"Σφράγισμα" ατομικού βιβλιαρίου πτήσεων-logbook

Καλησπέρα και πάλι σε όλη την παρέα!

Λόγω ασχολίας σε αυτό το θέμα με τυρόπιτες(!!!!) μάλλον θα πρέπει να επαναλάβω το ερώτημα μου...!

Άνοιξα αυτό το θέμα κυρίως για να καταλάβω τι γίνεται σε περίπτωση υποτιθέμενης πρόσληψης. Πως θα εξασφαλίσει ο εργοδότης και πως ο κάθε χειριστής στον εργοδότη πως αυτές οι ώρες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;
:?: :?:
 
Εσύ σαν τυροπιτάς μπορείς να λες οτι θες.

Για να είσαι CPL Holder με Credit τα απαιτούμενα Ratings SEP MEP IR NIT και λογικά ATPL Theory, MCC θα έχεις περίπου 230 ώρες ίσως και 250.
Και είσαι ένας Low time pilot όπως ξεκίνησαν όλοι.Δηλαδή τα ελάχιστα προσόντα για κάτοχο του αντίστοιχου πτυχίου.
Εάν έχεις δουλέψει και είσαι έμπειρος απο οποιδήποτε Operation πέραν του Log Book που όπως ξαναγράψαμε και πιο πάνω ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να κρατάς ενήμερο έχεις και τις ώρες σου σε αρχείο απο την εταιρεία για την οποία έχεις δουλέψει άρα και πιστοποιείς πέραν του δικού σου Log Book τις ώρες για τις οποίες αναφέρεις ως εμπειρία και αναλυτικά PIC ή PF ή PNF ή ότι άλλο θές.
Τι άλλο λοιπόν θές?
:deadthread:
 
Με κάλυψες απόλυτα. Σε ευχαριστώ.
 
To NIT είναι rating?
Στο logbook μπορούμε/πρέπει να γράφουμε τις ώρες που είμαστε PF ή PNF? Δηλ ο κυβερνήτης ενός αεροπλάνου με διμελές πλήρωμα, όταν πετάει γράφει στο logbook του ώρες PF και ώρες PNF?
 
Οχι το NIT δεν είναι Rating είναι Qualification σας παραθέτω αυτό :

Revalidation

This is a qualification and therefore does not have any revalidation criteria. Before carrying passengers at night the Carriage of Passengers criteria must be met. Having said all that, Flight Safety and common sense dictate that if you have not flown at night for some time a dual flight with a night qualified instructor would be prudent

Carriage of Passengers

Before carrying passengers by night the PIC shall have carried out:-

1 take-off and landing as PIC in the same class/type of aircraft in the preceding 90 days

Σε αεροπλάνα πολλαπλής διακυβέρνησης PIC είναι πάντα ο Κυβερνήτης.
Ο κύριος εκ δεξιών του κυβερνήτη γράφει σαν Co Pilot και αναλυτικά ανα σκέλος σαν PF ή PNF.

First Officer μπορεί να γράψει PIC αν είναι Fi και ας μην είναι κυβερνήτης.

Ελπίζω να σε κάλυψα.
 
Δηλαδή ο συγκυβερνήτης εάν είναι Type Rating Instructor (TRI) μπορεί να γράφει οτι κάθε ώρα που πετάει είναι ταυτοχρόνως και ώρα εκπαιδευτού ακόμη και εάν δεν εκπαιδεύει για κάποιο λόγο τον εκάστοτε κυβερνήτη? Δηλ ενώ πετάει κανονικό δρομολόγιο, θα γράψει οτι η ώρα πτήσεως στην οποία ήταν απλός συγκυβερνήτης, ήταν ώρα εκπαιδευτού? Ερωτώ για να μάθω εάν ένας χειριστής που είναι ταυτοχρόνως και εκπαιδευτής επί τύπου δηλ TRI μπορεί την ώρα πτήσεώς του ως συγκυβερνήτης να τη γράψει ταυτοχρόνως και ως εκπαιδευτής (επαναλαμβάνω, χωρίς να εκπαιδεύει) άρα ώρα κυβερνήτου άρα γράφουν και οι δύο ώρες κυβερνήτου? Δηλ ο ΤRI εάν δεν είναι κυβερνήτης, γράφει την ώρα πτήσεως ως copilot μεν, αλλά και ως εκπαιδευτής δηλ TRI δε?
Εάν ο κάθε χειριστής γράψει αναλυτικά στο logbook του πότε είναι PF or PNF μετράει σε κάτι, κάπου, κάπως? Ερωτώ για να μάθω εάν πχ γίνεται πιο γρήγορα κυβερνήτης ή εμφανίζει ποιοι ήταν οι τεμπελοκυβερνήτες στην ίδια την εταιρία του που εργάζεται ή στην επόμενη εταιρία αποδεικνύει πόσο δουλευταράς ήταν ή πόσο άτυχος ήταν και έκανε χιλιάδες σκέλη "φεσωμένος" καθήκοντα PF κλπ
 
Top