Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

αυτό που ειναι αξιοσημείωτο ειναι ότι 0.5g εως 1.5g θεωρείται σοβαρή ανατάραξη (severe) και προκάλεσε τρόμο(αν ηταν τόση).Αμα πάνε στο allou fan park "τρωνε" 2.5g στις στροφές στο τραινάκι και το διασκεδάζουν Α ρε ψυχολογία!!! Μέσα τους πιστεύουν ότι το αεροσκάφος δεν θα αντέξει και ότι ο κυβερνήτης το καταπονεί στα όριά του αναίτια ενω η αλήθεια ειναι ότι το αεροσκάφος ειναι πέντε ως επτά φορές ισχυρότερο. TRUST ΤHE INDUSTRY
 
Ευχαριστώ πολύ τους προλαλήσαντες,

Σίγουρα δεν έχω σκοπό να ανοίξω αντιπαράθεση με κανέναν από εσάς, ούτε βέβαια κάθομαι στην άνεση της πολυθρόνας και τα γράφω αυτά. Καθόμουν στην 7 την μονή δεξιά στο παράθυρο, και έχω πλήρη συνείδηση του τι γράφω. Ούτε το παρομοίασα με allou fun park και ούτε με νοιάζει. Θέλω την ζωή μου και των συνεπιβατών να την σέβονται όλοι , και να μην γίνεται έρμαιο στα χέρια του κάθε κυβερνήτη. Φυσικά και θέλει να ζήσει και έχει και οικογένεια, δεν είπε κάποιος το αντίθετο. Αν νομίζετε ότι ήμασταν 24 ευαίσθητοι και κομπλεξικοί εκεί μέσα , και δεν είχαμε άλλη δουλειά από το να ασχολούμαστε με τον κύριο Κυβερνήτη, μετά ,από αυτό που περάσαμε, λυπάμαι εσάς και όχι εκείνον. Αυτός την δουλειά του κάνει όπως νομίζει και δεν θα το κρίνω εγώ τεχνικά. Περιγραφή έκανα με το τι περάσαμε και πως αισθανθήκαμε, και επειδή το θέμα έχει συνεχιστεί και εκτός φόρουμ στο τρίγωνο Ηρακλείου-Χίου-Ρόδου, με ιδιωτικές συζητήσεις και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων σταματάει εδώ από την μεριά μου...

Πάντα φιλικά, καλοπροαίρετα και επώνυμα

Ευχαριστώ
 
Δυστυχώς και σε αυτό το topic,πέραν των πραγματικά χρήσιμων απαντήσεων (από GP707 και lowbelow) εμφανίζονται και απαντήσεις που είτε στα πλαίσια της "κοινής λογικής" είτε εμφανίζοντας κάποια εντυπωσιακή φράση, υπεραπλουστεύουν καταστάσεις επικίνδυνα...

Αγαπητέ Cross,μπορεί ο κυβερνήτης της συγκεκριμένης πτήσης να είναι έμπειρος αεροπόρος και άψογος επαγγελματίας,κάτι που σαφώς δεν αμφισβητώ..αλλά η απάντηση του
FOYTSOS PARASKEVAS":1wgf7ho9 said:
έπρεπε να προσγειωθεί διότι αν δεν τα κατάφερνε θα λέγαμε γιατί δεν το προσγείωσε κλπ.
δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις για τις συνθήκες της προσγείωσης,σε λιγότερο σχετικούς με τον αεροπορικό χώρο ανθρώπους..Ακόμα και σε έμπειρους με το χώρο θα μπορούσε να δημιουργήσει ερωτηματικά μία τέτοια απάντηση..Σε αυτό το σημείο δικαιολογώ πλήρως τον φίλο Παρασκευά,ασχέτως με τον τρόπο που παρουσιάζει τα πράγματα..Αν (δεδομένου οτι ο μέσος επιβάτης δεν γνωρίζει) λάμβανε την απάντηση "Μην ανησυχείτε.Ο καιρός μπορεί να μην είναι καλός,αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα", πιστεύει κάποιος οτι θα είχε δημιουργηθεί όλο αυτό το θέμα;; Νομίζω πως όχι...

Cross":1wgf7ho9 said:
Μπορεί η πτήση να ήταν δυσάρεστη, αλλά είναι βέβαιο ότι αυτός ο πιλότος (τον επαγγελματισμό του οποίου πανεύκολα και συνάμα αυθαίρετα μπορούμε να αμφισβητήσουμε από την άνεση της πολυθρόνας μας) ενδιαφέρεται πρωτίστως να παραμείνει ο ίδιος ζωντανός, μαζί με το πλήρωμα και τους επιβάτες του. Η ζωή του και η οικογένειά του είναι πολύ σημαντικότερες από τον κάθε «FOUTSOS PARASKEVAS» και σίγουρα δεν είναι κουτός ώστε να ρισκάρει την απώλειά τους. Λίγη κοινή λογική δεν έβλαψε κανέναν.

Έχοντας γνωστό πρώην κυβερνήτη των Α340 της ΟΑ,αλλά και συγγενή (συνταξιούχο πλέον) καπετάνιο πλοίου (οι ευθύνες τους ειναι παρεμφερείς) σε διαβεβαιώ οτι ισχύει το απολύτως αντίθετο από αυτό που λες! Περισσότερο σαν ύβρις στον επαγγελματισμό των ανθρώπων αυτών μου φαίνεται το σχόλιο σου και απορώ πώς δεν έχει απαντήσει ήδη και κάποιος άλλος επ'αυτού..Στα επαγγέλματα αυτά,πρώτο λόγο έχουν οι ζωές των υπολοίπων και μετά η δική σου..Στόχος λοιπόν είναι φτάσει ασφαλής ο κάθε επιβάτης που για σένα φίλε Cross δεν δείχνει και τόσο σημαντικός...Κάπου εδώ μπαίνει και ο παράγοντας "πίεση από την εταιρεία για την εκτέλεση του δρομμολογίου",που αλλάζει πάρα πολλά...Αλίμονο όμως αν ο πιλότος/καπετάνιος βάζει πρώτα τα δικά του συναισθήματα και μετά τις ζωές που έχει στα χέρια του!! Αν κάποιος ενδιαφέρεται τόσο πολύ να πηγαινοέρχεται (θεωρητικά πάντα) ασφαλής στο σπίτι του,κάνει επάγγελμα γραφείου..Επομένως όπως καταλαβαίνεις,αυτό που παρουσιάζεις,είναι η προσωπική σου αντίληψη των πραγμάτων..Δεν έχει καμία σχέση με την κοινή λογική,μην την παρουσιάζεις ως τέτοια και μην παρακινείς να την ακολουθήσουν και άλλοι..

Φίλε northwest dc10,νομίζω οτι στη βιασύνη σου να μας πείς το ωραίο αγγλοσαξονικό ρητό,μπέρδεψες πολλά πράγματα..Αν εξισώνουμε τα τραινάκια του luna park με ένα αεροσκάφος που προσγειώνεται υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες στη Σάμο, μπερδεύουμε τη βούρτσα με την...ταβανόβουρτσα! Ο φίλος Παρασκευάς (έστω και με αχρείαστες παρομοιώσεις-υπερβολές) στάθηκε κυρίως στον ανθρώπινο παράγοντα (human factor αφού τα θέλεις αγγλικά),επομένως ας μην τον μπλέκουμε περαιτέρω με "g" κτλ...


FOUTSOS PARASKEVAS":1wgf7ho9 said:
Περιγραφή έκανα με το τι περάσαμε και πως αισθανθήκαμε, και επειδή το θέμα έχει συνεχιστεί και εκτός φόρουμ στο τρίγωνο Ηρακλείου-Χίου-Ρόδου, με ιδιωτικές συζητήσεις και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων σταματάει εδώ από την μεριά μου...

Τί ακριβώς εννοείς φίλε Παρασκευά,λέγοντας οτι το θέμα συνεχίζεται και εκτός forum και οτι υπάρχουν και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων;; Φυσικά αν θέλεις απαντάς,αφού μιλάς και επώνυμα...

Πάντα φιλικά...Καλό βράδυ!


Υ.Γ. Μία διόρθωση μόνο φίλε lowbelow,το όρος λέγεται Κερκετεύς και όχι Κερκιτεύς,απλά είναι γνωστό ως Κέρκης...
 
Μη μου βάζεις λόγια στο στόμα και διάβασε προσεκτικά αυτά που έγραψα. Κανενός η ζωή δεν είναι σημαντικότερη από αυτήν κάποιου άλλου στο αεροπλάνο. Είναι όμως στη φύση μας να αγαπάμε τη ζωή μας και να μη θέλουμε να τη χάσουμε. Με αυτήν τη λογική λοιπόν, όσο και να πιέζεται κανείς από το επαγγελματικό καθήκον ή το OCC, δεν πρόκειται τόσο εύκολα να δεχτεί να αυτοκτονήσει. Αν θέλεις το καταλαβαίνεις.
 
Ευχαριστώ πολύ τους προλαλήσαντες,

Φίλε taso-smi, ευχαριστώ για την ανθρώπινη προσέγγιση του θέματος. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ για την συνέχεια που έχει πάρει το θέμα, διότι δεν είναι δυνατό για κάποιους εμπλεκόμενους να απαντήσουν επώνυμα και να εκθέσουν τις απόψεις τους. Εύχομαι ειλικρινά να μην επανέλθουμε σε αυτό το θέμα με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Πάντα φιλικά , καλοπροαίρετα και επώνυμα..
 
Δεν έχω κάποιο λόγο για να μην καταλάβω αυτό που λες...Αυτό που με επηρέασε από τα λεγόμενα σου,αν και αρχικά κατανοούσα τί ήθελες να πείς,ήταν αυτό:
Cross":2ko5je45 said:
Η ζωή του και η οικογένειά του είναι πολύ σημαντικότερες από τον κάθε «FOUTSOS PARASKEVAS»

Μην είσαι απόλυτος στο:
Cross":2ko5je45 said:
Με αυτήν τη λογική λοιπόν, όσο και να πιέζεται κανείς από το επαγγελματικό καθήκον ή το OCC, δεν πρόκειται τόσο εύκολα να δεχτεί να αυτοκτονήσει.

Προφανώς δεν θα δεχθεί να αυτοκτονήσει..Αλλά όταν πιέζεται συνεχώς τα πράγματα αλλάζουν..Μετά από κάποιο σημείο ίσως έρχεται και η εξοικείωση με οριακές καταστάσεις και αυτό μαζί με άλλους παράγοντες μπορεί να γίνει επικίνδυνο,χωρίς ο κυβερνήτης να έχει την πρόθεση "να αυτοκτονήσει"..Μακάρι οι εταιρείες να μην επιβάρυναν τόσο τα πληρώματα τους και να μην είχαμε τέτοια φαινόμενα..Όσο όμως συμβαίνει αυτό και θα υπάρχει η πιθανότητα ο πιλότος να λειτουργεί κάτω από πίεση/κούραση,το σχόλιο σου για κοινή λογική δεν θεωρώ οτι είναι σωστό..

Μαζί με την απάντηση που έδωσε ο κυβερνήτης οτι:
FOYTSOS PARASKEVAS":2ko5je45 said:
έπρεπε να προσγειωθεί διότι αν δεν τα κατάφερνε θα λέγαμε γιατί δεν το προσγείωσε κλπ.

ξαναλέω οτι δικαιολογώ το φίλο Παρασκευά,ασχέτως αν πρόσθεσε κάποια σχόλια που χάλασαν/μείωσαν αυτό που πραγματικά ήθελε να ρωτήσει..Όταν ένας άνθρωπος που δεν γνωρίζει,πέρνει αυτή την απάντηση,ποιά "κοινή λογική" να διατηρήσει και τί συμπεράσματα να βγάλει τελικά;; Αν θέλετε την προσωπική μου γνώμη και εννοείται χωρίς να κρίνω επαγγελματικά τον κυβερνήτη της συγκεκριμένης πτήσης,η απάντηση που έδωσε στους επιβάτες του δημιούργησε το όλο θέμα..

Ξαναρωτάω λοιπόν...Αν είχε ακούσει ο φίλος Παρασκευάς και ο κάθε Παρασκευάς που ήταν επιβάτης της πτήσης, το εξής: "Μην ανησυχείτε.Ο καιρός μπορεί να μην είναι καλός,αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα", πιστεύει κάποιος οτι θα είχε δημιουργηθεί όλο αυτό το θέμα;;

Φιλικά πάντοτε!
 
Επειδή κάπου παίζουμε με τις λέξεις και χάνουμε το νόημα... Θα σας γράψω κι εγώ μια ιστορία. Το 1994 είχα κάνει μια πτήση κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Στο αεροδρόμιο αναχώρησης αναμενόταν δύο αεροπλάνα, ένα από Αθήνα κι ένα από Θεσσαλονίκη. Και τα δύο αεροπλάνα ήταν στον αέρα και προσπάθησαν να προσγειωθούν με διαφορά δέκα λεπτών. Η πτήση από Αθήνα δεν τα κατάφερε κι επέστρεψε στην πρωτεύουσα. Η πτήση από Θεσσαλονίκη τα κατάφερε και προσγειώθηκε. Τότε άρχισε όλη η παραφιλολογία και η μυθοπλασία. Οι μισοί έλεγαν ότι ο κυβερνήτης από Αθήνα δεν ήθελε να το ρισκάρει διότι στο αεροπλάνο επέβαινε γνωστό πολιτικό πρόσωπο, οι άλλοι μισοί έλεγαν ότι ο κυβερνήτης από Θεσσαλονίκη ήταν «τσακάλι», κτλ. Πολλοί επίσης διαμαρτυρήθηκαν επειδή η πτήση των Αθηνών ματαιώθηκε και θα έπρεπε να ταξιδέψουν με άλλο μέσο. Η πτήση προς Θεσσαλονίκη λοιπόν ήταν όντως δύσκολη. Κατά την τροχοδρόμηση, ο κυβερνήτης έκανε μια αναγγελία και ζήτησε να σφίξουμε τις ζώνες ασφαλείας για την απογείωση. Κατά την προσγείωση, μας περίμεναν κι εμάς πυροσβεστικά οχήματα στην άκρη του διαδρόμου. Ήμασταν η τελευταία άφιξη πριν κλείσει το Μακεδονία λόγω κακοκαιρίας. Συγκυβερνήτης της πτήσης ήταν ο κυβερνήτης της πτήσης προς Σάμο. Δεν πρόκειται να ξεχάσω τη συγκεκριμένη πτήση για όλη μου τη ζωή και τη θυμάμαι σαν ξεχωριστή εμπειρία. Ποτέ όμως δεν πρόκειται να πω ότι το πλήρωμα της πτήσης ή η αεροπορική εταιρεία έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή μου, ούτε θα αμφισβητήσω τον επαγγελματισμό τους. Πιστεύω επίσης ότι ναι μεν εκείνοι οι άνθρωποι είχαν καθήκον να με μεταφέρουν στον προορισμό μου με ασφάλεια, πάνω από όλα όμως ήθελαν να βγουν οι ίδιοι ζωντανοί από το αεροπλάνο και δεν έπαιξαν με τη ζωή κανενός. Επίσης, δεν έπαψα να προτιμώ το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις μου και συνεχίζω να εμπιστεύομαι συχνά τη ζωή μου σε πιλότους χωρίς να τους αμφισβητώ. Αν τώρα επιμένετε ότι οι κυβερνήτες πρέπει να αποφασίζουν ανάλογα με το πόσο φοβάται ο κύριος στην 7C ή η κυρία στην 2Α, τότε λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση. Φοβηθήκατε εκεί πάνω από τη Σάμο; Να το δεχτώ. Έθεσε ο κυβερνήτης τις ζωές τόσων ανθρώπων σε κίνδυνο; Δε νομίζω.
 
Δεν παίζω πουθενά με τις λέξεις και αν αυτό κατάλαβες,δεν ευθύνομαι εγώ...Όσα λέω είναι η καθημερινότητα πολλών πιλότων,δυστυχώς...Δεν ξέρω αν αυτά συμβαίνουν και στη Sky Εχpress,αλλά δεν ξέρω και οτι δεν συμβαίνουν...Τί πιο κατανοητό;;
Σε αυτό στάθηκε ο Παρασκευάς,παίρνοντας τέτοια απάντηση από τον κυβερνήτη...Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουμε οτι όταν ένας άνθρωπος που δεν γνωρίζει,μπορεί εύκολα να οδηγηθεί στον φόβο και τα λάθος συμπεράσματα,όταν δεν ακούει αυτό που πρέπει να ακούσει από έναν πιλότο;;

Αφού πας σε προσωπικές εμπειρίες,να σου πω και γω οτι τις αντιδράσεις των επιβατών κατά την προσέγγιση στη Σάμο με δύσκολο καιρό,τις ξέρω πάρα πολύ καλά...Είτε η πτήση γίνεται με JS 31/32 είτε γίνεται με Α320...Δικαιολογώ λοιπόν το φίλο Παρασκευά που τρόμαξε...Δεν είναι όλοι "τρελοί" σαν εμάς να γουστάρουν την πτήση ακόμα και με κακοκαιρία! Λέω λοιπόν οτι επηρεάστηκε από την απάντηση του κυβερνήτη,έχοντας ζήσει το εξής:
Αρκετά παλαιότερα,ως πιτσιρικάς και άσχετος,όταν έβλεπα το νησί να φαίνεται από κάτω πιανόμουν σφιχτά απ'το κάθισμα...Μία φορά κατόρθωσα να μπώ στο cockpit την ώρα της πτήσης (πριν την 11/9,που κάποιες φορές άφηναν μία επίσκεψη) ρώτησα λοιπόν έναν πιλότο της πΟΑ,τί στο καλό γίνεται με το αεροδρόμιο της Σάμου και είναι επικίνδυνο...Μου απάντησε χαμογελόντας: "Δεν είναι επικίνδυνο! Είναι λίγο απαιτητικό κατά την προσέγγιση..Μη φοβάσαι όμως! Τα πράγματα σε εσάς (τους επιβάτες) φαίνονται πολύ δυσκολότερα απ'ότι είναι και όταν μεγαλώσεις και πάρεις κάποια στιγμή αεροσκάφος στα χέρια σου,θα καταλάβεις τί εννοώ.."
Με 2-3 κουβέντες,με έκανε να μην αγχώνομαι κατά την προσέγγιση στο νησί ακόμα και όταν τα μποφώρ έφταναν 9άρια...Αν έπαιρνα την απάντηση: "Προσγειωνόμαστε γιατί αν δεν το κάναμε,θα μας λέγατε γιατί δεν το κάνουμε...",θα μου δημιουργούσε ερωτηματικά και ο φόβος μου θα υψωνόταν εις τον κύβο...
Τί να κάνουμε...Σε έναν άσχετο,πρέπει να προσέχεις πως παρουσιάζεις τα πράγματα...


Cross":2ei74xgx said:
Αν τώρα επιμένετε ότι οι κυβερνήτες πρέπει να αποφασίζουν ανάλογα με το πόσο φοβάται ο κύριος στην 7C ή η κυρία στην 2Α, τότε λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση.

Διάβασε ξανά όσα γράφω και αν αυτό καταλαβαίνεις,τότε τί να πώ...Σιγά μη ρωτήσουν και τις αποσκευές... :D

Ξαναλέω...Έχω την αίσθηση οτι δημιουργήθηκε θέμα χωρίς καν να υπάρχει, απλά και μόνο λόγω της λάθος έκφρασης του πιλότου...Και πριν πέσει κάποιος να με φάει,να πώ οτι δεν τον κρίνω αεροπορικά γιατί πολύ απλά δεν ξέρω...Αντιλαμβάνομαι όμως πως εισέπραξε ο φίλος Παρασκευάς την απάντηση αυτή,έχοντας υπάρξει και γω αεροπορικά άσχετος επιβάτης...Παρενέσεις λοιπόν για "κοινή λογική","TRUST THE INDUSTRY" και τα συναφή, με βρίσκουν αντίθετο όταν ένας άνθρωπος έχει οδηγηθεί σε λάθος συμπεράσματα από μία επιπόλαια απάντηση που έλαβε από τον πιλότο της πτήσης του...

Μου γεννά βέβαια κάποια ερωτηματικά το σχόλιο αυτό:
FOUTSOS PARASKEVAS":2ei74xgx said:
επειδή το θέμα έχει συνεχιστεί και εκτός φόρουμ στο τρίγωνο Ηρακλείου-Χίου-Ρόδου, με ιδιωτικές συζητήσεις και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων
αλλά ας το αφήσουμε αφού εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να έχουμε κάποιο σχόλιο...

Φιλικά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο! :D



Υ.Γ. Δεν είχα δεί το προηγούμενο σχόλιο του Παρασκευά από απροσεξία...Θα σεβαστώ από εδώ και μπρός αυτό που λέει:
FOUTSOS PARASKEVAS":2ei74xgx said:
Εύχομαι ειλικρινά να μην επανέλθουμε σε αυτό το θέμα με τον ένα ή άλλο τρόπο.
 
Δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω για το θέμα και την Σάμο (που δεν νομίζω ότι σχετίζεται με κάποιο τρόπο με την Lukla του off βίντεο παραπάνω) εκτός από:

FOUTSOS PARASKEVAS":3sycmsx8 said:
Θέλω την ζωή μου και των συνεπιβατών να την σέβονται όλοι , και να μην γίνεται έρμαιο στα χέρια του κάθε κυβερνήτη.

νομίζω ότι από την στιγμή που μπαίνεις σε οποιοδήποτε αεροσκάφος, η ζωή σου είναι έρμαιο στα χέρια του κυβερνήτη και δέχεσαι να παραχωρήσεις το δικαίωμα αποφάσεων για αυτή στον πιλότο. Στην πτήση δεν έχει restart ούτε reset αν μια απόφαση αποβεί μοιραία αλλά έτσι είναι η ζωή σε πολλές πλευρές (πχ ένας γιατρός επίσης αποφασίζει για μας) αλλά ακριβώς αυτό το δικαίωμα απόφασης είναι που απαιτούν τέλειο επαγγελματισμό και ευθύνη από πλευράς πιλότων και μια ολόκληρη διαδικασία και δικλείδες για το ποιος μπορεί να πετάει με επιβάτες.
 
Θα προσγειωθούμε όχι στην Σάμο αλλά στην Χίο.

Ο λόγος που διάλεξα να ταξιδεύσω με την εταιρεία είναι αρκετοί.

Πρώτον οι οικονομικοί ναύλοι, :great: έναντι του ανταγωνισμού.
Το εισιτήριο που αγόρασα ήταν €118 έναντι €186 Go Light του ανταγωνισμού (μετά επιστροφής) και ταξίδι τον Αύγουστο.
Μπορείς να βρεις εισιτήριο στα €71 έναντι €85 Go Light του ανταγωνισμού σε εκτός περιόδου αιχμής.

Το εισιτήριο μπορείς να το αγοράσεις από την ιστοσελίδα της εταιρείας, όπου ΔΕΝ σου δίνει την δυνατότητα για συλλογή πόντων για δωρεάν εισιτήρια. Υπάρχουν διεθνώς μικρές αεροπορικές εταιρείες όπου σε 10 εισιτήρια σου δίνουν 1 δωρεάν, (εύκολος τρόπος διαχείρισης της υπηρεσίας).

Δεύτερον με το εισιτήριο δικαιούσαι πρόσβαση στο lounge < Μελίνα Μερκούρη > της Skyserv, μια υπηρεσία που ο ανταγωνισμός δεν σου προσφέρει.

Τρίτον με το εισιτήριο δικαιούσαι και μεταφορά βαλίτσας μέχρι 13 κιλών όπου δεν σου προσφέρει ο ανταγωνισμός (επιπλέον χρέωση €13). Ο ανταγωνισμός σου προσφέρει 8 κιλά χειραποσκευή έναντι των 3 κιλών χειραποσκευή που σου προσφέρει η sky express. Πάλι όμως είσαι κερδισμένος καθώς έχεις δικαίωμα μεταφοράς 16 κιλών έναντι 8 κιλών του ανταγωνισμού. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν ότι στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά παράπονα επιβατών για το κόστος που πληρώνουν όταν μεταφέρουν περισσότερα κιλά στις αποσκευές τους.
Δεν μπορώ να καταλάβω την νοοτροπία των ανθρώπων. :evil:
Σου προσφέρουν τσάμπα 13 κιλά και παραπονιέσαι που θα πληρώσεις €3 για κάθε επιπλέον κιλό;
Όταν πας στον ανταγωνισμό και πληρώνεις από το πρώτο κιλό, είναι καλύτερα; Τα €26 (πήγαινε έλα) στην βαλίτσα του ανταγωνισμού δεν τους έρχεται βαρύ; :?:
Διεθνώς εταιρείες που χρησιμοποιούν ΑΤR έχουν τον κανονισμό, η μεταφορά βαλίτσας να είναι μέχρι 13-15 κιλά.

Το μόνο μειονέκτημα της εταιρείας είναι ότι δεν δίνει δυνατότητα e-check in, ούτε καν στον ΑΙΑ. Αυτό σε περιορίζει ότι πρέπει να πας στον γκισέ για την κάρτα επιβίβασης και την παραλαβή του voucher για την είσοδο στο lounge.

Ήλθε λοιπόν η ημέρα του ταξιδιού, η εξυπηρέτηση στο γκισέ ήταν γρήγορη καθώς υπήρχαν 3 υπάλληλοι που εξυπηρετούσαν. Η επίσκεψη μου στο lounge της Skyserv δεν ήταν και η τέλεια εμπειρία. :(
Το lounge της Skyserv ήταν το παλαιό lounge της Olympic Air, τώρα ο χώρος είναι ευχάριστος

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25023

αλλά η επιλογή του φαγητού είναι πολύ περιορισμένη. Υπήρχε κέικ, μπισκότα, κράκερς και φρούτα. Από κρασί και οινοπνευματώδη ποτά δεν υπήρχε επιλογή. Υπήρχαν μόνο χυμοί, νερό και αναψυκτικά. Δύο μηχανήματα για καφέ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25024

Επίσης δεν υπήρχε παροχή εφημερίδων και περιοδικών, μόνον διαφημιστικά φυλλάδια. Το επίπεδο υπηρεσιών δεν είναι για Business class, οπότε όποιος έχει αγοράσει εισιτήριο από Finnair, Iberia, Singapore, Meridiana (που χρησιμοποιούν το lounge) την έχει πατήσει. :mad:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25025

Το καλό όμως είναι ότι έχεις ένα χώρο να περιμένεις με την ησυχία σου και την άνεση μιας πολυθρόνας, έναντι της πολυκοσμίας και θορύβου που επικρατεί έξω. :cool:

Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της, και με λεωφορείο μεταφερθήκαμε στην περιοχή όπου βρισκόταν το α/φ μας, καθώς και το παρόμοιο (αλλά νεότερο & -600) της ΟΑ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25026

Η επιβίβαση στο α/φ μας (του 1997 & -500) έγινε από την πίσω πόρτα, όπου μας υποδεχόταν η αεροσυνοδός με το δίχρωμο της καπέλο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25028

Στο μπροστινό τμήμα του α/φ, πίσω από την καμπίνα διακυβερνήσεως, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος και ύστερα αρχίζουν τα καθίσματα ενώ στην απέναντι πλευρά του διαδρόμου υπάρχουν αντικριστά καθίσματα. Στην πρώτη σειρά καθισμάτων υπάρχει έξοδος κίνδυνου, η οποία σε περίπτωση προσθαλάσσωσης δεν πρέπει να ανοιχτεί. Έτσι γράφει το φυλλάδιο σωστικών.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25029

Η αεροσυνοδός με παρακάλεσε να ενημερωθώ για το άνοιγμα της εξόδου.
Παρά την ηλικία του, το α/φ και οι θέσεις ήταν σε άριστη κατάσταση. :great:
Με το που τελείωσε η επιβίβαση, η αεροσυνοδός άρχισε το καλώς ήλθατε ότι η εταιρεία για 2 συνεχή έτη βραβεύτηκε από τον ΑΙΑ ως η Fastest Growing Airline - thine route και συνέχισε με την επίδειξη σωστικών. Φύγαμε στην ώρα μας, και σε 50 λεπτά θα βρισκόμασταν στον προορισμό μας.
Όπως τροχοδρομούσαμε, μας ακολουθούσε και ο NIKος

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25027

Μετά την απογείωση, καθώς δεν υπάρχουν περιοδικά της εταιρείας, η αεροσυνοδός πέρασε και μας μοίρασε το περιοδικό Lifo. Πολύ καλή κίνηση, …να έχουμε με κάτι να απασχοληθούμε.
Επέστρεψε να μας μοιράσει καφέ, νερό χυμούς και το μπισκοτάκι μας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25030

Κατά την διάρκεια της πτήσης, μας ενημέρωσε ο κυβερνήτης για την διαδρομή μας και τον καιρό στον προορισμό μας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25031

Πολύ γρήγορα άρχισε η προσγείωση. Με το που προσγειωθήκαμε, η αεροσυνοδός μας αποχαιρέτησε και μας ενημέρωσε ότι η πτήση μας έγινε σε συνεργασία με την Blue Air και την Germania. Μας ευχαρίστησε που πετάξαμε με την εταιρεία που είναι μέλος της era.
Δεν μας ενημέρωσε για συνεργασία με τοπική εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Οι αποσκευές μας ήλθαν γρήγορα αλλά εμείς ποιο γρήγορα περπατήσαμε έως το κτήριο του αεροσταθμού – που δείχνει τα χρονάκια του. :(

Την ημέρα επιστροφής, παρατήρησα ότι το αεροδρόμιο της Χίου έχει ωράριο λειτουργείας. Το απόγευμα ανοίγει στις 18:00 και έχει 3 πτήσεις προς ΑΤΗ, ΟΑ275 στις 19:25, GQ241 στις 20:05 και Α2207 στις 21:15.
Εκείνο το απόγευμα η ΟΑ από Αθήνα είχε καθυστέρηση και αυτό δημιούργησε πρόβλημα, καθώς η επιβίβαση για Αθήνα άρχισε με καθυστέρηση.

*** το εξοργιστικό είναι, ότι την επόμενη ημέρα που έλεγξα το flightstats.com είχαν αλλάξει την ώρα απογείωσης για να βγάλουν την πτήση on time. :rant: Αλλά οι οθόνες του αεροδρομίου και ο προγραμματισμός άλλα έλεγαν… και αυτό δεν μπορούν να το αποκρύψουν. :rant: ****

Το αεροδρόμιο της Χίου έχει μόνον μία έξοδο επιβίβασης, την Νο.2. Η έξοδος Νο.1 είναι μια πόρτα με ράμπα για να γίνετε η επιβίβαση επιβατών με κινητικά προβλήματα.
Το α/φ μας από Αθήνα προσγειώθηκε στη ώρα του, υπήρχε μια αγωνία μην και έχουμε και εμείς καθυστέρηση. Με το που έφυγε ο τελευταίος επιβάτης της ΟΑ, η υπάλληλος της Skyserv μας έδωσε το σύνθημα της εκκίνησης επιβίβασης. Παρόλο που το α/φ ήταν πλήρες και οι επιβάτες ήταν πολλοί, όλοι μας άρχισαν να περπατάμε προς το α/φ με γρήγορο βηματισμό καθώς κανένας δεν ήθελε να έχουμε καθυστέρηση.
Δεν θέλαμε να έχουμε πρόβλημα με το α/φ της Α2 που θα ερχόταν.
Τα καταφέραμε,.. έκλεισαν την πόρτα και είμασταν έτοιμοι για αναχώρηση.
Ο κυβερνήτης μας πληροφόρησε ότι ενημέρωσε τον πύργο ελέγχου ότι είμασταν έτοιμοι, και περίμενε να μας δώσουν το ΟΚ.
Με το που άρχισε να τροχοδρομεί το α/φ της ΟΑ, ξεκίνησε τους αεροκινητήρες και σύντομα είμασταν στον αέρα. Φτάσαμε στην ΑΤΗ στην ώρα μας, αυτό που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ήταν ότι μέχρι να φτάσουμε στον ιμάντα για τις αποσκευές μας, αυτές είχαν φτάσει και περιστρέφονταν.
Η δική μου εμπειρία με την εταιρεία ήταν πολύ ικανοποιητική ;) και εύχομαι να συνεχίσουν να επεκτείνονται και να fly high.
Ευτυχώς άλλαξαν αυτό το…. The airline of Grete.
Το slogan τους είναι : fly sky…. Fly with style. :great:
 
Top