Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Καί άς πούμε οτι τού έκαναν οι πολιτικοί κάποιοα υπόδειξη καί ο Βγενόπουλος δέν "συνεμορφούτο πρός τάς υποδείξεις".Τί θά γινόταν τότε,θά τόν έκαναν "ντά ντά κακό παιδί";

Αν ήταν έτσι τά πράγματα,μπορούσαν να κάνουν καί στόν Βασιλάκη "υποδείξεις" γιά τό τί αεροπλάνα θά έχη στό στόλο του.

Ας αφυπνιστούμε άπαντες,η ΟΑ έγινε πλέον ιδιωτικό μαγαζί και κουμάντο κάνει ο μαγαζάτωρ,όχι τό κράτος.
 
Λένε πάντως ότι πρώτα θα τα νοικιάσουν και κατά τον Οκτώβρη θα τα αγοράσουν.
 
Άρθρο στη Ημερησία σήμερα:

Boeing, Airbus, Bombardier και ATR κατέθεσαν γραπτώς τις προτάσεις τους για τα αεροσκάφη που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από την MIG στην νέα ΟΑ

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=8063109
 
Για αρχή πιστεύω πως
θα επιλέξουν Β737-800/900
πέριμενα κανα Embraer 170 αλλά αφού δεν κατέθεσε προσφορά CRJ
και κανα ATR 42 για τα νησάκια μας

Και στη συνέχεια
ολοκληρώνουν την οικογένεια με Β737-600 και 700
καθώς και αναπτύσουν ένα regional jet στόλο με τα CRJ
και αναπτύσουν τον ATR στόλο με τα νέα -600άρια (που τα περιμένουμε μέσα στο 10)

Τώρα για long haul αεροσκάφος δεν ξέρω τι να πω. Αν κρατήσουν τα Α340 ή δούμε κανα B767 ή Β777 θα δείξει.
Θέλω αν πιστεύω πως θα δούμε σύντομα νέα αεροσκάφη με πληρώματα και χρώματα (επιτέλους ένα livery σε όλα τα αεροπλάνα!!!) της ΟΑ. :great:
 
Είναι πολύ καλή επιλογή να νοικιάσουν προσωρινά τα 343 του Υ/Ο μέχρι να πάρουν ιδιώκτητα long haul a/cs πιστεύω για πολούς λόγους. Στη τελική δεν είναι και τόσο παλιά και υπάρουν εταιρείες πχ CX που έχουν ακόμα 343 αν και το 346 έχει επικρατήσει. Με μια καλή αναβάθμιση του in-flight προϊόντος ειδικά. Εκτός αν έχουν σχέδια για 777 σε long haul.
 
Στην περίπτωση που η νέα εταιρεία αποφασίσει να χρησιμοποιήσει δικηνητήρια α/φ για υπερατλαντικές πτήσεις υπεισέρχεται ο παράγων "πιστοποίηση ETOPS", η οποία για έναν αερομεταφορέα που ξεκινάει από το μηδέν δεν είναι αυτόματη. Το πιθανότερο είναι ότι σε πρώτη φάση τουλάχιστον θα μισθώσει κάποια ή όλα τα A-340.
 
Kατσε πρωτα να δουμε ΑΝ θα εχει το "προγραμμα" υπερατλαντικες (long-range) πτησεις.....και μετα βλεπουμε.
Αυτα που εχω ακουσει ειναι οτι στην αρχη, δεν θα εχει, αλλα για να κρατησει τα slots θα τις κανουν "συμμαχιες".
 
Ισχύει ότι πάει για συμμαχία με την Iberia?
Νομίζω ότι είναι καλή επιλογή για υπερατλαντικές πτήσεις,αλλά για διευρωπαικές μάλλον οχι..
Να κάνω μια ερωτησούλα(λίγο χαζή,το ξέρω) το σλοτ της Νέας Υόρκης τι το κάνει τόσο πολύτιμο?Είναι πχ οι ώρες πολυ βολικές?
 
dab4coins":wmfwi8jd said:
... το σλοτ της Νέας Υόρκης τι το κάνει τόσο πολύτιμο?Είναι πχ οι ώρες πολυ βολικές?

Μάλλον το γεγονός ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο πολυσύχναστα hubs ανά τον κόσμο σε μια από τις μεγαλύτερες-σημαντικότερες πόλεις στον κόσμο!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top