Sky Express Airbus A320 Family

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γνωρίζει κανείς τι config έχουν τα ΙΟΑ και ΙΟΒ μιας και τα παίρνει απευθείας από την Airbus και που δεν είναι ακυρωμένη παραγγελία? Έχει κανείς φωτογραφία από την καμπίνα του ΙΟΑ τουλάχιστον?
 
Sky Express: η εταιρία που με κάνει να τρίβω τα μάτια μου, και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό….
Εάν αυτό δεν είναι μια τεράστια φούσκα που θα σκάσει κάποια στιγμή, αν όντως η εταιρία αυτή έχει υγιές επιχειρηματικό πλάνο, δεν αποκλείεται με το momentum που έχει να πάει και σε leisure long haul, κάτι σαν Norse του νότου.
Καλή τύχη αν ακολουθήσει το επιχειρηματικό σχέδιο της Norse. Αργά η γρήγορα θα σκάσει και αυτή η φούσκα.
 
Last edited by a moderator:
Γνωρίζει κάποιος τον λόγο που αφαίρεσαν το iconic “Greece is Bliss” και το express κάτω από το SKY στα sharklets στα sx-ioa και sx-iob; Το sx-vsl το έχουν πάνω από 2 χρόνια κάτασπρο χωρίς να έχουν κολλήσει έστω ένα αυτοκόλλητο, κάτι να φαίνεται ποιας εταιρίας είναι. Το express κάτω από το SKY στην άτρακτο στα μισά a320 έχει ίδιο μέγεθος, στα αλλα μισά ειναι πιο μικρό. Πόσο δύσκολο είναι για μια εταιρία τέτοιου μεγέθους να έχει ένα unified brand identity;
 
Όσον αφορά το λευκό Α320, είναι κοινό κάποιες εταιρίες να κρατάνε νοικιασμένα αεροσκάφη λευκά ή με βασικά χρώματα του προηγούμενου χρήστη. Πιθανώς δεν έχουν λόγο να ξοδέψουν χρήματα για βαφή σε ένα νοικιασμένο αεροσκάφος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια παίζει το γεγονός ότι είναι το μοναδικό CEO τη στιγμή που η εταιρία διατυμπανίζει τον πιο πράσινο στόλο με Airbus Neo και ATR NG.
Απ΄ όσον γνωρίζω μετά το φετινό καλοκαίρι θα αποχωρήσει από το στόλο.

Καλή τύχη αν ακολουθήσει το επιχειρηματικό σχέδιο της Norse. Αργά η γρήγορα θα σκάσει και αυτή η φούσκα.
Δεν βλέπω κάποιο παραλληλισμό με τη Norse για να συγκρίνουμε και να περιμένουμε φούσκες. Η Norse ιδρύθηκε μόλις το 2021 ενώ η Sky είναι 20 χρόνια στον αέρα, και έκτοτε διάφοροι αναμένουν την τυχόν "φούσκα" της Sky που όχι μόνο δεν έρχεται αλλά αυξάνεται ολοένα και σαν εταιρία.
 
Δεν παραλήρησα την Sky με την Norse. Απλώς σχολίασα ότι αν είναι να γίνουν σαν την Norse (long haul without feed) καλή τους τύχη. Το "φούσκα" πήγαινε για την Norse, που φαίνεται δεν θα αργήσει.

Δεν θεωρώ πως η Sky είναι μια αλλά θα πρέπει να είναι προσεκτικοί γιατί τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.
 
Γνωρίζει κανείς τι config έχουν τα ΙΟΑ και ΙΟΒ μιας και τα παίρνει απευθείας από την Airbus και που δεν είναι ακυρωμένη παραγγελία? Έχει κανείς φωτογραφία από την καμπίνα του ΙΟΑ τουλάχιστον?
Αυτό είναι μια καλή ερώτηση. Στο planespotters.net αναφέρεται πως το SXIOA έχει 168 θέσεις και το SXIOB έχει 158 economy και 8 business (περίεργο configuration αν με ρωτάτε). Αν υποψιαστώ πως η Bliss περιλαμβάνει και κανονικό business class κάθισμα...

Γενικά τα configuration πρέπει να είναι λίγο random αφού το SXGRE (πρώην Interjet) έχει μόλις 162 θέσεις ενώ το SXIOG (πρώην AirAsia έχει 186 θέσεις...
 
Στο σάιτ της η Sky πάντως πλέον δεν αναφέρει κανένα αεροσκάφος με 162 θέσεις αλλά δύο neo με 180 οπότε μάλλον άλλαξε τη διαρρύθμιση στο GRE και ένα από αυτά που έχουν 174 (CRE/NIG/WEB). Εννοείται πως δε συμπεριλαμβάνεται το VSL σε αυτά.

Για τα IOA, IOB τα οποία έχουν ξεχάσει να βάλουν στη σελίδα του στόλου, δοκίμασα να βάλω στο σύστημα κρατήσεων πτήση που θα εκτελέσει σε μία ώρα το IOB και μου έβγαλε δυο σειρές C (8 θέσεις) και 26 Y (156 θέσεις). Ή αν η C είναι eurobusiness μιλάμε για 28 σειρές με 168 θέσεις σύνολο. Το planespotters μπορεί εν τω μεταξύ να έκανε λάθος, μιας και δεν αναφέρει πηγή
 
Μετά την option απόκτησης 2 ATR72 η εταιρία σχεδιάζει και την απόκτηση 2 ακόμα Α320Ν μέσα στο 2025.
 
Και η επίσημη ανακοίνωση για τα 2 Α320Ν μέσα στο 2025.
 
Πραγματικά έχω την εντύπωση ότι η SKY Express θα είναι η ελληνική εταιρία που θα κάνει την έκπληξη να παραγγείλει / αποκτήσει widebodies.
Και η απόφαση δεν θα έχει να κάνει με απόλυτα οικονομικά ή επιχειρησιακά κριτήρια, απλά αυτή είναι η νοοτροπία.
Watch this space! :cool:
 
Top