Singapore στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter anno1978
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νέα Υόρκη τέλος, Σιγκαπούρη τέλος, Μπανγκόκ τέλος...

Και στην Ευρώπη λιγότερες πτήσεις και μικρότερα αεροπλάνα... πού η εποχή του η Ο.Α. έστελνε Α300 σχεδόν παντού στην Ευρώπη, η Air France πάλι Α300, η British Airways με Tristar, η Alitalia με Α300 και αυτή... χώρια από τον μακρύ κατάλογο εταιρειών που σταμάτησαν να έρχονται Αθήνα... Η απομόνωση της Ελλάδας όσο πάει και μεγαλώνει...
 
Κρίμα...

Πάνω που χαρήκαμε ότι γλιτώσαμε από 25/3 το επιπλέον stopover στην Κωνσταντινούπολη (τεράστια ταλαιπωρία πιστέψτε με) τώρα έρχεται αυτό.
Παρεμπιπτόντως, από τα τέσσερα σκέλη που έκανα μαζί τους φέτος τα 3 ήταν με παλιά 777, με το παλιό εσωτερικό μάλιστα, και μόνο το 1 με καινούργιο Α330. Tα Τ7 ήταν πάντως σε πάρα πολύ καλή κατάσταση (προφανώς και το 330) και το σέρβις, το φαΐ, το IFE, και τα...κορίτσια, όλα πολύ υψηλού επιπέδου.
Αφήστε το Τσανγί (Changi). Σαν το βλάχο του Χάρρυ Κλυνν χάζευα (για τους παλαιότερους) :D.
Και από...εργαλεία στην πίστα, σκέτη ηδονοβλεψία!
Αφού "έδιωξαν" πρώτα, όσο ήμασταν στο gate, τις Low-Cost της περιοχής με τα Α320 (Tiger, Cebu Pacific κλπ), μετά έβγαλαν τα θηρία. Μπροστά μας στο taxi ήταν, ένα Α380 (SIA), το Spirit of Australia (A380) της Qantas, και μετά 5 T7 και 2 Α330 από όλον τον κόσμο!

Κρίμα και για το εδώ γραφείο με την εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Για τον ΑΙΑ, την Αθήνα, και τη χώρα το έγραψαν και άλλοι σήμερα. Σαν τον πρωθυπουργό ένα πράγμα.
 
με τις υγειες μας. αντε να φυγουν και η Lufthansa με τη British να το κλεισουμε το μαγαζι.
το ερωτημα που πλεον διαμορφωνεται ειναι το αν η Αθηνα μπορει να επανελθει σε φυσιολογικη κινηση μολις σταθεροποιηθει η οικονομικη κατασταση, αν θα γινει ενας seasonal προορισμος η αν απλα θα μετατραπει οριστικα σε ενα αεροδρομιο με ελαχιστη κινηση (με οτι αυτο συνεπαγεται για εμας και τις μετακινησεις μας).
 
Με δεδομένη την οικονομική μας κατάσταση, στην παρούσα φάση, ας παραδεχθούμε ότι το Αεροδρόμιο Αθηνών είναι ένα αεροδρόμιο εφάμιλλο των αεροδρομίων των υπόλοιπων πρωτευουσών/μητροπόλεων της Χερσονήσου του Αίμου, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (διεθνής κίνηση, προοπτικές εξέλιξης-ανάπτυξης κλπ).
 
Τώρα πια μόνο Etihad,Emrates,Qatar...κλπ. Πάνε οι Singapore,η Thai και η Delta. Ωραία είμαστε σε λίγο μόνο low-cost θα έρχονται και αυτά seasonal.......
 
Η αποχώρηση της Singapore Airlines από την Αθήνα δεν μου κάνει εντύπωση.

Ταξιδεύω συχνά στη Σιγκαπούρη και η εταιρεία είναι σταθερά πιο ακριβή από ανταγωνιστές τόσο στην Business όσο και στην Economy class.
Γνωρίζω αρκετό κόσμο (συμπεριλαμβανομένου εμού) που, για αυτό το λόγο, επιλέγουν την Emirates, Qatar Airways ακόμα και Lufthansa (μέσω Μονάχου) για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.
 
Από απόψε το βράδυ, η Singapore Airlines και η θυγατρική Silk Air θα πραγματοποιούν τη διαχείριση των κρατήσεών τους μέσω του Amadeus Altéa. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο ίσως CRS migration στην ιστορία των αερομεταφορών από το Kriscom στο Altéa. Από το βράδυ αναμένεται να λειτουργούν και πάλι οι κρατήσεις θέσεων μέσω call centre, ιστοσελίδας και GDS. Από χθες το βράδυ είναι εφικτό μόνο το manual check-in σε όλα τα αεροδρόμια του δικτύου των SQ και ΜΙ, κάτι που αναμένεται να αποκατασταθεί από απόψε. Στις επόμενες μέρες αναμένεται να επιτευχθεί η πλήρης λειτουργία του Altéa για τη Singapore και τη Silk Air.
 
SX-DFC OA":155p4kks said:
Τώρα πια μόνο Etihad,Emrates,Qatar...κλπ. Πάνε οι Singapore,η Thai και η Delta. Ωραία είμαστε σε λίγο μόνο low-cost θα έρχονται και αυτά seasonal.......

Ε, δεν νομίζω το LGAV να υποπέσει σε τέτοιο επίπεδο. Έχει την τέλεια θέση για Hub αμερικανικών εταιριών. Αν η Delta μετέφερε την ευρωπαϊκή βάση της απο το Schipol στον Βενιζελο, τότε και θα περνούσε μπολικος κόσμος απο την Αθήνα και θα είχαν οι Έλληνες την δυνατότητα να πανε Non-Stop παντού. Πιστεύω πως με την τελική ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας, το πλέον κορεσμενο δρομολόγιο SYD/MEL-ATH θα είχε μεγάλη ζήτηση...!
 
Η επιτομή του σουρεαλιστικού post... ρε σεις μπας και γράφει στο φόρουμ ο ΓΑΠ? Με προσοχή όμως, γιατί θα "υποπέσει" από κανένα ποδήλατο πάλι και θα τρέχουμε...
 
Top