Συντριβή RJ85 της LAMIA Bolivia

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εχετε δικιο συγγνωμη.Ανοιξα το jeppesen και ειδα πολλα.Το holding το δινει 11000 και rwy 4921'.Final approch 241 και rwy 200 βουνα γυρω γυρω .To RJ85 δεν φαίνεται να διαθέτει RAT αλλα και οι μπατταρίες ???? ο χειριστης να ζητάει vectors και να χανει προτεραιότητα απο την viva colombia(suspected fuel leak).Θυσία απο τον atc?
 
AirServ":2zozn17e said:
Βαση των δεικτων performance για την σειρα των RJ85 - Same, except range with max fuel 2965km (1600nm), range with max payload 2130km (1150nm).


Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι,αυτοί που έκαναν το σχεδιασμό της πτήσης δεν τους πέρασε από το μυαλό ότι το αεροπλάνο αυτό δεν αντέχει παραπάνω από 2.965 χιλιόμετρα;;;;
 
Εμ γι'αυτο οταν ειδα το συνολο της πτησης στο flightradar και το range του α/φους το επισημανα..Γι'αυτο ας ερευνηθει μηπως "πιεστηκαν" απο τους απο πανω να το κανουν απευθειας χωρις σταση..Ολα για το κοστος;
 
Παιδιά δεν υπήρχαν πιο πάνω. Ο πιλότος ήταν και ο ιδιοκτητης. Το αεροπλάνο έπεσε λόγω fuel starvation (πιστεύω τουλάχιστον). Ο πιλότος σκέφτηκε σαν σωστός επιχειρηματίας και όχι σωστός πιλότος. Δεν ήθελε να κάνει declare emergency διότι θα καταγραφόταν ως incident. Έτσι είπε στον ATC ότι έχει "ένα απλό πρόβλημα" για να μην ερευνηθεί αργότερα το συμβάν. Αν είχε κάνει , τότε τώρα μάλλον δεν θα θρηνούσαμε θύματα διότι το αεροσκάφος θα είχε προτεραιότητα. Εφόσον δεν έγινε auto το αεροσκάφος έμεινε από καύσιμα και έπεσε. Είναι πολύ κρίμα και άδικο. Για οποιοιδήποτε λόγω έγινε λάθος σχεδιασμός αρχικά. Το αεροπλάνο δεν είχε την εμβέλεια να πετάξει τόσο μακριά και να τηρήσει της προϋποθέσεις των 30 τουλάχιστον λεπτών καύσιμα σε περίπτωση hold or diversion.
 
Συγνώμη, αλλά ας ξεφύγουμε λίγο από ταινίες Ξανθόπουλου. Αν ένας άνθρωπος βάζει ένα αεροπλάνο να πετάξει sector που δε σηκώνει, ούτε σκέφτεται "σαν σωστός επιχειρηματίας" ούτε και είναι νορμάλ. Μην το χάσουμε τελείως. Πρώτον, οι επιχειρηματίες είναι άνθρωποι και το 99.99% δε ρισκάρουν ζωές ανθρώπων για χαβαλέ, και δεύτερον επιχειρηματικά το να πάρεις τέτοιο ρίσκο είναι ηλιθιο. Χάνεις το αεροπλάνο, χάνεις το brand και το goodwill και καταστρέφεσαι.

Ας περιμένουμε να δούμε τι έγινε (ή έστω ας κάνουμε τις υποθέσεις μας, φυσικά), αλλά η λογική ότι ο κακός επιχειρηματίας βάζει ένα αεροπλάνο να πετάξει πάνω από το range του είναι μάλλον λίγο απλουστευτική. Και επιπλέον προσβλητική για ανθρώπους που δε γνωρίζουμε.
 
Καταρχας δεν νομιζω η γνωμη μου να προσβαλει κανεναν. Και το πιστευω, ο ιδιος μπορει να μην το περιμενε αλλα απο τa ATC communications, τα οποια μπορεις να βρεις στο youtube, ο πιλοτος πολυ εμφανα απευφευγε να κανει declare.Εμενα προσωπικα μου λεει πολλα εσενα παλι μπορει και τιποτα. Ο Ξανθοπουλος δεν ξερω ποιος ειναι και δεν επηρεαζομαι ευκολα. :wink:
 
AEE2FL":2105gy4w said:
Ο πιλότος σκέφτηκε σαν σωστός επιχειρηματίας
Αυτό τώρα το πιστεύεις σοβαρά ? Μήπως εννοείς κάτι άλλο ?
 
Ενταξει μπορει η διατυπωση να εγινε λαθος, θελω να πω οτι σκεφτοτανε πως να αποφυγει να σημειωθει το incident. Η εταιρια μικρη, λιγα παλια αεροπλανα, προφανως ισως να μην ηθελε να συμβει κατι τετοιο.....για οποιοδηποτε λογο...
 
Καταρχάς από την συνομιλία με τον πύργο φαίνεται ότι μάλλον δεν το περίμενε ο πιλότος: χωρίς να ξέρω πολλά τεχνικά, φαντάζομαι από την στιγμή που σου τελειώνουν εντελώς τα καύσιμα μέχρι την στιγμή που το glide παύει να κρατάει το αεροσκάφος στον αέρα μεσολαβούν πάνω από 3-4 λεπτά. Έχω την εντύπωση ότι υπήρξε μια πολύ ξαφνική επιδείνωση που οδήγησε στην πρόσκρουση - εκτός και αν υπάρχει μέρος της πτήσης που δεν καλύπτεται από την ηχογράφηση (πχ λόγω των ηλεκτρικών). Από την άλλη δεν μπορώ να φανταστώ πώς επιβίωσαν επιβάτες αν δεν έγινε κάποιου είδους απόπειρα αναγκαστικής προσγείωσης.

Τέλος, πέταξα στην Βολιβία πρίν 2 βδομάδες και το γράφω πιο πολύ για τους λόγους που το τζετ έμενε από καύσιμα, υποθετικά πάντα: δεν θα μου έκανε εντύπωση από αυτά που είδα αν ήταν υπέρβαρο το αεροσκάφος ή αν έγινε λίγο "φραμπαλάς" κατά τους ελέγχους. Δεν είναι σίγουρα Γερμανία ή Βρετανία σε αυτά, πόσο μάλλον σε μια VIP πτήση τσαρτερ της χαράς (που δυστυχώς ήταν μοιραία).
 
Top