Το μεγάλο (και μοναδικό) διαπραγματευτικό ατού του ΔΑΑ είναι η ρήτρα στη σύμβαση παραχώρησης ότι απαγορεύεται η λειτουργία οποιουδήποτε ανταγωνιστικού αεροδρομίου σε δεδομένη ακτίνα από το λεκανοπέδιο. Διαφορετικά, θα μπορούσε η Ryanair (μαζί με άλλες loco) να χρηματοδοτήσουν (ή καλύτερα να διαπραγματευθούν) την κατασκευή βασικής υποδομής στο αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων (ήδη υπάρχει διάδρομος 1.200 μ.), για τη δημιουργία του Athens West Int'l Airport (H Τανάγρα θεωρητικά θα ήταν επίσης επιλογή, αλλά ίσως η ΠΑ θα έθετε σημαντικούς περιορισμούς).