Σχόλια για Α3

Avior":pgfgtitf said:
Tsou.

Όσο υπάρχουν σχόλια του στυλ "κλείστε το κωλο-μάγαζο" (για την ΟΑ) και περνάνε στο ντούκου, θα μπορεί ο καθένας εδώ μέσα να λέει ότι θέλει και όπως θέλει (σε βαθμό που δεν το κάνει προσωπικό, φυσικά!) για την Aegean, την Boeing, την Airbus, την British, την Emirates κλπ κλπ

Άμα φυσικά εν γένει αποφασιστεί να ανεβάσουμε το επίπεδο εδώ μέσα ΟΚ. Αλλά όχι μόνο η μια πλευρά

Νομιζω οτι ημουν πολυ συγκεκριμενος στο αρχικο μου σχολιο αλλα απ οτι φαινεται ανοιξα τους ασκους του Αιολου. Το θεμα που εθιξα ηταν καθαρα οι ασυναρτητες αποψεις για τα 2 τελευταια συμβαντα της Α3 και τιποτα παραπανω. Συνεχιζω να πιστευω οτι αρκετοι λενε οτι θελουν χωρις στο κατω κατω της γραφης να γνωριζουν τιποτα συκεκριμενο! Το θεμα δεν ειναι να γραφει κανεις κατι μονο για να το γραφει η να το πει το θεμα ειναι να λεει κατι συγκεκριμενο και τεκμηριωμενο. Το ενδιαφερον και μονο καποιου για την αεροπορια δεν ειναι δικαιολογια για να γραφει αερολογιες!!
 
Κι εδώ θα πρόσθετα πως:
Σ' ένα forum δεν είναι απαραίτητο να γράφουμε... μπορούμε και να διαβάζουμε απλώς... ;)
 
Tom Zat":22p09jg6 said:
Συνεχιζω να πιστευω οτι αρκετοι λενε οτι θελουν χωρις στο κατω κατω της γραφης να γνωριζουν τιποτα συκεκριμενο!

Ακριβώς εδώ βρίσκετε η αλήθεια. Ας το διαβάσουν μερικά άτομα αυτά τα παραπάνω.

Και επίσης:
seven4seven":22p09jg6 said:
ο άλλος γράφει "σωστός"/"πέστα"/"μπροάβο",
ακριβώς από κάτω στο επόμενο post:
el-greco":22p09jg6 said:
Sinfono APOLITA me tin gnomi tou A380

Ehi dikeo...

ΣΕ ΚΑΘΕ κατηγορία υπάρχει αυτό το θέμα που λέει ξεκάθαρα ότι το φόρουμ ΔΕΝ είναι chat. Αλλά στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα έτσι??? Αλλά επειδή έχω βαρεθεί να βροντάω κάθε λίγο και λιγάκι σε μερικές πόρτες κάνε ένα ακόμη time out για 1 μήνα και όταν επιστρέψεις και συνεχίσεις έτσι τότε τελείωσαν τα διαλείμματα και φεύγεις για τα αποδυτήρια. Δεν είναι δυνατόν ένα άτομα να απασχολεί ένα ολόκληρο φόρουμ με άσχετα μήνυμα τα οποία δεν προσφέρουν ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΟΣ το παραμικρό.
 
xristos":35pkn90a said:
Κι εδώ θα πρόσθετα πως:
Σ' ένα forum δεν είναι απαραίτητο να γράφουμε... μπορούμε και να διαβάζουμε απλώς... ;)
ayto sto sxolio poy tha kano tora den afora mono thn a3
oles oi etairies exoyn ta provlhmata toys kai sxetika me tis akyrseis poy kanoyn oi etairies logo kairoy einai synithes fainomeno kai apo oti ematha h a3 tha kyrvnei tis ptiseis me to paramikro :D :D :D
 
Να γίνω λίγο πιο σαφής...

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην κάνουμε το forum A3 vs OA, Airbus vs Boeing, LGAT vs LGAV κλπ.

Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί με τις ΤΟΣΕΣ μ....κίες και ασυναρτησίες που λέγονται εδώ μέσα ορισμένοι θίγονται μόνο όταν αυτές αφορούν την Aegean.

Στο κάτω-κάτω της γραφής, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι ο καθένας μας ελεύθερος να πει τη γνώμη του, ναι και τη μ...κία του, αν το θεωρεί σωστό. Δεν είμαστε όλοι εδώ μέσα πιλότοι, μηχανικοί και managers με ειδίκευση στην αεροπορική βιομηχανία!

Ούτως ή άλλως, οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε για χόμπυ την αεροπορία και γράφουμε εδώ μέσα για την τρέλα μας, πάντως όχι για να βγάλουμε πορίσματα ή να αποφασίσουμε για παραγγελίες... Ε, και να λέμε που και που τη βλακεία μας, δε χάθηκε και ο κόσμος.

Αλλιώς κατά την εγγραφή στο forum να ζητείται και η κάρτα εργασίας να είναι μόνο οι "σχετικοί" εδώ μέσα :twisted: :twisted:
 
Βασικά ξεφύγαμε απο το θέμα, αλλά τέλος πάντων.

Ο καθένας μπορεί να γράψει την άποψη του αλλά ΠΑΝΤΑ με πολιτισμένο τρόπο και με τεκμηριωμένα σχόλια. Όχι η Α3 είναι unsafe γιατί με χρέωσαν υπέρβαρο, διότι το ένα με το άλλο δεν έχει καμιά σχέση.

Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί με τις ΤΟΣΕΣ μ....κίες και ασυναρτησίες που λέγονται εδώ μέσα ορισμένοι θίγονται μόνο όταν αυτές αφορούν την Aegean.

Γιατί οι μεγαλύτερες μα***ες γράφονται δυστυχώς στις συζητήσεις που αφορούν την Α3 (και τις ΟΑ). Και αμέσως τρέχουμε σε συγκρίσεις και βρίζουμε την Α3, λέμε πόσο καλή είναι η ΟΑ κτλ κτλ, χωρίς όμως να ήμαστε σε θέση αυτά που γράφουμε να τα τεκμηριόσουμε σωστά.

Αν γίνει κανένα έκτακτο περιστατικό στην Α3 μερικοί "ειδικοί" την κατηγορούν χωρίς σωστά επιχειρήματα αλλά μόνο και μόνο για να την κατηγορήσουν και να γράψουν πόσο καλές είναι οι άλλες εταιρείες. Αντίθετα όταν γίνει κάτι σε άλλη εταιρεία (λέγε με ΟΑ) τότε τρέχουμε και βρίσκουμε δικαιολογίες και έχουμε τα σχόλια του στυλ "έλα μωρέ δεν τρέχει και τίποτε!".

Στο κάτω-κάτω της γραφής, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι ο καθένας μας ελεύθερος να πει τη γνώμη του, ναι και τη μ...κία του, αν το θεωρεί σωστό.

Σωστά, αλλά πάντα με μέτρο. Δε γίνετε να υπάρχουν μέλη τα οποία να μην προσφέρουν ουσιαστικά τίποτε αλλά να συμμετέχουν μόνο για χαβαλέ. Είναι κουραστικό να διαβάζεις 5 μηνύματα από τα οποία τα 4 δεν προσφέρουν τίποτε. Ο σκοπός ενός φόρουμ είναι η πληροφόρηση και η ανταλλαγής απόψεων όχι να γίνετε χαβαλές. Για το τελευταίο υπάρχουν τα chat.
 
Avior":3i5merfo said:
Να γίνω λίγο πιο σαφής...

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην κάνουμε το forum A3 vs OA, Airbus vs Boeing, LGAT vs LGAV κλπ.

Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί με τις ΤΟΣΕΣ μ....κίες και ασυναρτησίες που λέγονται εδώ μέσα ορισμένοι θίγονται μόνο όταν αυτές αφορούν την Aegean.

Στο κάτω-κάτω της γραφής, εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι ο καθένας μας ελεύθερος να πει τη γνώμη του, ναι και τη μ...κία του, αν το θεωρεί σωστό. Δεν είμαστε όλοι εδώ μέσα πιλότοι, μηχανικοί και managers με ειδίκευση στην αεροπορική βιομηχανία!

Ούτως ή άλλως, οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε για χόμπυ την αεροπορία και γράφουμε εδώ μέσα για την τρέλα μας, πάντως όχι για να βγάλουμε πορίσματα ή να αποφασίσουμε για παραγγελίες... Ε, και να λέμε που και που τη βλακεία μας, δε χάθηκε και ο κόσμος.

Αλλιώς κατά την εγγραφή στο forum να ζητείται και η κάρτα εργασίας να είναι μόνο οι "σχετικοί" εδώ μέσα :twisted: :twisted:

Avior δεν αντιλεγω ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει, για οτι θελει, απλα εδω αυτα που λεει τα γραφει και μενουν.
Ειλικρινα κατανταει κουραστικο οταν διαβαζεις αερολογιες χομπιστικου τυπου οι οποιες ενω προερχονται απο χομπιστες, οπως λετε, (ο πληθυντικος ειναι ευγενειας, δεν απευθυνομαι σε αλλους) ειναι τοσο μονοπλευρες και λαθος που σου δινει τη εντυπωση οτι αυτος που τις γραφει γνωριζει κατι παραπανω- ενω στην ουσια, θα το ξαναπω για τριτη νομιζω φορα και ισως γινω κουραστικος, το γραφει μονο για να το γραψει η το λεει μονο για να το πει.
Σ αυτη την περιπτωση η γνωμη μου ειναι οτι καλυτερα να μη πει τιποτα. Οπως λεει και ο Akis to forum εχει φτιαχτει για να ανταλαζονται τεκμηριωμενες αποψεις που συμβαλλουν στην αεροπορικη παιδεια και ιδεα. Εσεις βεβαιως και ειστε ελευθερος να λετε αερολογιες αλλα τοτε, συγνωμη, θα πρεπει να υποστειτε και την κριτικη απο καποιους που ισως γνωριζουν και κατι παραπανω για τα θεματα που θιγετε.
 
Βρηκα ενα παρα πολυ παλιο θεμα και για μενα καλυτερα να το εχουμε γιατι εδω και χρονια εχουμε ολοι το προβληματισμο μας σε καποια θεματα και δεν εχουμε που να τα γραψουμε.
Αντι να γραφουμε τα παραπονα μας στο θεμα "Τιμολογιακή πολιτική της Aegean " νομιζω καλυτερα να τα γραφουμε εδω,
Εχουμε εμπειρα παιδια στο σαιτ που τα πραγματα τα γνωριζουν πολυ καλα.Πολλες φορες και εμεις σκεφτομαστε λαθος γιατι γνωριζουμε λιγα .
Καλο ειναι να γραφουμε την αποψη μας και τα παραπονα αφου ετσι και αλλιως η εταιρεια εδω μεσα στο φορουμ τα διαβαζει.
Δεν νομιζω να σας πειραζει οτι ειναι το θεμα απο το 2005 :)
 
Θα κάνω μια καλοπροαίρετη ερώτηση:
Πόσο στοιχίζει σε χρήμα και χρόνο να ηχογραφηθούν οι βασικές υποχρεωτικές ανακοινώσεις που κάνει το πλήρωμα πριν/κατά/μετά την πτήση και να φορτωθούν στα αεροσκάφη;
Και δεν μιλάω καν για ανακοινώσεις στις γλώσσες ταξιδιού αλλά τουλάχιστον στα ελληνικά και στα αγγλικά.
1 στους 20 επιβάτες αν δεν έχει ξαναταξιδέψει και χρειαστεί να δώσει προσοχή σε οτι ακούγεται με τον τρόπο που ακούγεται σήμερα, δεν πρόκειται να καταλάβει τίποτα.
Διακοπές στον ήχο, μικροφωνισμοί, (και φυσικά προφορά / τόνος φωνής / ασυνέχεια).
 
Νομίζω αυτό είναι θέμα επιλογής της εκάστοτε εταιρίας αν θέλει να το παρέχει ηχογραφημένο ή "ζωντανό". Στα Airbus που έχουν οθόνες, τα σωστικά είναι προηχογραφημένα μαζί με το βίντεο του Αντετοκούμπο. Έχω την εντύπωση ότι γενικά αν τα σωστικά τα δείχνει το πλήρωμα, η περιγραφή γίνεται ζωντανά.
Η αλήθεια είναι ότι στο live μεγάλο μέρος της ομιλίας "χάνεται". Όπως συνήθως γίνεται και με τις ανακοινώσεις του πιλότου κατά τη διάρκεια της πτήσης.
 
Top