Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η αναφορα σε κατ'ευθειαν πτησεις με συγκινησε βαθυτατα. :thx: :thx:
 
Ίσως να μη κατανοείς τότε τη διαφορά του να έρχεσαι έστω και διερχόμενος,από το να έρχεσαι μέσω Λονδίνου,Παρισίου,Φραγκφούρτης,Άμστερνταμ ή εσχάτως Κων/Πολης.
Θέλω να κάνω μερικές παρατηρήσεις στα τελευταία γεγονότα:
Α) Το ήδη δημοσιευμένο πρόγραμμα πτήσεων αφορά το/τα Β767.Σε κάθε περίπτωση,αυτό σημαίνει ότι είτε εξασφάλισε την ETOPS είτε ότι για τις διαδρομές αυτές δεν απαιτείται.Νομίζω ότι ισχύει το δεύτερο (βόρεια διαδρομή).
Β) Α340:προφανώς θα δρομολογηθεί στις ΗΠΑ (Ν.Υόρκη κ.α.)
Γ) Συνεργασία με ΒΗ.
Αξίζει να σημειωθούν οι εξής διατυπώσεις:
α) By adding Sofia to Athens....
β) ...and with the addition of their 5 aircrafts to our program... It will allow us to feed our various hubs but also to use their Fleet as a back-up for our North American operations
γ) ...to develop a North American program from Bulgaria...
Θα γίνονται άρα πτήσεις της SKYGREECE από τη Σόφια και θα εκτελούνται από τη ΒΗ;Θέλουν και πολύ λογικά,να δημιουργήσουν δίκτυο και κομβικά σημεία;Σε κάθε περίπτωση,δε διακρίνω κάτι αρνητικό σε όλα αυτά.
 
JFK-ATH 19 Ιουνίου

Τα αεροσκάφη που θα χρησιμοποιούν είναι B767, A340 και A330. Αυτά έγραψαν πριν λίγο στο FB.
 
Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη και αποκαλύπτει πολλά πράγματα που δεν ξέραμε πριν (fleet, delays, άδειες κλπ.) Τελικά της BH Air θα είναι μόνο για backup...
 
Να ευχαριστήσω του δυο προλαλήσαντες που α) μας έδωσαν το link και β) έγραψαν το πόσο ενδιαφέρουσα είναι η συνέντευξη.

Έχει ορισμένα σημεία που είναι όντως ενδιαφέρον, π.χ. το δεύτερο αεροσκάφος («Άγιος Δημήτριος») θα είναι ένα A340-300 που βρίσκετε στις Βρυξέλλες και θα έχει 300 θέσεις και θα εκτελεί τις πτήσεις προς Νέα Υόρκη (αλήθεια, πότε αρχίζουν αυτές είπαμε;).

Δεν θέλω να φανώ κακός, αλλά ορισμένα πράγματα που είπε ο πάτερ κρύβουν πολύ γέλιο. Αξίζει να αφιερώσετε 30 λεπτά να δείτε και να ακούσετε το video. :great:

Εγώ κρατάω τα:
«Πήγαμε στο FAA και οι Αμερικανοί μας έκαναν μετάνοιες ... και λέει "you guys ήσαστε very professional"». :twisted:
«Έχουμε ένα airshow μέσα που δείχνει όλη την διαδρομή στα ελληνικά και στα αγγλικά, αλλά στα ελληνικά». Τύφλα να έχουν τα PTV άλλων εταιριών
«Η εταιρία μας υπέγραψε μεγάλη συνεργασία με μια πολύ μεγάλη εταιρία την BH Air ... που έχει 15 αεροπλάνα...».Ξέρει κάτι που εμείς δεν ξέρουμε ... εγώ μετράω 7.

... και εύχομαι (ειλικρινά) ό,τι καλύτερο. :great:

Υ.Γ. Και μια ερώτηση: Το technical stop στο SKG-YYZ στο αεροδρόμιο BUD το δικαιολογεί με τον ανεπαρκή διάδρομο στην Θεσσαλονίκη και ότι δεν μπορεί να απογειωθεί full από SKG. Στην επιστροφή όμως, γιατί κάνει πάλι το ίδιο stop και δεν πάει direct SKG; :?:
 
...το ύφος του ήταν σαν να πουλάει καθρεφτάκια στους ιθαγενείς... 19 Ιουνίου λένε ξεκινούν οι πτήσεις JFK-ATH... θα δούμε...
 
Άκη,σε αυτό
Το technical stop στο SKG-YYZ στο αεροδρόμιο BUD το δικαιολογεί με τον ανεπαρκή διάδρομο στην Θεσσαλονίκη και ότι δεν μπορεί να απογειωθεί full από SKG. Στην επιστροφή όμως, γιατί κάνει πάλι το ίδιο stop και δεν πάει direct SKG;
ενδέχεται να έχεις άδικο για τον εξής λόγο:Όταν θα έχεις πάρει επιβάτες από τη Βουδαπέστη,δε θα πρέπει να τους επιστρέψεις εκεί;Τότε βέβαια ο όρος "technical stop" δεν ισχύει και μιλάμε για μια κανονική,διερχόμενη πτήση.
Και μια άποψη για τα εμπορικά της εταιρείας:Θεωρώ απόλυτα λογικό να ξεκινούν την εμπορία τους από το Καναδά και τις ΗΠΑ.Έκει θα βρίσκεται η βασική και αρχική πελατεία τους,αυτό ήταν το σκεπτικό από την αρχή.
 
Θα πέρνει επιβάτες στην Βουδαπέστη; Αν ναι, τότε λογικό να επιστρέφει μέσω BUD.

Έτσι όπως τα έλεγε ο πάτερ είναι σαν να κάνει το stop μόνο και μόνο για ανεφοδιασμό. Αυτός ο λόγος που έθεσα το ερώτημα, που δεν έκρυβε ειρωνεία αλλά απορία μου.
 
Εγώ πάντως έχω καταλάβει ότι θα γίνεται μεν η στάση για επιχειρησιακούς λόγους αλλά ότι θα παίρνει επιβάτες κιόλας.Αν κάποιος έχει πρόσβαση σε σύστημα κρατήσεων,μπορεί να το ελέγξει.
 
Top