ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ Lufthansa

Flight Crew Academy και intercockpit είναι η ίδια σχολή. Κ οι δύο είναι μέλη της Lufthansa Pilot Training Network. Η διαφορά είναι οτι για να μπείς στην FCA πρέπει να ξέρεις Γερμανικά(στην intercockpit oxi), αλλά σε προσλαμβάνει η LH city line ή Germanwings(αν θέλουν πιλότους πρώτα παίρνουν απο FCA),γιατι κ οι δύο απαιτούν Γερμανικά ως μητρική γλώσσα.
 
εχεις δικαιο superman ειναι θυγατρικες της LFT
αλλα νομιζω εργαζοντε ανεξαρτητα. θα επικοινωνησω
μεν την βρεμη και θα μαθουμε περισσοτερα
νομιζω οτι οι τελειοφοιτοι προσλαμβανοντε απο την LH
 
Superman για να προσέχουμε λίγο τι γράφουμε. Επικοινώνησες με την FCA ή έχεις κάποια αξιόπιστη πηγή και γράφεις όλα αυτά;
Γιατί επειδή εγώ τυχαίνει να γνωρίζω πολύ καλά τη γερμανική αγορά, ξαναγράφω πως και η Intercockpit και η FlightCrew Academy
ουδεμία σχέση έχουν με τη Lufthansa και χρησιμοποιούν το όνομα σαν εργαλείο προσέλκυσης μαθητών/πελατών.
Το όλον ξεκίνησε με την Intercockpit και τώρα προφανώς ήρθε και η βελτιωμένη έκδοση FCA.
H Lufthansa παράγει χειριστές στην πραγματικά δική της σχολή στη Βρέμη, όπου προσφέρει πλήρες sponsorship στους μαθητές και μετά φυσικά εγγυημένη επαγγελματική αποκατάσταση. Είναι χαρακτηριστικό πως τα δύσκολα χρόνια μετά το 2001, επειδή δεν μπορούσαν να απορροφηθούν οι απόφοιτοι, τους πρόσφεραν συμβόλαια να εργαστουν ως πληρώματα καμπίνας απλά για να εξασφαλίσουν ένα εισόδημα, ή σε άλλους επέτρεπαν να σπουδάσουν σε κάποιο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι σχολή της Lufthansa με εγγυημένη επαγγελματική αποκατάσταση και όχι τα μαγαζάκια τύπου Intercockpit και FlightCrew Academy.
Ακόμη, καμία σχολή δεν ζητάει το διαβατήριο της μητέρας σου για να πιστοποιήσει τη μητρική γλώσσα! Αυτό που ζητάνε όλες οι εταιρίες και όλες οι σχολές πλην Intercockpit στη Γερμανία, είναι άριστη γνώση της γλώσσας, αλλιώς δεν περνάς τα τέστ επιλογής ή τα μαθήματα του ATPL, διότι είναι στα Γερμανικά! Και άντε συνεννοήσου με Γερμανό ψυχολόγο ή με τη Γερμανική ΥΠΑ πχ αν δεν μιλάς άπταιστα τη γλώσσα!
Τέλος, το παραμύθι από που παίρνει η κάθε εταιρία χειριστές, ας το αφήσουμε. Είναι και αυτό άλλο ένα marketing tool που φυσικά δεν επαληθεύεται,
ειδάλλως όλοι η απόφοιτοι της Intercockpit θα δούλευαν στον όμιλο Lufthansa! Πράγμα που δεν ισχύει!
Αυτά. Οπότε ψαχνόμαστε πρώτα και μετά γράφουμε! Και πάντα προσοχή στη διατύπωση προς αποφυγή παρεξηγήσεων ;)
 
γερμανικα δε ξερω και δε σκοπευω να μαθω γιατι ειναι χρονοβορο καθοτι δυσκολη γλωσσα αλλα και το επιπεδο πρεπει να ειναι σαν να την εχεις μητρικη για να διαβασεις γερμανικα και να συνενοηθεις με γερμανους επιστημονες δασκαλους εκπαιδευτες....μια λυση ειναι η οξφορδη αν ακαποιος γνωριζει πραγματικα ειτε απο προσωπικη αλλα ειτε και απο εμπειρια στενου του φιλου θα ηθελα να καταθεσει τη γνωμη του προς οφελος ολων μας που ονειρευομαστε το επαγγελμα το σιτε της σχολης ειναι http://www.oxfordaviation.net/index.html
ευχαριστω και παλι......

.........ΤΕΛΙΚΑ ΟΞΦΟΡΔΗ ΤΙ ΛΕΕΙ????>>>>>>>>>>>>>>>>..............
 
Θα ηθελα να συνεισφερω με τη σειρα μου στη συζητηση. Αυτη τη στιγμη βρισκομαι στο σταδιο της αιτησης για τη σχολη της lufthansa στη Βρέμη και ως plan B εχω τη σχολη Intercockpit. Μπορώ με βεβαιότητα να σας πω οτι η intercockpit αποτελει μελος του ομιλου της lufthansa. Εχει πολύ υψηλο επίπεδο εκπαίδευσης στα προτυπα της γερμανικης εταιριας. Απλά δεν εγγυόνται την προσληψη στην εταιρια ή σε κάποιο μέλος του ομίλου και η πτητικη εκπαίδευση δεν γινεται στις εγκαταστασεις της εταιρίας στην Αριζόνα στις ΗΠΑ αλλά κατα βάση στη Κροατία (αν και υπαρχει επιλογη να γινεται και στην αμερικη στη φλοριντα Vero beach). Αποδειξη των ισχυρισμων μου αποτελει το ο,τι οταν πατησεις στο σαϊτ της lufthansa - cockpit training -> become a pilot και οχι become a pilot at lufthansa σεπαραπεμπει στη θυγατρικη intercockpit στην οποια δεν εχεις δεσμευση στην lufthansa αφου χρηματοδοτεις την εκπαιδευση μονος σου. Επίσης θα ήθελα να τονισω πώς η Lufthansa αν μη τι αλλο, φημιζεται για την σοβαροτητα της και την αρτια οργανωση της και ειναι εκ των κορυφαιων παγκοσμίως.Οπότε θα ηθελα να ξέρω πώς μπορείτε να πιστευετε οτι θα ανεχόταν την χρήση του ονοματος της για λογους marketing απο οποιonδήποτe καλοθελητη καθώς και τη χρήση του λογότυπου της? Πιστευετε ότι αυτος ο αεροπορικός γιγαντας δε παρακολουθει τι συμβαίνει?
Ευχαριστω
 
Το οτι δεν εγγυώνται την πρόσληψη αποτελεί χαρακτηριστικό γεγονός πως δεν πρόκειται για την σχολή της Lufthansa.
Ακόμη, αν η σχολή είχε επίπεδο εκπαίδευσης ισάξιο της Lufthansa γιατί δεν πραγματοποιεί την εκπαίδευση στην Arizona
αλλά στην ανύπαρκτη αεροπορικά Κροατία; Γιατί έχει τελείως διαφορετικό στόλο αεροσκαφών από τη σχολή στη Βρέμη;
Τέλος ακόμα δύο ερωτήσεις. Αν η εκπαίδευση είναι στα πρότυπα της Lufthansa, η εκπαίδευση γίνεται σύμφωνα με το multi crew concept;
Τι IFR trip kits χρησιμοποιούνται; Διότι η Lufthansa δεν χρησιμοποιεί Jeppesen αλλά LIDO (θυγατρική της εταιρίας κατασκευής χαρτών κτλ.).
Και αν αυτό συμβαίνει είναι τεράστιο μειονέκτημα, διότι οι χειριστές αργότερα θα χρησιμοποιούν tris kits της Jeppesen!
Τώρα για το link στη σελίδα της Lufthansa, είναι το πιο διαδεδομένο κόλπο στην εποχή του διαδικτύου...
Τέλος φυσικά και η Lufthansa παρακολουθεί τα πάντα και με την άδεια της χρησιμοποιεί η Intercockpit τα μέσα που χρησιμοποιεί και προφανώς
από την όλη "μπίζνα" βγαίνει κερδισμένη και η Lufthansa!


Υ.Γ. Εύχομαι θερμά καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου για την πραγματική σχολή της Lufthansa!
Υ.Γ.2. Αν αποτύχεις στις εξετάσεις, ψάξε και άλλες σχολές για το plan B και μετά αποφάσισε...
 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτήν την επιμονή για το ότι δεν είναι μέλος της LH Traning Network. Δεν μπορώ να καταλάβω,ακόμα περισσότερο, τον λόγο που πιστεύεις οτι δεν προσέχουμε τι λέμε κ τι γράφουμε. Δεν νομιζω οτι είναι κ πολύ ευγενικό. Πιστεύεις οτι έχω να κερδίσω κάτι απο αυτό;

Η σχολή της LH είναι μια ξεχωριστή σχολή που όμως ανήκει κ αυτή στο LH Trainign Network. Κάθε σχολή μπορεί να αποφασίσει που θέλει να έχει το πτητικό της τμήμα. Στη σχολή της LH χρησιμοποιούνε jappesen για να δώσουν τις εξετάσεις τους στο LBA,όπως σημβαίνει με κάθε άλλη σχολή στην Γερμανία. Αργότερα για την δουλειά τους χρησιμοποιούν LIDO. Αλλά κ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτά τα κριτήρια οδηγούν στο συμπέρασμα πως οι σxoλές δεν ανήκουν στο LHTN.
 
Λοιπόν για άλλη μια φορά έχουμε πρόβλημα με τα ελληνικά εδώ μέσα.
Ο τίτλος του topic είναι "Σχολή της Lufthansa".
Αυτό αμφισβητώ. Ή μάλλον δεν το αμφισβητώ. Αποτελεί γεγονός πως δεν ισχύει.
Το ότι είναι μέλος του LH Training Network δεν το αμφισβητώ σε καμία περίπτωση και γι’ αυτό λέω πως είναι ένα πολύ καλό marketing tool!
Πετάμε το όνομα LΗ, κολλάμε και ένα Training Network και... ψαρεύουμε κόσμο!
Έγραψα και στο πρώτο μου post πως οι Γερμανοί, οι οποίοι σημειωτέον σκέφτονται και ψάχνονται περισσότερο από τον μέσο Έλληνα,
έχουν πάρει χαμπάρι τι ρόλο παίζει η Intercockpit…
Τέλος, η επιμονή μου πηγάζει από το ότι ξέρω πολύ καλά πως είναι να κυνηγάς το απόλυτο όνειρο,
να μαζεύεις και να δανείζεσαι από παντού λεφτά για να το πραγματοποιήσεις και γι’ αυτό θέλει πολύ προσοχή η επιλογή σχολής!
Και γι’ αυτό προσπαθώ με όσες γνώσεις έχω, να βοηθήσω.
Γιατί μισώ την παραπληροφόρηση και την νοοτροπία "Εγώ πήγα σε αυτή τη σχολή, άρα είναι η καλύτερη και προσπαθώ να τους πείσω όλους να πάνε εκεί"!Κοινώς, φοράω παροπίδες...
Αυτά. Το θέμα για μένα κλείνει εδώ.
 
Εγώ πάντως την Τεταρτη 28 Ιανουαριου πάω Φρανκφουρτη για το infoday της intercockpit. Θα προσπαθήσω να καταλάβω και απο κοντά ακριβώς τι παίζει.
 
φιλτατε....τι εμαθες??αποτι γνωριζω ειναι μουφα η κατασταση!!γνωστος μου που πηγε μιλαει για ασχημο επιπεδο ground school και πολυ κοφτακιδες οι εξεταστες...λογικο μου ακουγεται να κοβουν πολυ γτ πρεπει το κοστος απο 50000 να φτασει ατα 150000..
 
Top