leandros
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 07/01/2006
- Μηνύματα
- 192
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Χανιά Κρήτης
- Website
- www.meteo.gr
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSA
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
παιδιά μια παρέμβαση μετεωρολογικής φύσεως, διότι γράφονται σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Χαλάζι σε μέγεθος οθόνης στα 35000 ποδια δεν υπάρχει. Μην γράφουμε ότι γουστάρουμε, ας κρατήσουμε ένα επίπεδο.
Το χαλάζι σε convective νέφωση δημιουργείται σιγά σιγά από το μέγεθος σταγόνας και μόλις αποκτήσει ένα λογικό βάρος, πχ όσο ένα στραγάλλι ξεκινάει την πτώση σου προς την επιφάνεια της γης λόγω βαρύτητας.
Υπάρχουν νέφη στα 50 και 60 χιλιάδες πόδια εντελώς ακίνδυνα. Αυτό που κάνει ένα νέφος επικίνδυνο είναι αν είναι convective, δηλαδή αν έχει εντονο ανοδικό και καθοδικό ρεύμα.
Ισχυρότατο ανοδικό ρεύμα μπορεί να χουμε και με αίθριο καιρό, όταν πχ κάνει πολύ ζέστη και θερμαίνεται έντονα το έδαφος.
Οι εντυπωσιακές αναπτύξεις των νεφών towering cumulus και cumulonimbus οφείλονται στις ψυχρές αέριες μάζες που εγκλοβίζονται στην τροπόσφαιρα.
Κεραυνούς σε ένα Cb μπορεί να έχουμε καθε ενα δευτερολεπτο άνετα.
Οι κεραυνοί που παρατηρηθήκαν την ωρα του ατυχήματος της 447 ήταν από ελάχιστοι μέχρι λίγοι.
Εν κατακλείδι, για μένα ο παράγων καιρός ήταν το 5% στην υπόθεση.
παιδιά μια παρέμβαση μετεωρολογικής φύσεως, διότι γράφονται σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Χαλάζι σε μέγεθος οθόνης στα 35000 ποδια δεν υπάρχει. Μην γράφουμε ότι γουστάρουμε, ας κρατήσουμε ένα επίπεδο.
Το χαλάζι σε convective νέφωση δημιουργείται σιγά σιγά από το μέγεθος σταγόνας και μόλις αποκτήσει ένα λογικό βάρος, πχ όσο ένα στραγάλλι ξεκινάει την πτώση σου προς την επιφάνεια της γης λόγω βαρύτητας.
Υπάρχουν νέφη στα 50 και 60 χιλιάδες πόδια εντελώς ακίνδυνα. Αυτό που κάνει ένα νέφος επικίνδυνο είναι αν είναι convective, δηλαδή αν έχει εντονο ανοδικό και καθοδικό ρεύμα.
Ισχυρότατο ανοδικό ρεύμα μπορεί να χουμε και με αίθριο καιρό, όταν πχ κάνει πολύ ζέστη και θερμαίνεται έντονα το έδαφος.
Οι εντυπωσιακές αναπτύξεις των νεφών towering cumulus και cumulonimbus οφείλονται στις ψυχρές αέριες μάζες που εγκλοβίζονται στην τροπόσφαιρα.
Κεραυνούς σε ένα Cb μπορεί να έχουμε καθε ενα δευτερολεπτο άνετα.
Οι κεραυνοί που παρατηρηθήκαν την ωρα του ατυχήματος της 447 ήταν από ελάχιστοι μέχρι λίγοι.
Εν κατακλείδι, για μένα ο παράγων καιρός ήταν το 5% στην υπόθεση.