Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Από Μπολώνια κατά καιρούς έχουν σταματήσει και άλλοι προορισμοί οι οποίοι μετά από μερικά χρόνια επανήλθαν, π.χ. Δουβλίνο (επανήλθε αλλά πλέον Απρ-Οκτ, μετά από 4 χρόνια απουσίας, παλιά η σύνδεση ήταν 12μηνη), Όσλο (επανέρχεται μετά από 3 χρόνια, πάντα Απρ-Οκτ, απλά άλλαξε αεροδρόμιο, από Torp σε Rugge).
Ίσως η Θεσσαλονίκη να είχε κορεστεί σα δρομολόγιο, μακάρι να το ξανασκεφτούν του χρόνου.
Μεγάλη μείωση δρομολογίων πάντως φέτος, κυρίως στη low season, ας ελπίζουμε τουλάχιστον να προσθέσουν μερικούς προορισμούς ακόμα.
 
Θα το καταλάβαινα αν δεν έβαζε στη θέση της την Πίζα..Διότι απο θέμα οικονομικής απόδοσης του δρομολογίου η Μπολώνια είχε πολύ περισσότερα να δώσει από,τι η Πίζα..και στο θέμα μεταφοράς τουριστών στην Ελλάδα..Άσε που βόλευε και για εκδρομές καθώς η Φλωρεντία απέχει μονο 45'.. :( Κι επιπλέον πέρα απο τη γνωστή ομάδα φοιτητών που πηγαινοέρχεται Μπολώνια,είχα γνωρίσει αρκετό κόσμο που χρησιμοποιούσε το δρομολόγιο απο κεντροβόρεια Ιταλία,έλληνες,μετανάστες,τουρίστες κτλ, για να μη τρέχει Ρώμη-Μιλάνο..Η Μπολώνια είναι και σημαντικός κόμβος σιδηροδρομικός..Πάντως φέτος κόβει πάρα πολλά δρομολόγια σε όλη την Ευρώπη..

Δείτε εδω τη λίστα και προσθέστε και σχεδόν όλα τα δρομολόγια (5) για Λειψία συν 30 Μαροκινά(αυτά λογω αύξησης φόρων απο την μαροκινη κυβέρνηση)..

http://forum.airliners.de/topic/33610-a ... en/page-89
 
Επίσης ας δει τα θερινα δρομολογια κάποιος κι ας μου πει

1. πως γίνεται ναχει αναχώρηση από Θεσ/νικη για Λονδίνο στις 910 και για Βρυξέλλες 910 χωρις το α/φος να ερχεται από εκεί ή απο κάπου αλλού
2.Πως γίνεται ναχει καθημερινή αναχώρηση για Βρυξέλλες αλλά από Βρυξέλλες να παραμένει 3 εβδομαδιαία; :with:

Οπως θα δειτε Λονδίνο (Aύγουστο Τριτη και Σάββατο 2 τη μέρα! :shock: ),Βρυξέλλες γίνονται καθημερινά, κι η Πάφος θαχει 2 daily 1,3,4,5 μεχρι τέλος Ιούνη(λόγω φοιτητών;) και μετά 1,3,5,7...
 
Για Βόλο που έχει ανεβάσει κανονικά και τους προορισμούς ( Hahn, Charleroi, Bergamo) αλλά δεν δείχνει να υπάρχουν καθόλου πτήσεις; Και τις έχει και στο new routes!! Τι γίνεται;
 
Jim,το πιθανότερο είναι να πάνε περίπατο,αλλά ας μην βιαζόμαστε..Η εταιρεία κάνει αλλαγές με αργούς ρυθμούς, όπως ειδες και με τη Μπολώνια..

Υ.Γ. Το μυστήριο ελύθη, απλά νύσταζα :mrgreen: ..Οι πτησεις της Πάφου δίνουν τα πρωινά α/φη για Βρυξέλλες και Λονδίνο στις 905/910, 1,3,5,7 και 2,4,6..Άμα είσαι με 4,5ωρες ύπνο όλη μερα,όλα είναι X-files.. :lol: Πάντως είναι κουφό να μην προσφέρει το Βρυξέλλες-Θεσ/νικη με την ίδια συχνότητα όπως το Θεσ/νίκη-Βρυξέλλες..Δλδ αυτοί που πάνε Βρυξέλλες είναι περισσότεροι από αυτούς που θέλουν να γυρίσουν;...
 
Η Πίζα για έλληνες τουρίστες έχει πολλά πλεονεκτήματα. Φτάνεις σε μια πόλη που πολύ συχνά αποφασίζεις να επισκευτείς αν πας ταξίδι Ιταλία. Μια μικρή πόλη που σε μερικές ώρες της έχεις ξεπετάξει, φτάνοντας ή λίγο πριν επιστρέψεις. Έχει κοντά της Σίενα, Βιαρέτζιο, Λιβόρνο, Πορτοφίνο. Φτάνεις Φλωρεντία με το τρένο σε μια ώρα. Άσε που μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σαν ενδιάμεσο προορισμό, μένεις μια μέρα εκεί επισκέπτοντας την πόλη και την επόμενη πετάς γι'αλλού. Με 48 πόλεις συνδέεται.
Για τους Ιταλούς η Θεσσαλονίκη από Πίζα είναι ένας νέος προορισμός και πιστεύω ότι θα πιάσει.

Όσο για το Μπολώνια Θεσσαλονίκη μακάρι να το ξανασκεφτούν, έστω του χρόνου, βόλευε πολύ κόσμο.
 
Για πού βολεύει το Θεσσαλονίκη Μπολόνια;
 
Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις 4-5 posts πιο πάνω, θα εβλεπες που τα παιδιά εξηγούσαν ποιούς βόλευε η Μπολόνια
 
spotterakis":fg5xixmv said:
Κρίμα..Δεν πιστεύω οτι η αντικατάσταση με Πίζα θαναι το ίδιο βολική..Ναναι άραγε από τα μέτρα που παίρνει λόγω μείωσης του στόλου φέτος;Διότι κοβει πολλά δρομολόγια αλλά είπαν ότι το 15 που θα ξαναυξηθούν τα α/φη θα ξαναμπουν κάποια απτα κομμένα..Απτην άλλη βεβαια θα μου πεις αν είναι έτσι γιατί βάζει την Πίζα...;
Ποιός ο λόγος της μείωσης του στόλου;Μήπως το γνωρίζετε;
Ευχαριστώ.
 
Θα βγάλει εκτός τα 75 παλαιότερα αεροσκάφη πριν αρχίσει το D-Check που κοστίζει αρκετά!Έχει 175 επίσης παραγγελία, οπότε θα φτάσει και στα 400 μέχρι το 2018.

Μόνο για Ryanair θα δουλεύει η φάμπρικα εκεί στην Αμερική;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top