Sky Express τιμολογιακή πολιτική

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για να μην ανοίγω νέο -ως μη γενόμενο ακόμα - θέμα, μου κάνει εντύπωση πως και η Sky δεν έχει ξεκινήσει τόσα χρόνια ένα frequent flyer program. Η πείρα έχει δείξει ότι κάτι τέτοιο τραβάει ακόμα περισσότερο τους επιβάτες από το να επιλέξουν μια εταιρία όταν τους επιβραβεύει. Ένα πρόγραμμα με ένα "πιασάρικο" τίτλο πχ Sky & Fly θα κέρδιζε εντυπώσεις.
 
  • Like
Reactions: SGM
Έχουν πιο βασικά πράγματα που δεν έχουν ξεκινήσει, όπως το τηλέφωνικό κέντρο να έχει τον απαραίτητο αριθμό προσωπικού ανά βάρδυα ώστε να σηκώνουν τα τηλέφωνα χωρίς να περιμένουν με τις ώρες οι πελάτες. Να υπάρχει πελατοκεντρική φιλοσοφία και να δίνονται λύσεις προς την εξυπηρέτηση των πελατών. Και όταν κάτι παέι στραβά και πρέπει ο πελάτης να αποζημιωθεί, να λαμβάνει έγκαιρα την αποζημίωση χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει σε καταγγελίες. Aν διαβάσει κανείς κριτικές (πχ tripadvisor κλπ) φαίνεται ότι τα προβλήματα σε αυτούς τους τομείς χρονίζουν, είναι τεράστια και δε φαίνεται βελτίωση. Και πρόκειται για χιλιάδες κριτικές...
 
Ομολογώ πως διάβασα μερικές κριτικές που ωστόσο στερούνται τεκμηρίωσης και έχουν παραπάνω η μόνο θυμό.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον για εμένα είναι ότι έχουν κάνει scale up, ενώ στερούνται πολύ βασικών δομών και υπηρεσιών για την αποτελεσματική και εύρυθμη λειτουργία της αεροπορικής και όχι για να κάνουν το κάτι παραπάνω που θα φέρει πελάτες. Το στήσιμο ήταν ανεπαρκές και χωρίς τα airbus και της μεγαλύτερης χωρητικότητας σε σύνολο θέσεων. Καλά τα neo αλλά δεν φτάνουν. Τώρα με την οργάνωση περιπτέρου ακόμα και outsourced να ήταν ένα FFP, δεν νομίζω να τράβαγε.
Για ότι διαβάζω από επιβάτες έχω πολλές επιφυλάξεις λόγο των άπειρων επεισοδίων που έχω δει με Έλληνες επιβάτες όπου τις περισσότερες φορές έχουν άδικο. αρκούμαι στην δίκη μου εμπειρία που είναι επίσης κάκιστη. Το κοινό να αποφασίσει στο τέλος αν θα της δώσει το όσκαρ η κάτι άλλο. Για την ώρα όλα καλά :wall:
 
Από τη στιγμή που δεν προσφέρουν κάποιο ιδιαίτερα premium προϊόν (business), δεν ανήκουν σε κάποια συμμαχία (ούτε καν ως associate members) και δε διαθέτουν μία σοβαρή και αξιόπιστη εφαρμογή διαχείρισης κρατήσεων, το FQTV έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Για να μη θίξουμε το θέμα της οργάνωσης της εξυπηρέτησης πελατών.

Το θέμα είναι να αποφασίσει η GQ τι θα ήθελε και τι θα μπορούσε να είναι. Προς το παρόν πάνε να αποτελέσουν περισσότερο μια ελληνική εκδοχή της Volotea ή της Pegasus, παρά έναν αερομεταφορέα με premium προϊόν που θα μπορούσε να αποτελέσει μία συγκρίσιμη εναλλακτική με απτά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Προσωπικά, δε βρίσκω κανένα κίνητρο να πετάξω με GQ, όπως αντιστοίχως δε θα έπαιρνα Volotea, Pegasus, ITA, Air Serbia ή Vueling, όταν στους ίδιους προορισμούς θα μπορούσαν π.χ. να με πάνε η Aegean, η KLM ή μία εταιρεία του Lufthansa Group.
 
Προσωπικά, δε βρίσκω κανένα κίνητρο να πετάξω με GQ, όπως αντιστοίχως δε θα έπαιρνα Volotea, Pegasus, ITA, Air Serbia ή Vueling, όταν στους ίδιους προορισμούς θα μπορούσαν π.χ. να με πάνε η Aegean, η KLM ή μία εταιρεία του Lufthansa Group.

Οικονομικό θα μπορούσε να είναι το κίνητρο.
Πχ στο Αθηνα-Λονδινο αν για μια συγκεκριμενη ημερομηνια που πρεπει οπωσδηποτε να ταξιδεψεις, η ΒΑ & Aegean ειναι στα 400 ευρω oneway και η Sky στα 250 (τυχαια παραδειγματα), θα ήταν ένα κίνητρο να προτιμήσεις τη Sky.
 
Συμφωνώ. Επίσης για πτήσεις εσωτερικού όταν η GQ είναι φθηνότερη δε βρίσκω το λόγο να προτιμήσει κανείς την Α3.

Να μην ξεχνάμε πως στη GQ ο φθηνότερος ναύλος επιτρέπει και baggage trolley και μικρή τσαντούλα. Επίσης, όταν ανοίγει το checkin μπορείς να διαλέξεις όποια θεση θες (ακόμα καο στη σειρά 1). Αντίστοιχα, στην Α3 ο φθηνότερος ναύλος (light) επιτρέπει ένα αντικείμενο μόνο (και έχει παρατηρηθεί κυρίως σε outstations ο ζήλος υπαλλήλων που εκτελούν οδηγίες προφανώς να ζητούν από τους επιβάτες να βάλουν τα πάντα σε μια τσάντα) ενώ σου χρεώνει και 3 ευρώ μίνιμουμ επιλογή θέσης (που μπορεί να είναι η 28Ε).

Επομένως έχει κάποια βάση η επιλογή της GQ, εφόσον γνωρίζεις τι να περιμένεις. Όπως και με τη FR βέβαια. Ας χαρούμε λίγο τον «ανταγωνισμό» για όσο κρατήσει.
 
Μου είχε διαφύγει εντελώς ο ναύλος SkyJoy+. Το πιο τίμιο fare bundle της αγοράς: η πρώτη αλλαγή δωρεάν + 15 κιλά βαλίτσα.

Light δεν παίρνω ποτέ. Οι Light ναύλοι είναι σαν εκείνα τα προϊόντα που γράφουν "Light", αλλά δε χωνεύονται με τίποτα.
 
Δωρεάν εισιτήρια προσφέρει μέχρι το τέλος Μαρτίου η Skyexpress στις πτήσεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη για τους φοιτητές που μετακινούνται ανάμεσα στις δύο πόλεις. Οι πτήσεις των δωρεάν εισιτηρίων θα είναι οι GQ392 και GQ393 και θα αφορούν τις μέρες από την Παρασκευή έως και τη Δευτέρα. Δε θα εφαρμόζεται web check-in και θα γίνεται έλεγχος της φοιτητικής ταυτότητας στα αεροδρόμια. Περισσότερα εδώ
 
Αλλάζει από σήμερα η εμπορική πολιτική και η δομή των ναύλων της Sky Express στα «ανταγωνιστικά» (εδώ γελάμε) «Άγονα» (συνεχίζουμε να γελάμε) δρομολόγια του δικτύου προορισμών στους οποίους συνεπιχειρεί με την Ολυμπιακή.

Εφ' εξής, δε θα ισχύει πλέον ο ναύλος SkyBasic+ (lounge, βαλίτσα 23kg κλπ). Στη θέση του ναύλου αυτού, έρχονται οι δύο γνωστοί ναύλοι JOY (μόνο χειραποσκευή, μη-επιστρέψιμος και με αλλαγές με χρέωση) και ο ENJOY (χειραποσκευή, βαλίτσα 23 κιλά, μερικώς επιστρέψιμος και με δωρεάν αλλαγές).

Ο SkyBasic (η μίνιμαλ εκδοχή του SkyBasic+, που θυσιάστηκε στο βωμό του «κάνε-ό,τι-κάνει-ο-ανταγωνιστής») εξακολουθεί να ισχύει για τους «άγονους» προορισμούς του δικτύου, όπου η Sky Express «παίζει μπάλα» μόνη της.
 
Εν τω μεταξύ η πολιτική τους για μεταφορά Αθλητικού Εξοπλισμού δεν βγάζει κανένα νόημα, καθώς "Σε περίπτωση που η μεγαλύτερη διάστασή του (μήκος ή πλάτος ή ύψος) υπερβαίνει τα 110 εκ., τότε ο εν λόγω εξοπλισμός δε μπορεί να μεταφερθεί."

Ωστόσο αυτό αποτρέπει τη μεταφορά πολλών τύπων αθλητικού εξοπλισμού.

Π.χ. τα πέδιλα σκί έχουν ύψος πολύ μεγαλύτερο από 1,10μ. (μπορεί να είναι εως και 2μ). :wall:
Πέδιλα με ύψος 1,10μ (αν υπάρχουν τόσο μικρά) θα απευθύνονται σε παιδιά με ύψος κάτω από 1,30μ!
Και μαζί με την τσάντα στην οποία θα τοποθετηθούν μπορούν κάλλιστα να φτάσουν ύψος 2 μέτρων.
Άλλες αεροπορικές εταιρίες (πχ Aegean) έχουν το όριο ύψους στα 2 μέτρα.
Kαι επίσης Άλλες αεροπορικές εταιρίες (Aegean, Lufthansa, Austrian, Swiss, ....) δίνουν δωρεάν και τη μεταφορά των αξεσουάρ του εξοπλισμού, ακόμα και σε επιπλέον τσάντες (π.χ. επιπλέον τσάντα για τις μπότες του σκι).

Πολιτική Aegean για λόγους σύγκρισης: ένα ζευγάρι πέδιλα σκι, ένα ζευγάρι μπαστούνια του σκι (μπατόν), ένα ζευγάρι μπότες (ακόμη και σε χωριστή αποσκευή), ένα κράνος (Οποιοδήποτε μέρος του εξοπλισμού δεν πρέπει να υπερβαίνει το μέγιστο μήκος των 2 μέτρων.)

Οπότε στη Sky, εμ πληρώνεις επιπλέον 40 ευρώ (υποθέτω ανα σκέλος; δεν το διευκρινίζει), εμ δεν μπορείς να μεταφέρεις τον εξοπλισμό για τον οποίο πλήρωσες!!! :stupid:
 
Last edited:
Top