Συντριβή RJ85 της LAMIA Bolivia

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.210
Likes
2.463
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Ένα RJ85 της βολιβιανής LAMIA, συνετρίβη στην Κεντρική Κολομβία, κατά την προσπάθειά του να προσγειωθεί στο Medellin, προερχόμενο από τη Santa Cruz της Βολιβίας (Viru Viru). Οι πληροφορίες μιλούν για 81 επιβαίνοντες και λιγοστούς επιζώντες. Η πτήση ήταν ναυλωμένη και μετέφερε ποδοσφαιρική ομάδα από τη Βραζιλία.

http://www.reuters.com/article/us-colom ... SKBN13O0DH
 
Στην παρακάτω φωτογραφία του μέλους dash8 είναι ένα RJ85 της LAMIA
http://www.airpics.net/photo/P4-TIZ-Bri ... IA/34251/L
ως τώρα όμως δεν έχω επιβεβαιώσει το νηολόγιο του αεροσκάφους που συνετρίβη...
 
CP-2933 το νηολόγιο και serial E2348.
 
Απο σχολια στο AVHerald παντως προκυπτει και ενα θεματακι με τα καυσιμα και το κατα ποσο μπορουσε να καλυψει την αποσταση ο συγκεκριμενος τυπος αεροσκαφους.Ενα ενδεχομενο που ενισχυεται και απο την ελλειψη φωτιας στα συντριμια απο τις φωτογραφιες που εχουν βγει στο δικτυο...
 
Το flightradar το δειχνει οτι ηταν σε holding (λογω καιρού?) αλλου γραφουν οτι ειχε υψος 15000 σε αποσταση 15 μιλια .holding στο 150 και τοσο κοντα? Ειχε καιρο εκει πανω ? .Συγκεχυμενες πληροφοριες Περιεργα .πολυ περιεργα . αλλα νωρις πολυ νωρίς.
 
Έτσι όπως το είδα στο Fr24 δίνει μια ταχυτητα στα 221 περίπου kts και ξαφνικά πεφτει στα 144 kts (263χλμ) δευτερόλεπτα μετα στα 139kts και τέλος στα 143 kts σύμφωνα με το Fr24 όπου και χάνονται δυστυχώς τα ίχνη του στα 15.550 πόδια (4.700 μέτρα περίπου).
Και ρωτάω δεν είναι πολύ χαμηλή η ταχύτητα του σε τετοιο υψος;;;


Η δική μας Ellinair τα φτάνει μέχρι Μόσχα που είναι πάνω κάτω τα ίδια χιλιόμετρα,άρα δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα καυσίμων.
 
Βαση των δεικτων performance για την σειρα των Avro : RJ70 - Max operating speed Mach 0.73, cruising speed 763km/h (412kt), long range cruising speed 720km/h (389kt). Range with max fuel 3075km (1660nm), range with max payload 2665km (1440nm). RJ85 - Same, except range with max fuel 2965km (1600nm), range with max payload 2130km (1150nm). RJ100 - Same, except range with max fuel 2760km (1490nm), range with max payload 2130km (1150nm).
Κατα το flightradar το συνολο της πτησης ηταν 2.975km!(+ 10 χλμ) Βεβαια τα 412kt δεν τα επιασε(περιπου στα 360) αλλα η κατασταση απο αποψη καυσιμων ηταν οριακη λαμβανοντας υποψην και το βαρος του αεροπλανου.
 
λιγες σκεψεις μονο (αυθαίρετες).Δεν υπάρχει πιστευω επαγγελματιας χειριστής που θα απογειωνόταν εκτος οριων φακέλλου με δεδομενο καιρό στο αεροδρόμιο προορισμού.Κάτι εγινε με το holding.Αν τα καυσιμα ηταν λίγα χανεις αμεσως το εναλακτικό. Επίσης τι holding ηταν αυτό στα 15000.Το πτητικό μερος τώρα.Τα 139 kts και τα 144 σαυτό το υψος δεν πρεπει να ειναι μεγάλο πρόβλημα (εκτός αν εισαι Bonin????) και flame out να σου συμβει μπορείς με λίγο μουρη να διανυσεις 30 μίλια.Επίσης αν η πτώση ειναι απο stall δεν θα μιλάγαμε για επιζώντες γιατί θα ειχαμε καθοδο με 9000 πόδια το λεπτό.ΕΔω κάτι εγινε σε cfit. H φωτιά επίσης δεν ειναι ασφαλές κριτηριο.Το yakovlev ο οθρυς ,ο πατερας, η κοζάνη ,ο κερκετεας κλασσικα ελληνικά cfit δεν ειχαν φωτιά .Αντίθετα ο ηλιος με flame out ειχε εστω και μικρή.
 
Η απάντηση σε όσους είχαν απορία για τα holding:

"On Nov 30th 2016 the crew of Avianva Airbus A320-200 registration N411AV performing flight AV-9771 from Cartagena (Colombia) to Medellin reported they were arriving at Medellin at about the same time the VivaColombia Airbus A320 diverted to Medellin with priority due to a suspected fuel leak and the LAMIA aircraft arrived at Medellin. They (Avianca) and the LAMIA were sent into holds while the VivaColombia received priority to land in Medellin. The LAMIA crew, told to be number 3 for the approach, queried about the estimated delay, then transmitted they were commencing the approach due to problems with the fuel, then declared Mayday due to electrical failure and contact was lost."

http://avherald.com/h?article=4a16583c&opt=0

Και άλλωστε ένα holding στα 15.000' τι κακό έχει; Το λέτε γιατι ειναι πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά για τις δικές σας εκτιμήσεις; Γιατι holding μπορεί να σου δώσουν σε ότι ύψος και σημείο θέλουν αν συντρέχει κάποιος λόγος...

edit-
Και οι συνομιλίες με το atc:
https://www.youtube.com/watch?v=6Ab5x_C-CFg

:( Μπορεί όντως να έμειναν απο καύσιμα και να έχασαν και όλα τα ηλεκτρικά εξαιτίας των flameout των κινητήρων.. Δεν ξέρω από RJ, αν ξέρει κανείς πιο συγκεκριμένα ας μας πει..
 
Βαση των εγγραφων απο ATC : According to ATC recordings the crew reported about their predicament: "Señorita Lamia 933 está en falla total, falla eléctrica total, sin combustible", translated, "Ma'am, Lamia 933, total failure, total electrical failure, no fuel". πηγη ΑVHERALD
Εδω πλεον μιλαμε για εγκληματικη αμελεια των πιλοτων μιας και το αεροπλανο ειχε υπερβει το max.range βαση των specs του τυπου..
 
Top