Σε ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο γιατί με έκανε να ψάξω γιατί συμβαίνει αυτό και έμαθα κάτι που δεν ήξερα.
Όλα τα 321neo που κατασκευάστηκαν μετά το 2020 φέρουν υποχρεωτικά δύο emergency exits πάνω από το φτερό επειδή τους υποχρεώνει ο νέος κανονισμός. Το συγκεκριμένο της GQ (MSN 8014) είναι του 2018.
Η Airbus προσέφερε την επιλογή των δύο overwing exits ως κομμάτι του “Airbus Cabin-Flex” επειδή ο πελάτης θα μπορούσε να βάλει ως και 10 επιπλέον καθίσματα (στις εξόδους αυτές βάζεις καθίσματα, στις κανονικές πόρτες όχι) και όταν έβαλαν κάτω τα οικονομικά είδαν ότι συμφέρει.
Επιπλέον, οι overwing exits του Α321neo είναι πια overwing
doors. Δεν πετιούνται μόλις ανοίξουν, αλλά έχουν μεντεσέ και ανοίγουν προς τα πάνω.
Κάποια 321neo έχουν πέντε εξόδους σε κάθε πλευρά. Πιθανότατα λόγω density. Δεν έχω χρόνο να ψάξω αν όλα της Α3 είναι έτσι.
View attachment 3160
Δείτε και εδώ
Its length is the same, so why has Airbus changed the layout of the doors in some newer A321 aircraft? For a good reason, as it turns out!
mentourpilot.com