Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το press release της FlyBe μου προκαλεί μερικές αποριούλες:
1) Γιατί είναι τιμή και καμάρι η συνεργασία με την Ολύμπικ ενώ απέρριψε άλλες?
2) Πώς αυτοπροσδιορίζεται ως quality provider of professional ‘turn-key’ solutions ενώ απορρίπτει τέτοιες προτάσεις?
3) Απο Αύγουστο στην Αθήνα 4 Q να κάνουν τι? Υπάρχει δλδ ενεδεχόμενο να κλείσω με Ολυμπιακή, την παλιά, και να μου προκύψει operated by Ολυμπικ Αιρ με FlyBe α/φ?
4) Σύμφωνα με την παραγγελία της MIG θα έρθουν συνολικά 8 Q με option να γίνουν 16. Τα 8 άντε αντικαθιστούν τα 7 Ατάρι 72, τα υπόλοιπα?Μήπως συμφέρουν για κοντινές, π.χ. Βαλκάνια, πτήσεις?Μήπως σκοπεύουν μελλοντικά για βάση και αλλού?
5) Μήπως τα 8 option προβλέπονται ως NG και θα είναι προς αντικατάσταση των αρχικών 8?
Μερικές πρόχειρες αποριούλες :mrgreen: ...
 
Η ΟΑ παράγγειλε 8 Q400 εκ των οποίων τα 5 θα είναι NG ενώ τα τρία classic. Ισως κάνουν το lease από την Flybe γιατί τα NG θα αργίσουν να έρθουν και εκτώς αυτού υπάρχει και έλλειψη ATR οπότε βολεύει να έρθουν σύντομα. :great:
 
μπορεί τα 16 αεροπλάνα να αντικαταστήσουν και τα ATR 42 και τα 72. Πάντως νομίζω πως η Ολυμπιακή μελετούσε από παλιά το Q400. Δείτε τη φωτογραφία

http://www.airliners.net/photo/Bombardi ... 899b80a2ec
 
wet lease λοιπόν μάλιστα... Απορία: Η MIG πήρε την ΟΑ για να την αφήσει στο σημερινό της χάλι; Με wet lease δεν κάνει και τώρα πολλές πτήσεις;
 
IATA":3uc5apox said:
Απορία: Η MIG πήρε την ΟΑ για να την αφήσει στο σημερινό της χάλι;
Ξέρω ότι είναι ίδιον της φυλής μας η εύκολη κριτική , αλλά περίμενε κανείς εδώ μέσα ότι με το που θα παραλάβει την ΟΑ η MIG θα γυρίσει ένα διακόπτη και θα γίνει Emirates????
Πιστεύει κανείς ότι τα νέα αεροσκάφη που παραγγέλνεις τα παραλαμβάνεις αυθημερόν???
Θα συνυπέγραφα αυτό το σχόλιο σε δύο χρόνια από τότε που θα παραλάβει , όχι πριν ακόμα ξεκινήσει...............
 
Φίλε aas59,

δε γράφω πολύ συχνά στο φόρουμ, παρακολουθώ όμως τα γραφόμενα εδώ και πολύ καιρό. Δεν έχω σκοπό να ξεκινήσουμε αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν πουθενά. Εξέφρασα την απορία μου γιατί πιστεύω ότι οποιοσδήποτε άνθρωπος οιασδήποτε φυλής θα περίμενε από μια εταιρία που κάνει επένδυση εκατομμυρίων ευρώ θα την υποστήριζε και πλήρως. Δεν κρύβω λοιπόν τη μερική μου απογοήτευση για το wet leasing όπως πιστεύω και ο καθένας που περίμενε μια καλύτερη ΟΑ μετά την εξαγορά της. Επειδή εργάζομαι σε τουριστικό γραφείο έχω ακούσει τα ειρωνικότατα σχόλια επιβατών που πετούσαν με ΟΑ. Πρόσφατο παράδειγμα:

-Η τουρκική δεν έχει;
-Μα δεν πετάει κύριε τουρκική εταιρία Μόναχο-Αθήνα.
-Και μένα η κόρη μου πως πέταξε προχθές και μιλούσε τουρκικά το πλήρωμα;
-Η κόρη σας μιλάει τουρκικά;
-Όχι.
-Τότε μάλλον θα τα μπέρδεψε, το πλήρωμα και το αεροσκάφος ήταν της Seagle Air που έχει τη βάση της στη Σλοβακία.

Όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι και πολύ ευχάριστη η θέση μας όταν πρέπει να εξηγούμε τις προχειροδουλειές άλλων. Απλά κουράζει. Νομίζω ότι από το σχόλιό μου φαίνεται ότι θέλω μια ανταγωνιστική ΟΑ, εξ ου και η απογοήτευση. Μου είναι πλήρως κατανοητό ότι δε θα παραγγείλει σήμερα τα αεροπλάνα και αύριο θα εμφανιστούν ως δια μαγείας στο LGAV. Ωστόσο θα προτιμούσα ένα dry lease με OA livery και πλήρωμα, έστω και σαν "μεταβατική" λύση όπως λες και συ. Εν πάσει περιπτώσει, sorry για το off topic και καλή αρχή στη νέα ΟΑ.
 
Εγκυκλοπεδικα, προς τους γνώστες, ποια η διαφορά μεταξύ του NextGen και του του συμβατικού... Γιατί έχουν μια σημαντική διαφορά στην τιμή (20% περίπου - 30εκ έναντι 24 εκ)

Παράλληλα, προβλέπεται να υπάρχει και μικρότερη έκδοση turboprop πιθανώς άλλου τύπου καθως ουσιαστικά με αυτη την παραγγελια αντικαθιστά τα ΑΤΡ 72. Για τα ΑΤΡ 42 και τα Dash προβλέπεται να υπάρχει κατι επιπλέον?
 
Well, θα απαντήσω εγώ! Κατ'αρχάς η προηγούμενη σειρά δεν βρίσκεται πια στην παραγωγή από την εταιρία. Αν τώρα υποθέσουμε πως η ΟΑ θα αγοράσει το -800 variant η τιμή κυμαίνεται περίπου στα 75 εκατομμύρια δολλάρια, μείον την έκπτωση που θα προσφερθεί στον αγοραστή και η οποία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές αξιοσημείωτα είναι τα 5 μέτρα επιπλέον wing span, η επιπλέον δυνατότητα μεταφοράς καυσίμου κατά 28,5%, glass cockpit, και φυσικά νέο vertical stabilizer ύστερα από τα ατυχήματα του 1991 (flight 585 United Airlines) και 1994 (US Air 427).
 
Μόνο που η απορία μάλλον είναι για τα Q400...
 
aas59":1s4gf427 said:
Επειδή όμως οι πωλητές δίνουν λόγο εκτός από τους μετόχους τους και στις οικονομικές υπηρεσίες του κράτους τους , λένε τα πράγματα με το όνομά τους και δεν κοιτάνε το επικοινωνιακό κομμάτι του αγοραστή........

aas59, προτρέχεις. Μιλώ για την ανακοίνωση της εταιρίας στο λινκ εδώ: http://www.bombardier.com/en/corporate/ ... 0d800a2b35

Θα συμφωνήσεις ασφαλώς ότι ένα press release στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού και οποιονδήποτε άλλον θα τον ενδιέφερε επικοινωνιακά. Στόχος του ΔΕΝ είναι να επικοινωνήσει / πληροφορήσει τις οικονομικές υπηρεσίες του κράτους τους. Υπάρχουν, θα καταλαβαίνεις σίγουρα, διαφορετικές διαδικασίες για αυτό το κομμάτι.

Εγώ μίλησα καθαρά για το επικοινωνιακό σκέλος της ανακοίνωσης η οποία στον μέσο αναγνώστη η και στον μέσο enthusiast, προκαλεί κάποια σύγχυση αφού κάνει λόγο για την MIG Aviation 3 Ltd, θυγατρική της Marfin Investment Group Holdings SA, που θα τα παραδώσει στην Pantheon για να τα πετάει η Olympic Air.

Kαι για να κλείνω εδω το off topic, αυτό που εννοούσα στο προηγούμενο ποστ μου, είναι ότι η νέα ΟΑ είναι καλό ενδεχομένως να έρχεται σε μια συννενόηση με τις εκάστοτε εταιρίες ( Airbus, Boeing, Embraer κλπ ), για την διατύπωση της ( όποιας ) ανακοίνωσης για παραγγελίες αεροσκαφών. Η παραγγελία νέων, σύγχρονων αεροσκαφών είναι μια θετικότατη είδηση που επικοινωνιακά πρέπει να εκμεταλλεύεται υπέρ της η νέα ΟΑ.

Σε τελική ανάλυση δεν θα πετάει η MIG ή, η Pantheon αλλά η νέα ΟΑ, και μόνο αυτή κατά την γνώμη μου πρέπει να καρπωθεί την προβολή σε παρόμοια δελτία τύπου.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top