Ακριβώς. Στο συγκεκριμένο γεγονός, συμβάν θα ήταν αν συνέχιζε την προσγείωση, όχι το αντίθετο. Αυτό που είναι πιθανόν προς διερεύνηση είναι ο λόγος για τον οποίο μειώθηκε ο διαχωρισμός του με το άλλο αεροπλάνο όχι το go-around.
Aν αυτά που λέει ο 747 είναι όντως έτσι, τονίζετε ένα ήδη υπάρχον θέμα. Η υπακοή των πληρωμάτων στις οδηγίες για τήρηση ταχύτητας. Οι πιλότοι ακολουθούν με ευλάβεια τις οδηγίες πορείας (με ακρίβεια μοίρας) και τις οδηγίες ύψους (με ακρίβεια ποδιού), των ελεγκτών εναερίου κυκλοφορίας. Όταν όμως ο ελεγκτής λέει "διατηρήστε 160 κόμβους μέχρι τα 4 μίλια" (πχ), οι πιλότοι είναι πιό "ανυπάκοοι" μή αντιλαμβανόμενοι ότι εκτός από το "πάνω-κάτω" και το "δεξιά-αριστερά", υπάρχει και το "μπρός-πίσω" !