Σχόλια για Α3

Ίσως φαίνεται παράξενο σε μερικούς, αλλά τα παλιότερα χρόνια που η αερομεταφορά ήταν προνόμιο των λίγων, δε θα ήταν παράξενο ή παράλογο να ζητηθεί κάτι τέτοιο. Τα slots και ο συνωστιμός στους αιθέρες και επί εδάφους προέκυψαν από την ίσως λίγο πρόωρη και ανεξέλεγκτη απελευθέρωση της αεροπορικής αγοράς. Έτσι, σε ένα αεροδρόμιο που αρχικά εξυπηρετούσε ας πούμε 10.000 επιβάτες το χρόνο (περίπου 27 επιβάτες την ημέρα κατά μέσο όρο) θα υπήρχε η χωρητικότητα και ελαστικότητα να προσαρμοστούν σε έκτακτες ανάγκες και να καθυστερήσουν την αναχώρηση. Υπήρχε κάτι πιο προσωπικό τότε στις πτήσεις, όπως σήμερα με ιδιωτικό αεροσκάφος. Σήμερα βέβαια, λόγω πολυκοσμίας και ζητημάτων ασφάλειας, αυτό φαντάζει αδύνατο, τουλάχιστον στις εμπορικές επιβατικές πτήσεις που γνωρίζουμε.
 
Νομίζω πως δεν γίνεται να βάλουν παραπάνω κανόνες οι αεροπορικες. Ο κόσμος του ΚΤΕΛ ταξιδεύει και αεροπορικώς οπότε δεν υπάρχει κάποια διαφορά. Και κάποια ΚΤΕΛ είναι αξιοπρεπεστατα και πάντα φεύγουν στην ώρα τους.
Και δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα διότι κάποιοι άνθρωποι δεν αλλάζουν. Θα αργούν πάντα. Το θεμα ειναι πόσο αυστηροί είναι οι κανόνες.
Πιστεύω πως υπάρχει μία κουλτούρα του συνταξιδιωτη που σέβεται τους υπόλοιπους με ότι μέσο και αν ταξιδεύει.
Υπαρχουν μεγαλες διαφορες ομως! Στο ΚΤΕΛ ουτε check in εχει,ουτε screening και ψαξιμο ουτε μπαινεις σε αλλο λεωφορειο για να πας σε αυτο που φευγεις. Αρα ο κανονας πρεπει να ειναι με ευδιακριτα γραμματα 2 ωρες πριν πεταξεις. Αν μου ερθεις στα 45 λεπτα και υπαρχει ολη αυτη η διαδικασια τοτε αν δεν πεταξεις μην γκρινιαζεις και βριζεις καποιους ανθρωπους επειδη εισαι εσυ αποκλειστικα υπευθυνος και θεωρεις οτι εισαι πχ στην Καρπαθο που οι αποστασεις ειναι το πολυ στα 100 μετρα ενω στο Ελ.Βενιζελος χιλιομετρα! Βασικα ο κοσμος του ΚΤΕΛ θεωρει οτι το προιον ειναι ιδιο και εχει την ιδια ακριβως εντυπωση οτι θα βρει και στο αεροδρομιο.Αμ δε... Και οι ιστοριες παμπολλες πχ καποια στιγμη σε τσεκ ιν με πηραν τηλεφωνο να καθυστερησω πτηση γιατι ειχαν κολλησει στην Βουλιαγμενης και αυτος ηταν επιχειρηματιας... Αμ δε τους λεω...Μα ειναι ο ταδε...(πηγαινε Αλβανια τοτε για μπιζνες,ναι μην γελατε επεσε χρημα εκει μετα την καταρευση των πυραμιδων).Τελικα εμεινε πισω...
 
Αναβάθμιση των υπηρεσιών IFE της Aegean με ζωντανή μουσική παρακαλώ. Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο και στο έδαφος και συμμετέχει το πλήρωμα. :mrgreen:

 
Εγώ ξέρω ότι 3 ώρες και 20 λεπτά για Αιντχοφεν, μήτε ίντερνετ μήτε ινφλαϊτ είχαμε. Άλλη πίκρα σήμερα που γυρνάω με το dgi..... Είναι μ@λ@κες εκεί στον προγραμματισμό?
 
Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση.
Κρατάω το μην περιμένετε θεαματικές κινήσεις και ότι δεν έχουν σταματήσει να ενδιαφέρονται για εξαγορές ;)
Αν και οι επενδύσεις στην εκπαίδευση και συντήρηση σε σχέση με αυτά που μας είχαν συνηθίσει είναι θεαματικές κινήσεις :stupid:

 
Μου αποσπούν την προσοχή τα γύρω γύρω και δε μπορώ να συγκεντρωθώ στο περιεχόμενο του άρθρου. Μπορεί κάποιος να μας πει ποιες είναι οι 7 βάσεις; Για τι είδους εξαγορές ο λόγος;
 
Αληθεια τώρα έγραψαν..Τσισινάου;..:rolleyes: Eγω πιστευω οτι πέρα απο την επέκταση προς Ανατολάς, εχουν χώρο προς Δυσμάς ακομα και με εποχικά οπου συρρέουν οι αλλες εταιρείες τύπου KEF, BGO, GOT, TOS αλλά και TFS, LPA, FNC..Eξάλλου σε καποια ηδη πετάνε πτήσεις τσάρτερ από CHQ, RHO. Γιατι οχι από ΑΤΗ οπου θα ερχονται με ανταποκριση πιο φτηνα απο την υπολιποη ελλαδα απο,τι μεσω ΧΧΧ? Ειναι doable και τωρα που βγαινει η SK από την Αστροσυμμαχια ενας λογος παραπανω να ενισχυσει και την παρουσια της στην Σκανδιναβια
 
Άντε και νιαου νιαου την άλλη φορά :1:
Καλα για τα LPA, TFS, FNC μια χαρά θα δούλευαν. Έστω και ένα τρίμηνο μέσα στο χειμώνα ή μέχρι το Πάσχα.
Τα τουριστικά γραφεία θα μπορούσαν να το στηρίξουν αλλά ποιος να ασχοληθεί τώρα.
Το GOT δεν το ανέβασαν ποτε;
 
ATH για TFS, LPA, FNC πρόκειται για σκέλη που πλησιάζουν τα 4000 χλμ, τεχνικά σαφώς εφικτό, αλλά δύσκολα να βγουν τα οικονομικά τους, ενώ δεσμεύεις ουσιαστικά το αεροσκάφος για όλη την ημέρα.

Δυστυχώς έχει αποδειχθεί ότι η Αθήνα δύσκολα υποστηρίζει outbound χειμερινές leisure αγορές, εδώ δεν δουλεύουν χειμερινές πτήσεις για Αίγυπτο (SSH, Hurghada, etc).
 
Ο Nick7488 αναφέρεται σε παραδοσιακούς, δοκιμασμένους, κυρίως χειμερινούς τουριστικούς προορισμούς που έχουν υψηλή ζήτηση με αφετηρία την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη. Πρόκειται για ενδιαφέροντες προορισμούς γιατί προτιμώνται από ταξιδιώτες σε μεγάλο ποσοστό άνω των 40 ετών, συνήθως χωρίς οικογένεια και παιδιά και σχετικά υψηλού εισοδήματος. Ωστόσο η αγορά είναι αρκετά κορεσμένη -τουλάχιστον προ Covid- και όπως αναφέρει ο stavrogin έχει κάποιες επιχειρησιακές δυσκολίες από Αθήνα. Βέβαια, αν δεν τολμήσεις δεν νικάς, και αυτό είναι το κύριο μειονέκτημα της Αεροπορίας Αιγαίου, η εξαιρετικά συντηρητική κι επιφυλακτική στάση, παρόλο που έχει αρκετές επιτυχίες στο ενεργητικό της.

Συμφωνώ με τον stavrogin ότι η ταξιδιωτική κουλτούρα του Έλληνα ιθαγενή δεν συνάδει με τις προτιμήσεις του μέσου Ευρωπαίου. Όλοι έχουμε κάποιες συνήθειες, ταξιδιωτικές και μη. Φυσικά αυτό μπορεί να αλλάξει, ειδικά αν έχουμε ανάγκη για μια αλλαγή και ανανέωση.

Ένα θέμα εδώ είναι ότι πρόκειται για αμιγώς τουριστικούς προορισμούς. Προφανώς δε θα μπορέσει να λειτουργήσει business class με την παραδοσιακή έννοια, που θα εξασφάλιζε υψηλά έσοδα και την κάλυψη μέρους του βασικού κόστους. Πιθανότατα θα πρέπει να εφεύρουν κάτι σαν την comfort class μερικών τσάρτερ εταιριών για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Θα πρέπει να γίνει παρουσίαση του προορισμού, επικοινωνία στο κοινό, στους αρμόδιους φορείς, έρευνα αγοράς κλπ. κλπ.

Η εναλλακτική είναι να κάνουν επαφές με τουριστικούς οργανισμούς που θα το στηρίξουν ώστε 1. να μειωθεί το (οικονομικό) ρίσκο και 2. να δοκιμαστεί η βιωσιμότητα και να εξεταστεί αν μπορεί να σταθεί ως μόνιμο δρομολόγιο.

Η σύγκριση με την Αίγυπτο είναι λίγο αβάσιμη. Είναι εντελώς διαφορετικός προορισμός και πολιτιστικά και γεωγραφικά. Η χώρα δεν είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη τουριστικά, απέχει αρκετά από τα ευρωπαϊκά ιδεώδη και πριν από λίγα χρόνια ήταν στα μέσα ενημέρωσης για επιθέσεις σε τουρίστες και κάποιες θρησκευτικές-τρομοκρατικές ενέργειες. Αυτό πιθανότατα έχει φοβίσει μέρος των ταξιδιωτών, που προτιμούν ασφαλέστερα μέρη για τις διακοπές τους.

Η αλήθεια είναι ότι αν η Aegean επιθυμεί να αυξήσει το πτητικό της έργο το χειμώνα, οι προορισμοί που αναφέρει ο stavrogin υπό προϋποθέσεις μάλλον θα ήταν μια καλή επιλογή. Υπάρχουν κι άλλες βέβαια.
 
Top