sky express ... the airline of Crete

  • Thread starter Thread starter LGIR27
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Κάπου είχε αναφερθεί στην αρχή ότι πρόκειται για low-cost business εταιρεία. Αν λειτουργεί κάτω από αυτό το πλαίσιο, τότε βρίσκω λογικές τις τιμές. Δεν προσφέρει, δηλαδή υπηρεσίες low-cost εταιρίας, αλλά business, απλώς με σχετικά φτηνές γι' αυτή την κατηγορία τιμές. Προφανώς, απευθύνεται σε συγκεκριμένη μερίδα του επιβατικού κοινού, που αυτή η εταιρεία ήρθε να καλύψει.

Sky Express will operate charter flights connecting Crete with the Aegean islands of Rhodes, Mykonos, Mytilini, Santorini and other attractive destinations. Other services include: air-taxi, Emergency Medical Service, excursions, sight-seeing and cargo flights.

Sky Express offers the opportunity of private air-transport to companies and individuals that has up to now been way above their budget. Company executives are able to move fast and comfortable, Media reporters can be transferred instantly to their place of correspondence, athletic teams, Ministries for the transportation of their executives and Ministers, even individuals who wish to have a short break may charter their private flight.


Για περισσότερα όμως, ας μας κατατοπίσει κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας.
 
To aerodromio tis parou exei poli mikro diadromo gia na prosgiothi kapio "fisiologiko" aeroplano distihos. Opws eipe ke o hristos einai low cost buisness alla me regional ptisis se nisia. To aeroplano einai 18 thesewn me WC , catering ke dermatina kathismata. O logos pou aerothikan oi diadromes einai logo atc pou kathisterousan para poli tis ptisis mas, ke etsi pws htan mazemenes stin arxh eixame megales kathistrisis sta vradina dromologia. Voithise omws ke tis plirotites opws apedikse stin praksi.
 
Έχοντας την ανωτέρω επισήμανση υπόψη, μου γεννήθηκαν τα ερωτήματα, καθότι η αναφορά στον τύπο μίλαγε μόνον για low cost χωρίς το business... :wink: ...και έτσι είπα μπας και το διευκρινίζαμε...
 
To aerodromio tis parou exei poli mikro diadromo gia na prosgiothi kapio "fisiologiko" aeroplano distihos.
krima o diadromos tis parou ine 710m, etsi apo periergia poso LDA/TORA xriazetai to Jetstream 31 se standard conditions;

O logos pou aerothikan oi diadromes einai logo atc pou kathisterousan para poli tis ptisis mas, ke etsi pws htan mazemenes stin arxh eixame megales kathistrisis sta vradina dromologia. Voithise omws ke tis plirotites opws apedikse stin praksi.

ine kai autos o logos pou mou fainetai, oti pou ka pou kata tin diarkia tis imeras feugi VFR apo to iraklio (orizmenes fores kai apo ton diadromo 30);
pantos mexri tora ixa tin entiposi oti ATC-related delays exoune miothi para poli se sxesi me palaiotera xronia logo anavathmisis tou sistimatos, kainourgion radar proseggisis ktl.
 
Kατανοώ την ανάγκη της εταιρίας να υλοποιήσει όσο καλύτερα γίνεται το marketing plan της, αλλά και την νεωτερικότητα ενός lower cost προϊόντος για business target. Απλά πολλές φορές, στην προσπάθειά να δημιουργήσουμε (οι εταιρείες όχι το φορυμ...) ένα θελκτικό εταιρικό προφίλ μπαίνουμε σε νερά (βλέπε τύπος) που χρήζουν μίας πιο προσεκτικής..."μετάφρασης". Να υποθέσω ότι οι επιβάτες πληρώνουν για το inflight catering ή όχι?
Πάντως και από πλευράς επιλογής του αεροπλάνου (J31), νομίζω ήταν καλή (όπως και αν έγινε και πάντα για το target της βέβαια), γιατί το J31 έχει χαρακτηριστεί από έρευνα ότι καλύπτει σε αρκετά μεγάλο βαθμό την ιδεατή εικόνα ενός business ultra regional επιβάτη για την αίσθηση vip πτήσης.
 
Oxi to catering den to plironoune extra :). Oi wres ptisis einai poli mikres (Nisia petame den pame ameriki!) Ke etsi den hriazete kapio olokliromeno gevma alla mono nero/coke/orange juice/karamela :P Apoti kserw to JS31 thelei arketa megalo diadromo, tha rwtisw flt ops na min sas pw ke psemata alla apoti katalava otan rwtisa gia enan pilot gia tin paro mou eipe to provlima den einai stin prosgiosi alla stin apogiosi. Ontws to JS31 einai ousiastika to protipo tou low cost vip-flight dioti 1. einai turboprop 2. eixei poli ligotero thorivo apo alla turboprop kai vevea ta dermatina kathismata , stand up cabin height ktl. Yparxei sizitisi gia agora 30 thesewn aeroskafos, gia na sas pw akrivos marka tha sas gelasw akoma.

Mia fora perimename 2:30 wres logo ATC, den exei miothi katholou, ke kati akoma, prin 2 evdomades epathe bird strike o kinitiras (Perase to pouli apo elika pou girnai me arketes strofes) ke mpike sto sistima psiksis sto panw meros tou kinitira (Einai poli mikro anigma, super-brid htan) ke telika eprepe na steiloume olo ton kinitira gia alagma! (Theorite contaminated). An arxisw na sas lew gia tin katastas sta aerodromio den tha stamatisw ...
 
Aidis":21gxe3ii said:
apoti katalava otan rwtisa gia enan pilot gia tin paro mou eipe to provlima den einai stin prosgiosi alla stin apogiosi.

Αυτό είναι γεγονός. Για οποιοδήποτε επιβατικό αεροσκάφος το απαιτούμενο μήκος απογείωσης είναι μεγαλύτερο από το μήκος προσγείωσης.
 
Η Πάρος είναι ζορικη υπόθεση πράγματι. Εδώ ακόμα και το Dash των ΟΑ έχει limitation στο take off που μπορεί να φτάσει και τους 15 επιβάτες max (από τις 37 θέσεις του capacity) :!: Πρίν δύο εβδομάδες με 34C φύγαμε full μόνο 18 επιβάτες.
Πράγματι επίσης απ'ότι είδα την απογείωση του J31 από Ρόδο για το Ηράκλειο (σχετικά βαρύ) χρειάστηκε αρκετό διάδρομο για να σηκωθεί και μάλιστα με δυσκόλεψε στην...καταγραφή... :) 8)
 
captainjumbo":3ar0gnuo said:
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=4336
op. RHO-HER 17/8, και με αρκετά καλή πληρότητα. :wink:

Μετά την Τ4 το airliners.gr GPS συνεχίζεται. 21/8 HER

Ποιο είναι πιο μεγάλο?
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4412

Airborne και αμέσως δεξιά στροφή πορεία για Σαντορίνη και Μύκονο
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4413
 
Η FORTHcrs υλοποιεί σύστημα ticketing....

...Η FORTHcrs υλοποιεί σύστημα ticketing για την αεροπορική εταιρία SkyExpress


Η FORTHcrs, εταιρία του Ομίλου FORTHnet, υλοποίησε, φιλοξενεί και λειτουργεί το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων της νεοσύστατης αεροπορικής εταιρίας Sky Express.

Η FORTHcrs έχει αναπτύξει ειδικά για αεροπορικές εταιρίες το FlightOnLine(tm) ένα πλήρες ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης κρατήσεων και πώλησης θέσεων. To FlightOnLine(tm) εξυπηρετεί παντός τύπου αεροπλάνα και υποστηρίζει διαδρομές και δρομολόγια σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μετά τους πρώτους μήνες λειτουργίας της εταιρίας, το σύστημα έχει εναρμονισθεί πλήρως στις ανάγκες της. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

* Κράτηση και Έκδοση Εισιτηρίων
* Διαχείριση πλάνων
* Προβολή πληροφοριών και στατιστικών
* Διαχείριση αποθήκης εισιτηρίων
* Διαχείριση τιμοκαταλόγων και κανόνων τιμολογιακής πολιτικής
* Διαχείριση κάρτας μέλους - ιστορικά στοιχεία
* Σύστημα FareQuotation για κανόνες εμπορικής πολιτικής
* Πώληση μέσω web
* Λίστα αναμονής

Επιπλέον, τo σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα σε αεροπορικές εταιρίες, προγραμματισμένων πτήσεων αλλά και charter, να διαθέτουν την ύλη τους σε τουριστικά γραφεία ανά την Ελλάδα, απαιτώντας ελάχιστες επενδύσεις αφού η αεροπορική εταιρία ουσιαστικά αξιοποιεί τις υποδομές λογισμικού και τις υπηρεσίες ASP της FORTHcrs.


source: traveldailynews.gr

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Να περιμένουμε και άλλες θετικές εκπλήξεις εντός των προσεχών μηνών? :wink:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top