SAS/Braathens στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λογικά ναι και θα πρέπει να ενημερώσεις την εταιρεία για το λάθος έτσι ώστε να το αλλάξουν. Δε γνωρίζουν οι αρχές αν έχεις κάνει λάθος ούτε αν το επίθετο σου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν όνομα και το αντίστροφο. Σκέψου π.χ. το ονοματεπώνυμο George Michael (ξέρω ότι δεν ζει αλλά ήταν το πρώτο που σκέφτηκα) και ότι κάποιος Michael George θα μπορούσε φυσικά να είναι άλλο πρόσωπο.
 
Πτήσεις από Κοπενχάγη προς ελληνικά νησιά προσθέτει η SAS :
Κοπενχάγη - Ηράκλειο
Κοπενχάγη - Κέρκυρα
Κοπενχάγη - Σαντορίνη
Όλες οι πτήσεις ξεκινούν στις 26 Ιουνίου 2022 και θα εκτελούνται όλες 1 φορά την βδομάδα , κάθε Κυριακή.
 
Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό (στην πραγματικότητα και όχι στο δελτίο τύπου)για όσους έχουν κρατήσεις με την εταιρεία το επόμενο διάστημα, η διαδικασία εισόδου στο άρθρο 11 για πτώχευση ! SAS initiates court-supervised process in the United States by a Chapter 11 filing to implement key elements of SAS FORWARD Plan and will continue to serve its customers throughout the process - SAS
 
Δέν σημαίνει κάτι. Οι πτητικές λειτουργίες παραμένουν ανεπηρέαστες. Πέταξα με LATAM και Avianca περισσότερες απο 20 φορές κατά την διάρκεια της διαχείρισης chapter 11. It’s almost business as usual ;)
 
Εγώ πάντως βλέπω πως έχει ακυρώσει πάρα πολλές πτήσεις...
 
Ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλεψη για απεργίες, αυτό λογικά θα εχει υπολογιστεί σε κάποιο βαθμό.
Αν θυμάμαι καλά πάντως έχει κάποιο spare capacity, οπότε ίσως να δουλέψει και consolidation.
 
:arrow: Να πούμε πως η απεργία γίνεται στο βασικό όμιλο της SAS (καλύπτει 50-60% των πτήσεων) ενώ οι πτήσεις που εκτελούνται από αυτά τα παρακλάδια καθώς και τα lease από Cityjet, Air Baltic, Xfly φαίνεται πως εκτελούνται κανονικά.

Στα της απεργίας, ο λόγος είναι ότι η SAS έχει φτιάξει δύο παρακλάδια τη SAS Link και SAS Connect. Μέσω αυτών προσλαμβάνουν πληρώματα που "απέλυσαν" κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αντίστοιχα παρακάμπτουν την υποχρέωση να τους επαναπροσλάβουν μέσω της SAS (original). Σύμφωνα με τα unions, τα πληρώματα έχουν ήδη συμφωνήσει σε μειώσεις 25% και απλά ζητάνε τα μέλη τους να προτεραιοποιηθούν στις νέες θυγατρικές. Από την άλλη η διοίκηση λέει, "παιδιά δε βγαίνει το πράγμα" και εφαρμόζει το SAS Forward, πλάνο πνοής (περικοπές στα κόστη, επαναδιαπραγμάτευση συλλογικών συμβάσεων, μετατροπή χρέους σε μετοχές και φυσικά προσπαθεί να αρμέξει και άλλο κρατικό χρήμα.

Κάπως έτσι βρισκόμαστε στην 3η μέρα απεργίας (η τελευταία απεργία στη SAS είχε κρατήσει 6 μέρες). Οι πτήσεις ακυρώνονται επί 24ώρου βάσεως (π.χ. σήμερα ακυρώθηκαν οι πτήσεις για αύριο) και η εταιρεια έχει ήδη προειδοποιήσει πως θα χρειαστείτε κάτι παραπάνω από τύχη για να βρείτε άλλη θέση στη δικιά μας εταιρεία ή σε άλλες - λες και πετάνε και δαύτες ή ακόμα και αν πετάνε έχουν προνομιακές τιμές.

:arrow: Το ρεπορτάζ λέει πως αρχικά δέχεσαι ένα email που λέει πως η πτήση ακυρώθηκε και το rebooking είναι σε εξέλιξη. Αν δε βρουν εναλλακτική, σου λένε ψάξτε εσείς και πείτε μας (με την υποσημείωση: "We will reimburse the difference between your unused SAS ticket and the cost of your new transportation under comparable transport conditions upon presentation of receipts. If you choose to book alternative travel, please remember to cancel your ticket with SAS to get a refund for your unused ticket.
Please note that the cost for the alternative transportation must be in the same price range as your original ticket."

Σε μια προσπάθεια να αποφύγουν αποζημιώσεις προσφέρουν και δωρεάν rebooking (με κυλιόμενο παράθυρο: σε όσους πετάνε έως 11/7 και κάθε μέρα πάει και παραπέρα), αλλά σε αυτή την περίπτωση προφανώς απαλάσσονται από τον ΕΚ261, ο οποίος εφαρμόζεται κανονικά σε αυτή την περίπτωση καθότι πολλά δικαστήρια έχουν κρίνει πως μια απεργία δεν αποτελεί "ειδικές συνθήκες που η εταιρεία δεν μπορούσε να προβλέψει", ειδικά στη συγκεκριμένη περίπτωση που είναι αποτέλεσμα κατάρρευσης συνομιλιών που γίνονταν για 1 μήνα.

:arrow: Το chapter 11 είναι κάτι που η διοίκηση σκεφτόταν από το Φεβρουάριο ακόμα, οπότε απλά τώρα επιταχύνθηκε. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας βέβαια:

"The airline said on Tuesday its assessment was that it has sufficient liquidity to meet its business obligations in the near term. It added however that the strike "has a negative impact on the liquidity and financial position of the company and, if prolonged, such impact could become material".

Ψάχνοντας λίγο πρόσφατες περιπτώσεις (Avianca, LATAM), φαίνεται πως στη γη της επαγγελίας, οι πιστωτές θεωρούν πως μπορούν να πάρουν περισσότερα πίσω ως μέρος μιας δομημένης συμφωνίας, αντί να πάνε κατευθείαν σε εκκαθάριση. Όλες οι αμερικάνικες εταιρείες δε, έχουν μπει και έχουν βγει στο Chapter 11, ούτε οι ίδιες θυμούνται πόσες φορές...
 
Πολλές από τις ακυρωμενες πτησεις ειναι μεταξύ σκανδιναβικων πόλεων με υψηλές συχνότητες και ανταγωνισμό. Εχει βέβαια και holiday destinations στην Ισπανία και Ιταλία. Για Ελλάδα δεν είδα τίποτα. Καναδάς και Αμερική επηρεάστηκαν επίσης.

Τώρα να επαναπρογραμματίσεις σε αυτή την φάση είναι αρκετά δύσκολο. Κουράγιο :(

Το chapter 11 είχε φανεί αρκετά καθαρά τους τελευταίους μήνες, ίσως ειναι και ο λόγος που προσέλαβαν αυτόν τον CEO που ξεκίνησε το chapter 11 στην Avianca πριν 2 χρόνια περίπου. Τώρα να το εφαρμόσουν μέσα στο καλοκαίρι, μου κάνει λίγο αιφνιδιασμός.
Δεν βλέπω να κερδίσουν κάτι από την απεργία αλλά είναι λίγο μονόδρομος η συμμετοχή :rolleyes: , όλοι δίκιο έχουν αλλά που να το βρουν.
Πιστεύω θα λήξει σε μια εβδομάδα αυτή την φορά αλλά θα παίξει και δεύτερος γύρος.
Αν ανακάμψει θα δείξει ...
 
Οι τελευταίες τέσσερις πτήσεις για Όσλο από Αθήνα έχουν ακυρωθεί...επίσης έχω δει και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς ότι έχουν ακυρωθεί πολλές πτήσεις...απλά μια ματιά στο flightradar24 χρειάζεται
 
Μάλλον οι ακυρώσεις σχετίζονται περισσότερο με τη απεργία των πιλότων παρά το chapter 11.
 
Top