΑ (Ν.Υόρκη κ.α.)
Γ) Συνεργασία με ΒΗ.
Αξίζει να σημειωθούν οι εξής διατυπώσεις:
α) By adding Sofia to Athens....
β) ...and with the addition of their 5 aircrafts to our program... It will allow us to feed our various hubs but also to use their Fleet as a back-up for our North American operations
γ) ...to develop a North American program from Bulgaria...
Θα γίνονται άρα πτήσεις της SKYGREECE από τη Σόφια και θα εκτελούνται από τη ΒΗ;Θέλουν και πολύ λογικά,να δημιουργήσουν δίκτυο και κομβικά σημεία;Σε κάθε περίπτωση,δε διακρίνω κάτι αρνητικό σε όλα αυτά.