SAS/Braathens στην Ελλάδα

Όντως, οι ακυρώσεις έχουν να κάνουν με την απεργία των πιλότων (συνεχίζεται και αύριο 5η μέρα) και αφορά μόνο σε πτήσεις SAS prime (όπως έγραψα παραπάνω). To chapter 11 έχει να κάνει με την άσχημη (ούτως ή άλλως) οικονομική κατάσταση της εταιρειας, που (όπως έγραψα παραπάνω) οι μανατζαρέοι σκέφτονταν ήδη από το Φεβρουάριο και απλά η απεργία το επιτάχυνε.
 
Οι πιλότοι ανακοίνωσαν οτι θα δεχτούν να πετάξουν άδεια αεροπλάνα ωστε να παραλάβουν τους τουρίστες για τις πτήσεις επιστροφής. Τουλάχιστον Χανιά αύριο ακούγεται οτι οι αναχωρήσεις απο Χανια θα εκτελεστούν, αλλά αφίξεις οχι.
Καποιοι δεν χάνουν την επιστροφή τους, καποιοι μαθαινουν μια μερα πριν οτι ακυρώνονται οι διακοπές τους. Πχ Νορβηγία 2 χρόνια οι πτήσεις ηταν ελάχιστες και ο μαζικός τουρισμός κλειστός σε αντίθεση με τις άλλες σκανδιναβικές χώρες.

Σουρεάλ σεζόν για τον τουριστικό τομέα, σουρεάλ σεζον για εργαζόμενους, και γενικότερα σουρεάλ εχει καταντήσει κάθε εργασία! Δίκιο έχουν όλοι, αλλά δεν μπορώ να δώ τίποτα καλό να βγαίνει από αυτην την απεργία, ούτε για την εταιρία, ούτε για τους πιλότους, και σίγουρα οχι για τους ταξιδιώτες που πλεον πέρα από το χαος στα αεροδρόμια, έχουν άλλη μια σκοτούρα στη διαδικασία booking των διακοπών τους.
 
Όπως τα λες. Όλοι δίκιο έχουν, το κακό όμως με τα χρήματα των άλλων ειναι ότι κάποια στιγμή τελειώνουν. Το μονο που θα καταφέρουν τα συνδικάτα είναι να δικαιώσουν την εκπαραθυρωση τους, με τον έναν η τον άλλο τρόπο.
Δυστυχώς, το πολύ χρήμα σε κάνει να χάνεις την επαφή με τον πραγματικό κόσμο.
Μετά την ήττα που έχουμε φάει τα τελευταία χρόνια, με τους περιορισμούς, τον φόβο και την αβεβαιότητα, μια ευκαιρία είχαν οι ταξιδιώτες να χαλαρώσουν και τους βγήκε μπροστά το τσουκλι. Πώς να τους πείσεις να ξαναπεταξουν μαζι σου και να ακούσουν για τα δικια σου :wall: πόση κατανόηση να έχεις.
Πάντως έχει και άλλο παρακάτω, μέχρι τον Οκτώβριο που θα κάνουμε ταμείο, θα γελάσουμε πολύ.
Από Μαδρίτη δεν έχουμε νέα ακόμα αλλά δεν χάνω την πίστη μου :mrgreen:
 
Οι πιλότοι ανακοίνωσαν οτι θα δεχτούν να πετάξουν άδεια αεροπλάνα ωστε να παραλάβουν τους τουρίστες για τις πτήσεις επιστροφής. Τουλάχιστον Χανιά αύριο ακούγεται οτι οι αναχωρήσεις απο Χανια θα εκτελεστούν, αλλά αφίξεις οχι.
Τέρμα και σε αυτή τη "διευκόλυνση" φαίνεται πως μπαίνει από χθες. Οι ενώσεις θεωρούν πως προορισμοί όπως Κρήτη, Ρόδος, Λάρνακα, Σπλιτ έχουν εναλλακτικές οπότε η εταιρεία "εκμεταλλεύτηκε" την καλή θέληση να σπάσει η απεργία.

Από σήμερα φαίνεται πως η μόνη εξαίρεση είναι το δρομολόγιο OSL-TOS-LYR (στο Svalbard), μιας και το (απεγνωσμένο καθώς φαίνεται) customer service έδινε recommendations στους αποκλεισμένους στο Svalbard επιβάτες να τσεκάρουν τρένα ή λεωφορεία.
 
Έληξε η απεργία στη SAS (στην τοπική γλώσσα) μετά από 15 μέρες (ιστορικό υψηλό). Η νέα συμφωνία μεταξύ των συνδικάτων και των μανατζαρέων θα είναι για 5.5 χρόνια ενώ συνήθωςήταν για 2-3 χρόνια (που σημαίνει πως αν υπάρχει SAS στο μέλλον, νέες απεργίες αναμένονται μετά τα 5.5 χρόνια). Κάπου διάβασα (χωρίς να το επιβεβαιώσω) πως οι πιλότοι που απασχολούνται στις θυγατρικές SAS Connect, SAS Link θα μπουν στις ίδιες συλλογικές συμβάσεις που έχει και η SAS mainline, κάτι που στην ουσία σημαίνει πως πλέον όλοι οι απολυθέντες τα χρόνια του λοιμού, μπορούν να επαναπροσληφθούν από αυτές χωρίς περιορισμούς.
 
H SAS ανοιγει εποχικα ΟSL-LCA, CPH-LCA

Copenhagen - Larnaca 1w από 4.7.23 έως 8.8.23
Oslo - Larnaca 1w από 5.7.23 έως 9.8.23

Υ.Γ. Προτεινω να γινει το θρεντ σε Ελλάδα και Κύπρο
 
Σε αυξήσεις συχνοτήτων σε ελληνικούς προορισμούς προχωράει και η SAS:

Αθήνα - Κοπεγχάγη , αύξηση σε 2 καθημερινές πτήσεις.
Αθήνα - Στοκχόλμη , αύξηση σε 9 εβδομαδιαίες πτήσεις.
Χανιά - Στοκχόλμη , αύξηση σε 2 εβδομαδιαίες πτήσεις από 1.
Κέρκυρα - Κοπεγχάγη , αύξηση σε 2 εβδομαδιαίες πτήσεις από 1.
Θεσσαλονίκη - Κοπεγχάγη , αύξηση σε 3 εβδομαδιαίες πτήσεις από 2.

SAS NS24 EUROPEAN NETWORK CHANGES – 21JAN24
 
Από σήμερα και κάθε Σάββατο πραγματοποιεί η SAS το δρομόλόγιο Στοκχόλμη --- Καλαμάτα.

SK 1947
ARN ---> KLX
15:10 --- 20:00

SK 1948
KLX ---> ARN
20:50 --- 23:40
 
Η Braathens σταματάει οριστικά τις προγραμματισμένες επιβατικές πτήσεις και γίνεται ACMI. Και ο πρώτος πελάτης είναι η SAS που θα νοικιάζει για 7 χρόνια τα αεροσκάφη της από ARN και CPH. Πιθανότατα λοιπόν να βλέπουμε και στην Ελλάδα συχνότερα τα αεροσκάφη της BRA
 
Top