Θα προσγειωθούμε όχι στην Σάμο
αλλά στην Χίο.
Ο λόγος που διάλεξα να ταξιδεύσω με την εταιρεία είναι αρκετοί.
Πρώτον οι οικονομικοί ναύλοι,
έναντι του ανταγωνισμού.
Το εισιτήριο που αγόρασα ήταν €118 έναντι €186 Go Light του ανταγωνισμού (μετά επιστροφής) και ταξίδι τον Αύγουστο.
Μπορείς να βρεις εισιτήριο στα €71 έναντι €85 Go Light του ανταγωνισμού σε εκτός περιόδου αιχμής.
Το εισιτήριο μπορείς να το αγοράσεις από την ιστοσελίδα της εταιρείας, όπου
ΔΕΝ σου δίνει την δυνατότητα για συλλογή πόντων για δωρεάν εισιτήρια. Υπάρχουν διεθνώς μικρές αεροπορικές εταιρείες όπου σε 10 εισιτήρια σου δίνουν 1 δωρεάν, (εύκολος τρόπος διαχείρισης της υπηρεσίας).
Δεύτερον με το εισιτήριο δικαιούσαι πρόσβαση στο lounge <
Μελίνα Μερκούρη > της Skyserv, μια υπηρεσία που ο ανταγωνισμός δεν σου προσφέρει.
Τρίτον με το εισιτήριο δικαιούσαι και μεταφορά βαλίτσας μέχρι 13 κιλών όπου δεν σου προσφέρει ο ανταγωνισμός (επιπλέον χρέωση €13). Ο ανταγωνισμός σου προσφέρει 8 κιλά χειραποσκευή έναντι των 3 κιλών χειραποσκευή που σου προσφέρει η sky express. Πάλι όμως είσαι κερδισμένος καθώς έχεις δικαίωμα μεταφοράς 16 κιλών έναντι 8 κιλών του ανταγωνισμού. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν ότι στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά παράπονα επιβατών για το κόστος που πληρώνουν όταν μεταφέρουν περισσότερα κιλά στις αποσκευές τους.
Δεν μπορώ να καταλάβω την νοοτροπία των ανθρώπων. :evil:
Σου προσφέρουν τσάμπα 13 κιλά και παραπονιέσαι που θα πληρώσεις €3 για κάθε επιπλέον κιλό;
Όταν πας στον ανταγωνισμό και πληρώνεις από το πρώτο κιλό, είναι καλύτερα; Τα €26 (πήγαινε έλα) στην βαλίτσα του ανταγωνισμού δεν τους έρχεται βαρύ;
Διεθνώς εταιρείες που χρησιμοποιούν ΑΤR έχουν τον κανονισμό, η μεταφορά βαλίτσας να είναι μέχρι 13-15 κιλά.
Το μόνο μειονέκτημα της εταιρείας είναι ότι δεν δίνει δυνατότητα e-check in, ούτε καν στον ΑΙΑ. Αυτό σε περιορίζει ότι πρέπει να πας στον γκισέ για την κάρτα επιβίβασης και την παραλαβή του voucher για την είσοδο στο lounge.
Ήλθε λοιπόν η ημέρα του ταξιδιού, η εξυπηρέτηση στο γκισέ ήταν γρήγορη καθώς υπήρχαν 3 υπάλληλοι που εξυπηρετούσαν. Η επίσκεψη μου στο lounge της Skyserv δεν ήταν και η τέλεια εμπειρία.
Το lounge της Skyserv ήταν το παλαιό lounge της Olympic Air, τώρα ο χώρος είναι ευχάριστος
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25023
αλλά η επιλογή του φαγητού είναι πολύ περιορισμένη. Υπήρχε κέικ, μπισκότα, κράκερς και φρούτα. Από κρασί και οινοπνευματώδη ποτά δεν υπήρχε επιλογή. Υπήρχαν μόνο χυμοί, νερό και αναψυκτικά. Δύο μηχανήματα για καφέ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25024
Επίσης δεν υπήρχε παροχή εφημερίδων και περιοδικών, μόνον διαφημιστικά φυλλάδια. Το επίπεδο υπηρεσιών δεν είναι για Business class, οπότε όποιος έχει αγοράσει εισιτήριο από Finnair, Iberia, Singapore, Meridiana (που χρησιμοποιούν το lounge) την έχει πατήσει.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25025
Το καλό όμως είναι ότι έχεις ένα χώρο να περιμένεις με την ησυχία σου και την άνεση μιας πολυθρόνας, έναντι της πολυκοσμίας και θορύβου που επικρατεί έξω.
Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της, και με λεωφορείο μεταφερθήκαμε στην περιοχή όπου βρισκόταν το α/φ μας, καθώς και το παρόμοιο (αλλά νεότερο & -600) της ΟΑ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25026
Η επιβίβαση στο α/φ μας (του 1997 & -500) έγινε από την πίσω πόρτα, όπου μας υποδεχόταν η αεροσυνοδός με το
δίχρωμο της
καπέλο.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25028
Στο μπροστινό τμήμα του α/φ, πίσω από την καμπίνα διακυβερνήσεως, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος και ύστερα αρχίζουν τα καθίσματα ενώ στην απέναντι πλευρά του διαδρόμου υπάρχουν αντικριστά καθίσματα. Στην πρώτη σειρά καθισμάτων υπάρχει έξοδος κίνδυνου, η οποία σε περίπτωση προσθαλάσσωσης δεν πρέπει να ανοιχτεί. Έτσι γράφει το φυλλάδιο σωστικών.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25029
Η αεροσυνοδός με παρακάλεσε να ενημερωθώ για το άνοιγμα της εξόδου.
Παρά την ηλικία του, το α/φ και οι θέσεις ήταν σε άριστη κατάσταση.
Με το που τελείωσε η επιβίβαση, η αεροσυνοδός άρχισε το καλώς ήλθατε ότι η εταιρεία για 2 συνεχή έτη βραβεύτηκε από τον ΑΙΑ ως η Fastest Growing Airline - thine route και συνέχισε με την επίδειξη σωστικών. Φύγαμε στην ώρα μας, και σε 50 λεπτά θα βρισκόμασταν στον προορισμό μας.
Όπως τροχοδρομούσαμε, μας ακολουθούσε και ο NIKος
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25027
Μετά την απογείωση, καθώς δεν υπάρχουν περιοδικά της εταιρείας, η αεροσυνοδός πέρασε και μας μοίρασε το περιοδικό Lifo. Πολύ καλή κίνηση, …να έχουμε με κάτι να απασχοληθούμε.
Επέστρεψε να μας μοιράσει καφέ, νερό χυμούς και το μπισκοτάκι μας.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25030
Κατά την διάρκεια της πτήσης, μας ενημέρωσε ο κυβερνήτης για την διαδρομή μας και τον καιρό στον προορισμό μας.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25031
Πολύ γρήγορα άρχισε η προσγείωση. Με το που προσγειωθήκαμε, η αεροσυνοδός μας αποχαιρέτησε και μας ενημέρωσε ότι η πτήση μας έγινε σε συνεργασία με την
Blue Air και την
Germania. Μας ευχαρίστησε που πετάξαμε με την εταιρεία που είναι μέλος της
era.
Δεν μας ενημέρωσε για συνεργασία με τοπική εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Οι αποσκευές μας ήλθαν γρήγορα αλλά εμείς ποιο γρήγορα περπατήσαμε έως το κτήριο του αεροσταθμού – που δείχνει τα χρονάκια του.
Την ημέρα επιστροφής, παρατήρησα ότι το αεροδρόμιο της Χίου έχει ωράριο λειτουργείας. Το απόγευμα ανοίγει στις 18:00 και έχει 3 πτήσεις προς ΑΤΗ, ΟΑ275 στις 19:25, GQ241 στις 20:05 και Α2207 στις 21:15.
Εκείνο το απόγευμα η ΟΑ από Αθήνα είχε καθυστέρηση και αυτό δημιούργησε πρόβλημα, καθώς η επιβίβαση για Αθήνα άρχισε με καθυστέρηση.
*** το εξοργιστικό είναι, ότι την επόμενη ημέρα που έλεγξα το flightstats.com είχαν αλλάξει την ώρα απογείωσης για να βγάλουν την πτήση on time. Αλλά οι οθόνες του αεροδρομίου και ο προγραμματισμός άλλα έλεγαν… και αυτό δεν μπορούν να το αποκρύψουν. ****
Το αεροδρόμιο της Χίου έχει μόνον μία έξοδο επιβίβασης, την Νο.2. Η έξοδος Νο.1 είναι μια πόρτα με ράμπα για να γίνετε η επιβίβαση επιβατών με κινητικά προβλήματα.
Το α/φ μας από Αθήνα προσγειώθηκε στη ώρα του, υπήρχε μια αγωνία μην και έχουμε και εμείς καθυστέρηση. Με το που έφυγε ο τελευταίος επιβάτης της ΟΑ, η υπάλληλος της Skyserv μας έδωσε το σύνθημα της εκκίνησης επιβίβασης. Παρόλο που το α/φ ήταν πλήρες και οι επιβάτες ήταν πολλοί, όλοι μας άρχισαν να περπατάμε προς το α/φ με γρήγορο βηματισμό καθώς κανένας δεν ήθελε να έχουμε καθυστέρηση.
Δεν θέλαμε να έχουμε πρόβλημα με το α/φ της Α2 που θα ερχόταν.
Τα καταφέραμε,.. έκλεισαν την πόρτα και είμασταν έτοιμοι για αναχώρηση.
Ο κυβερνήτης μας πληροφόρησε ότι ενημέρωσε τον πύργο ελέγχου ότι είμασταν έτοιμοι, και περίμενε να μας δώσουν το ΟΚ.
Με το που άρχισε να τροχοδρομεί το α/φ της ΟΑ, ξεκίνησε τους αεροκινητήρες και σύντομα είμασταν στον αέρα. Φτάσαμε στην ΑΤΗ στην ώρα μας, αυτό που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ήταν ότι μέχρι να φτάσουμε στον ιμάντα για τις αποσκευές μας, αυτές είχαν φτάσει και περιστρέφονταν.
Η δική μου εμπειρία με την εταιρεία ήταν πολύ ικανοποιητική
και εύχομαι να συνεχίσουν να επεκτείνονται και να fly high.
Ευτυχώς άλλαξαν αυτό το…. The airline of Grete.
Το slogan τους είναι :
fly sky…. Fly with style.