sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Όπως είδατε όσοι έλεγαν οτι η Sky θα ξεκινήσει δρομολόγια προς τη Δυτική Μακεδονία απο 1/6 (χθες δηλαδή) διαψεύστηκαν! Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση, τα δρομολόγια προσανατολίζονται στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου (εγώ ανέφερα σε προηγούμενη δημοσίευσή μου την 1η Ιουλίου). Ακόμη δεν έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση και αν υποθέσουμε οτι πρέπει να ανοίξουν οι προσφορές και να περάσει ελεγκτικό τότε θα περάσουν μέρες.
Πάντως οι τιμές θα είναι περίπου 150 ευρώ Αθήνα - Κοζάνη - Αθήνα και περίπου 170 Αθήνα - Καστοριά - Αθήνα.

Δεν θα έλεγα οτι είναι και καλή τιμή αυτή πάντως!!!! :?
 
Η εταιρεία έχει στο booking system της πτήσεις έως και και αρχές της επόμενης βδομάδας με τις άγονες που ανέλαβε αντί της ZF.

Πέραν του HER-ATH-HER που ανέφερα παραπάνω, θα εκτελεί και το HER-JSH-HER (επίσης 3 φορές τη βδομάδα).
 
Αποριες για την ανάθεση στη Sky Express της γραμμής KSO-KZI....

επειδη εγώ έμαθα αλλα μαθηματικα ας μου πει κάποιος που ξέρει...

Ακούγεται οτι το εισιτήριο για Καστοριά θα κοστίζει περίπου 170 euro μετ' επιστροφής. Η συμβαση προέβλεπε ανωτατη 70 ανα σκελος, δηλαδη 140 ανώτατη με επιστροφη ( + 8 ευρω οι φόροι για άγονες = 148 maximum) . Πως βγαίνει αυτή η τιμη??

Επίσης ως προς το αεροσκάφος προέβλεπε η προκήρυξη της ΥΠΑ( η οποια μαζεύτηκε απο το site ) 60 προσφερόμενες θέσεις ανα σκέλος. τα jetstream 41 ειναι 30 θέσεων .

Που τηρούνται οι όροι της προκήρυξης? Ή κάτι δεν ξέρω καλά ή μας δουλεύουν.

Πάντως και πριν με την ολυμπιάκή το εισιτηριο είχε περι τα 170-180 ευρώ.
 
Οι φόροι είναι 4 ευρώ προς Αθήνα αλλά από Αθήνα είναι γύρω στα ~20-25 (τουλάχιστον όπως τους έχει η ΟΑ). Εξ ου και βγαίνει (70+70+(~20-25)+4) = 170.
 
medphys":31ln7f4s said:
Επίσης ως προς το αεροσκάφος προέβλεπε η προκήρυξη της ΥΠΑ( η οποια μαζεύτηκε απο το site ) 60 προσφερόμενες θέσεις ανα σκέλος. τα jetstream 41 ειναι 30 θέσεων .
2 X ATH-KSO
2 X KSO-ATH
2 X 30/σκέλος = 60 ....so simple
 
Μαλιστα Jerry, τωρα καταλαβα.

ΚGP δεν καταλαβαινω πως το γραφεις. Σκέλος κατάλαβα το One way, όχι όλο το δρομολόγιο με επιστροφή
 
Η προκήρυξη ανέφερε 2 πτήσεις ανά κατεύθυνση με 60 θέσεις εβδομαδιαίως (ανά κατεύθυνση) για το ATH-KSO. Επομένως, με 2 πτήσεις με το jetstream (30 θέσεις) η εταιρεία είναι οκ.

Για το σκέλος ATH-KZI-KSO ο περιορισμός είναι για 3 πτήσεις ανά κατεύθυνση με 120 θέσεις εβδομαδιαίως, οπότε η εταιρεία αναγκαστικά θα πρέπει να δρομολογήσει 4 πτήσεις (καθώς με 3 πτήσεις θα διέθετε μόνο 90 θέσεις).
 
Κατανοητον. Μου είχε ξεφύγει το 'εβδομαδιαίως' . Στην Καστοριά πάντως η τέταρτη πτήση ( προκειμένου να καλύψουν τις θέσεις) παρουσιάστηκε ως bonus της εταιρίας στο δρομολόγιο..
 
Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα της εταιρίας μέχρι τις 6/7. Καστοριά και Κοζάνη δεν συμπεριλαμβάνονται. Αν δεν έρθει, λένε, το καινούργιο jetstream που περιμένουν θα είναι δύσκολη η κατάσταση με τα δρομολόγια.

http://www.skyexpress.gr/schedule_gr.asp
 
Socrates":ca2tx03a said:
Το πρόγραμμα της σελίδας αυτής είναι ελλιπές. Φαίνονται πτήσεις μόνο προς/από Ηράκλειο/Σαντορίνη/Μύκονο. Το είχα επισημάνει παλαιότερα με email στους διαχειριστές και τότε το είχαν διορθώσει (μου είπαν πως χρειάζεται συγχρονισμός με τη βάση δεδομένων"), απλά δε γίνεται κάθε φορά η ίδια δουλειά.

Το booking engine δείχνει πάντα τα up-to-date δρομολόγια, τα οποία βλέπω πως έχουν φορτωθεί μέχρι και Σεπτέμβριο.

Στην περίπτωση της Sky Express που φαίνεται να μη μπορεί να ξεκινήσει το άγονο δρομολόγιο που ανέλαβε, η ΥΠΑ δε θα προβεί σε κυρώσεις?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top