Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Να ρωτήσω λίγο κάτι. Γιατί ενώ μέχρι 31 μαρτίου οι τιμές της ryanair (συγκεκριμένα για μιλάνο που έψαξα) είναι ιδιαίτερα χαμηλές (18€ πήγαινε έλα) και με το που μπαίνουμε απρίλιο ξεκινάνε από 40€ πήγαινε έλα; Θα βγάλουν τα φθηνότερα εισιτήρια μετά η από Απρίλη ξεκινάει η καλοκαιρινή σεζόν και ανεβαίνουν οι τιμές;
 
Γιατί μετά τον Μάρτη αρχίζουν οι ζέστες και ακριβαίνουν τα καύσιμα...
Να δω τι άλλο θα ρωτήσετε... μυαλό ρε σεις δεν έχετε να καταλάβετε πως όσο αυξάνεται η κίνηση τόσο ακριβαίνουν οι τιμές?
 
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Πολιτική της εταιρείας είναι τέτοια που δίνει προσφορές για ένα διάστημα που αφορά συνήθως το επόμενο 3μηνο αν δε δεις ιστορικά τις τιμές για συγκεκριμένες ημερομηνίες θα καταλάβεις ότι εκει που νομίζεις ότι οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα μπορεί να σου προσφέρει κάποια μέρα εισιτήριο σε εξευτελιστική τιμή.

Πάντως πολλοί απο εδώ μέσα έχουν πετάξει Ιούνιο και Ιούλιο με τιμές κάτω των €10.
 
Σύμφωνα με δημιοσίευμα της Voria.gr η Ryanair ζήτησε 1,5 εκατ ευρώ για τη δημιουργία βάσης στη Θεσσαλονίκη.
Δείτε το σχετικό άρθρο: http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=78941
 
Πρόταση της Ryanair είναι να δημιουργήσει στον αερολιμένα «Μακεδονία», κόμβο μέσω του οποίου δεσμεύεται ότι θα μεταφέρει ετησίως 1 εκατ. επιβάτες. :eek:

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τον ΕΟΤ, ξεκαθάρισε «αυτή την στιγμή, λεφτά δεν υπάρχουν». :?
 
Πού να τα βρουν; Τώρα που οι κύριοι «χρηματοδότες» της επιχειρηματικότητας της συμπρωτεύουσας είναι στη φυλακή... :mrgreen:
 
Οτι είναι πολλά τα λεφτά Θανάση..είναι! 1,5 εκ ευρώ εν καιρω υφεσης και δημοσιονομικού συμμαζέματος ειναι μεγάλο ποσο,και συμφωνώ ότι θα ήταν αδικο για τις υπόλοιπες εταιρίες..Με τετοια χρηματοδότηση και η Easy θα εκανε βάση...Βεβαια το να φερει αεροπορική/τουριστική ανάπτυξη είναι κάτι που χρειάζεται ο τόπος..όχι όμως αν ειναι να διώξει τους άλλους...Τώρα για το αν θα το κανει από μόνη της η εταιρία,όπως λεει στο άρθρο,λόγω της δυναμικής που φαινεται να έχει η εταιρία στη Θεσ/νίκη,θα έλεγα να μη βιάζονται να μιλησουν..Η Θεσ/νικη δεν είναι ούτε Βαρκελώνη,ούτε Μιλάνο,ούτε Μάλαγα..Ας μην μπερδεύουμε τη βουρτσα με την..ταβανόβουρτσα..Εδω και δεκαετίες η πόλη παραμένει αγνωστη τουριστικά..ας τη μαθουν οι ευρωπαίοι φίλοι μας και θαρθουν από μόνοι τους,εάν βεβαια φροντίσει ποτε η χώρα αυτη να μας διαφημίσει σωστά..
 
Συμφωνώ με τον spotterakis.Άποψη μου είναι πως είναι χαμένα λεφτά...ακόμα και να τα είχαν θα πήγαιναν χαμένα. Πρώτα ας κοιτάξουν να τελειώνουν τα σημαντικά έργα στην Θεσσαλονίκη που θα κάνουν την πόλη πιο ανθρώπινη και ποιο προσιτή στους τουρίστες. Όσες γραμμές και να βάλει η Ryanair στην πόλη..άμα οι τουρίστες βλέπουν μια πόλη φάντασμα και μη τουριστική, κάποτε θα πάψουν να έρχονται.
 
Συγγνώμη για την έκφραση,αλλά αυτές οι "προτάσεις" των Ιρλανδών πιο πολύ για νταβατζιλίκια φαίνονται...Δεν είναι τυχαίο οτι προέρχονται από μία θρασύτατη εταιρεία που πολλάκις έχει προσβάλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια (χρεώσεις για τουαλέτες,"όρθιες" θέσεις κτλ.)...Αν θέλουν οι Θεσσαλονικοίς (και οι οποιοιδήποτε Έλληνες) περισσότερο τουρισμό,ας κάνουν πιο φιλικά προς τους τουρίστες τα προϊόντα τους,ας προβάλουν καλύτερα τα μέρη τους,ας γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και ο τουρισμός θα έρθει...

Αυτά τα πάρε-δώσε με τη Ryanair λες και θα μας ρίξει το μάννα εξ ουρανού,δείχνουν νοοτροπία ραγιά...Και στα χάλια που έχουμε φτάσει μόνο καλό δεν κάνουν...Αν επιτευχθεί κάτι με τέτοιου είδους συμφωνίες δεν θα είναι μακροπρόθεσμα αποτελεσματικό...Η μόνη λύση είναι δουλειά και επαγγελματισμός για καλύτερο τουριστικό προϊόν...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top