Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Τα νέα απ' τη συνάντηση για τα χειμερινά δρομολόγια δεν φαίνεται να ήταν θετικά, ίσως όμως να είναι και καλύτερα έτσι.

Επίσης, αν και κομματική, ενδιαφέρον παρουσιάζει η άποψη αριστερής παράταξης που κάνει λόγο και για τα συμφέροντα που μπήκαν στη μέση...
 
Κάθε τόπος επενδύει για τα συμφέροντά του, άλλοι προωθούν το χειμερινό τουρισμό, άλλοι τα ιαματικά λουτρά, άλλοι τον οικοτουρισμό. Η 12νησος έχει ήλιο και θάλασσα και τα χρήματα που διαθέτει η τοπική εξουσία τα διαχειρίζεται όπως θέλει. Οι κινήσεις που έγιναν από πέρσι ήταν σωστές, με τις πτήσεις της ryanair ήρθε επιπλέον κόσμος στη Ρόδο και στην Κω, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο αν δει κανείς τα νούμερα των αφίξεων. Και είναι αδιαμφισβήτητο επίσης πως οι επιπλέον επισκέπτες της ryanair δεν έχουν καμία σχέση με το all inclusiv, άρα κερδισμένη βγαίνει η τοπική κοινωνία: ξενοδοχεία, εστιατόρια, σουπερ μάρκετ, καφετέριες, τουριστικά είδη, όλοι. Αυτό δεν μπορεσαν να καταλάβουν οι εκπρόσωποι του νομού στη συνάντηση στο Δουβλίνο και δεν έδωσαν τα χρήματα για τη διαφημιστική προβολής μέσα από την ιστοσελίδα της ryanair αν και της το είχαν υποσχεθεί. Της το είπε ο ίδιος ο Νικητιάδης την Άνοιξη: "λεφτά θα βρεθούν". Αν και κάθε τόπος έχει το δικαίωμα να επιλέγει ο ίδιος τη διαχείριση των χρημάτων, επικράτησε μικροψυχία, βγήκαν ανταγωνισμοί και κόντρες και τελικά το Δουβλίνο ...ναύαγησε. Οι έλληνες επιβεβαίωσαν για μία ακόμη φορά την ανικανότητά τους να διαχειριστούν τον ήλιο και τη θάλασσα που διαθέτουν. Περίμεναν από τη ryanair να κάνει ...φιλανθρωπίες και να κάνει τζάμπα τις πτήσεις της το χειμώνα;;; Δεν είχαν 750.000 ευρώ για να σώσουν τα δύο αεροδρόμια; Η Malaga, η Ibiza, η Tanger, η Malta; Ξέρουν μάλλον να οργανώνουν καλύτερα τον τουρισμό τους... Είναι ανίκανοι και πρέπει να παραιτηθούν. Και είναι υπόλογοι στην τοπική κοινωνία γιαυτή την εξέλιξη. Χάσανε μια ευκαιρία, φεύγει η μεγαλύτερη εταιρία χαμηλού κόστους από τα 12νησα. Οι συνέπεις θα είναι ορατές στις αρχές Νοέμβρη.
 
lonelytraveler":2l2670rk said:
Δεν είχαν 750.000 ευρώ για να σώσουν τα δύο αεροδρόμια; Η Malaga, η Ibiza, η Tanger, η Malta;
Φοβάμαι ότι ο τοπικισμός μας κάνει να μήν βλέπουμε καθαρά.
Είναι δυνατόν σε μία (όπως μας λένε ΟΛΟΙ) υπό πτώχευση χώρα , που τα χρήματα τα δανείζεται με εξευτελιστικούς όρους και με τον έλεγχο ΞΕΝΩΝ , να μιλάμε έτσι ;
Τα 750.000 ευρώ από την τσέπη τους θα τα βάλουν ;
Αν ήταν ιδιώτες ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , αλλά δεν είναι.
Μήπως ο δήμος έχει πλεονάσματα και μπορεί να επιδοτήσει μία ιδιωτική εταιρία (γιατί περί επιδότησης πρόκειται και όχι περί "διαφήμισης") για να πετά προς τα αεροδρόμια του με αμφίβολα οικονομικά αποτελέσματα τον χειμώνα;
Και οι άλλες εταιρείες που πετάνε σε αυτούς τους προορισμούς τί είναι ; Οι βλάκες της υπόθεσης που αναγκάζονται και πετάνε χωρίς επιδότηση ;
Η Εταιρεία αυτή το έχει κάνει σύστημα . :rant:
Περισσότερα χρήματα εισπράττει από την ... "διαφήμιση" που πληρώνουν οι προορισμοί για να τους κάνει την χάρη να πετά , παρά από τα εισιτήρια των επιβατών προς τους προορισμούς αυτούς.
Επιτέλους να υπάρξει λογική σε αυτή την χώρα.
 
aas59":slp3ghje said:
lonelytraveler":slp3ghje said:
Δεν είχαν 750.000 ευρώ για να σώσουν τα δύο αεροδρόμια; Η Malaga, η Ibiza, η Tanger, η Malta;
Φοβάμαι ότι ο τοπικισμός μας κάνει να μήν βλέπουμε καθαρά.
Είναι δυνατόν σε μία (όπως μας λένε ΟΛΟΙ) υπό πτώχευση χώρα , που τα χρήματα τα δανείζεται με εξευτελιστικούς όρους και με τον έλεγχο ΞΕΝΩΝ , να μιλάμε έτσι ;
Τα 750.000 ευρώ από την τσέπη τους θα τα βάλουν;.

Δεν είμαι ροδίτης, απλά μένω προσωρινά στη Ρόδο. Έχω ταξιδέψει 25 φορές ως τώρα από RHO προς τους προορισμούς της ryanair και δεν έχω δώσει πάνω από 40 ευρώ για κάθε μία πτήση πάνε-έλα. Γιαυτό και με καίει το θέμα.
Να σε διορθώσω: Δεν μιλάμε για επιδότηση, η ryanair δεν πήρε, ούτε ζήτησε χρήματα να πραγματοποιήσει τις πτήσεις. Διάβασε προσεκτικά τα δημοσιεύματα των τοπικών εφημερίδων. Το ποσό των 750.000 δεν θα το έδινε το (χρεωμένο) ελληνικό κράτος, αντίθετα θα το μάζευθε η τοπική εξουσία (δήμοι, επιμελήτηρια, περιφέρεια, κλπ) για να το διαχειριστεί ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ. Άλλοι τα δίνουν για προβολή μέσω τηλεόρασης, άλλοι μέσω της ιστοσελίδας της ryanair. Γούστο τους και καπέλο τους!
Και το ποσό αυτό υπήρχε! Τα είχαν τα χρήματα αλλά οι κόντρες τους και οι προεκλογικές τους πιρουέτες στο Επιμελήτήριο δεν επέτρεψαν συμφωνίες. Αυτό λέμε.
 
Τα 750 χιλιάρικα είναι πάντα σχετικό αν αξίζουν ή όχι ανάλογα με την κλίμακα της περιοχής. Δεν νομίζω ότι για τα τοπικούς επιχειρηματίες 750 είναι τόσα πολλά για να καθιερώσουν την Ρόδο ή την Κω ή το Καστελόριζο ως προορισμό και για τους υπόλοιπους 9-10 μήνες που οι επενδύσεις τους ''κάθονται'' χωρίς να παράγουν χρήματα. Αν μιλούσαμε για τα Κύθηρα τότε ναι, αλλά μάλλον όχι στη Ρόδο...

aas59":xxmx3kgx said:
Φοβάμαι ότι ο τοπικισμός μας κάνει να μήν βλέπουμε καθαρά.
Είναι δυνατόν σε μία (όπως μας λένε ΟΛΟΙ) υπό πτώχευση χώρα , που τα χρήματα τα δανείζεται με εξευτελιστικούς όρους και με τον έλεγχο ΞΕΝΩΝ , να μιλάμε έτσι ;

aas59 στη πτώχευση φτάσαμε χωρίς να επιδοτούμε την Ryanair τόσα χρόνια. Το αντάλλαγμα σε αυτή την περίπτωση είναι καταφανές και μετρήσιμο (οι τουρίστες και τα χρήματα που αφήνουν). Αντιθέτως τόσα χρόνια ανεχόμασταν επιδοτήσεις σε έγκυρη προσέλευση υπαλλήλων, συγγενείς αεροσυνοδών και ότι μπορεί να φανταστεί ο βρώμικος νους μας, αρκεί να μην υπήρχε αντάλλαγμα προς την αγορά και διαφάνεια.

Και οι άλλες εταιρείες που πετάνε σε αυτούς τους προορισμούς τί είναι ; Οι βλάκες της υπόθεσης που αναγκάζονται και πετάνε χωρίς επιδότηση ;

Ποιές είναι οι άλλες εταιρείες που πετάνε ή πετούσαν απευθείας στην Ρόδο τα τελευταια 10 χρόνια της μη επιδότησης; Μην πούμε η XL, η Tomas Cook και οι λοιπές charter γιατί και αυτές αν δεν πάρουν έκπτωση (επιδότηση κατά ένα τρόπο) από τον ξενοδόχο, τον εστιάτορα και τον οδηγό λεωφορείου πτήση δεν εκτελούν. Οι Air Berlin τύπου τρέχουν να σωθούν από τα ανοίγματα (όχι εξαιτίας Ρόδου αλλά ίσως επειδή δεν το σκέφτηκαν το πράγμα όπως ο Ο'Λίρι για να είναι βιώσιμοι). Οι Α3/ΟΑ έχουν στύψει τους επιβάτες και μένουν 1-2 αγνές εταιρείες που δεν παίρνουν επιδότηση αλλά πολύ θα ήθελαν να το κάνουν. Και όπως και να το κάνουμε άλλος αριθμός μπαίνει στο site της Ryanair και άλλος στου ''Travel Service''.
 
Αγαπητοί φίλοι μάλλον θα διαφωνήσουμε .
Ξαναρωτάω , ο δήμος είναι πλεονασματικός η περιμένει από τον "Καλλικράτη" για να πληρώσει τους υπαλλήλους του ;
Όσον αφορά στο αν πρέπει να θεωρείται επιδότηση το ποσό που νόμιμα (στα όρια της κοινοτικής νομοθεσίας) ξοδεύεται για την Ryanair όλοι ξέρουμε τι είναι και ας σταματήσουμε εδώ...
Προσωπικά θα ήθελα την εταιρεία αυτή σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας αλλά με τους όρους που πετούν και οι άλλες εταιρείες (όπως η Easyjet) και όχι με τον τρόπο που ήρθε.
 
@αγαπητέ lonelytraveller (aka peter75rhodes :?: )
Aπόλυτα θεμιτό να κοιτάς την πάρτη σου και να απαιτείς φθηνά εισιτήρια (κι εγώ άλλωστε αυτό θέλω) για να κάνεις τα ταξιδάκια σου αλλά όταν τα λεφτά της επδότησης (που βαθιά μέσα σου γνωρίζεις ότι είναι επιδότηση κεφαλιών) τα πλερώνουμε όλοι τότε απαιτούμε διαφάνεια, ανταποδοτικότητα μα πάνω απ' όλα ένα σχέδιο. Και στη περίπτωση μας δυστυχώς επαναπαύτηκαν όλοι (δήμος, φορείς, επιχειρηματίες) στις 4 περσινές εβδομαδιαίες πτήσεις της FR και δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να πάνε ένα βήμα παραπέρα. Πώς η FR (αλλά και η κάθε FR) θα πετάει σε έναν προορισμό που κανείς δεν ξέρει τί μπορεί να του προσφέρει τον χειμώνα? Πώς θα πάρει έστω και το minimum ρίσκο να χάσει κάποια λεφτά με την ελπίδα ότι σύντομα θα τα πάρει πίσω όταν εδώ δεν κινείται τίποτα?
Κανονικά οι 4 περσινές πτήσεις φέτος θα έπρεπε να γίνουν 14 για να μην πώ τουλάχιστον 40-50 ώστε να μπορεί να κινηθεί το νησί. Αντι αυτού γυρίσαμε στις 0 αλλά όπως προείπα μάλλον είναι καλύτερα έτσι γιατί όπως αποδείχτηκε σχέδιο δεν υπήρξε και ούτε υπάρχει.

@αγαπητέ aas59
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λές αλλά όταν ΠΡΕΠΕΙ να βρείς τρόπο να απεξαρτηθείς απ' τους Τ.Ο (που αν δεν το γνωρίζεις και αυτοί επιδοτούνται αλλά με διαφορετικό τρόπο) τότε ή ακολουθείς την πεπατημένη πληρώνοντας κεφάλια ή αντιγράφεις τους γείτονες και στήνεις αεροπορική/ές με μοναδικό σκοπό να σου φέρνουν κόσμο. Πιό οικονιμικό ποιό σου ακούγεται? Πιό ασφαλές ως επένδυση? Ειδικά τη σημερινή εποχή που τα λεφτά δεν υπάρχουν νομίζω ότι είναι μονόδρομος η επιδότηση των χειμερινών πτήσεων αλλά με πλάνο, στοιχεία και διαφάνεια, πράγματα αυτονόητα για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες πλήν τη δική μας.

@αγαπητέ flesland
As always, συμφωνώ με τα γραφόμενα σου


Κατα τα λοιπά, σήμερα έπαιξε πολύ το όνομα της A3 στα ραδιόφωνα :twisted: ενώ είναι ακόμη vague αν κινδυνεύουν και οι καλοκαιρινές πτήσεις των Ιρλανδών. Πάντως, αναμένεται τρελό γλέντι στα τοπικά ΜΜΕ αφού αναζητείται υπεύθυνος για το κάζο... :cool:
 
Δηλαδη η U2 που πεταει RHO-LGW ειναι χαζη μαλλον ε? :rolleyes:

Συμφωνω με τη γνωμη του aas59...
Εγω δηλαδη κυριε lonelytraveler που δεν μενω Ροδο, Κω η σε καποιο προορισμο που πεταει η FR γιατι πρεπει να συμμετεχω με τους φορους μου στα χρηματα που θα δωσει το κρατος στη καθε κοινοτητα (και αυτη μετα στην FR) για να πετας εσυ με 40EUR? Και δεν το λεω εγωιστικα, δεν θα ελεγα ποτε καποια τετοια προταση, το λεω κυριως σαν απαντηση προς τα δικα σου λεγομενα...
lonelytraveler":29j95mkg said:
Έχω ταξιδέψει 25 φορές ως τώρα από RHO προς τους προορισμούς της ryanair και δεν έχω δώσει πάνω από 40 ευρώ για κάθε μία πτήση πάνε-έλα. Γιαυτό και με καίει το θέμα.

Εμενα λοιπον προσωπικα δε με καιει το θεμα. Το μοντελο της FR για να ταξιδευεις εσυ εγω δεν θελω να το πληρωνω. Δε μου προσφερει κατι. Οπως ειπε ο aas59 ΑΝ η Ροδος ειχε δικα της χρηματα να τα δωσει και να μη φτιαξει κατι αλλο. Οταν περιμενει χρηματα (απο αυτους τους κακους εξ Αθηνων μερια :rolleyes: ) τοτε να μη παιζει με τα δικα μου... Γιατι απο εμενα θα τα παρει.

Ας μαζευτουν ολοι οι ξενοδοχοι (για παραδειγμα) της Ροδου, και ας κανουν αυτο που η Α3 κανει στο ATH-KLX οπου την επιδοτει γνωστος επιχειρηματιας...Εκει θα τους παραδεχτω. Τοτε πετα εσυ με 40 ευρω και στο Αμερικα αμα θελεις, δε θα εχω κανενα προβλημα. Να μου παιρνει ομως ο Ο'λιγδης λεφτα δεν το ανεχομαι... :rolleyes:

EDIT
Καλε μου φιλε ΟΑ701 με τον τροπο που λεω οι ιδιοι οι ξενοδοχοι θα απεξαρτηθουν απο τους ΤΟ...Δε χρειαζεται να παρεμβει το κρατος. Αλλα βασιζεσαι στην FR αποκλειστικα? Δεν τη θεωρω αξιοπιστη.
 
Για τους φόρους: φυσικά και είναι επιθυμητό το κράτος και αυτός που μένει στην Αθήνα να μην σπονσοράρει αλλά από την άλλη το ΦΠΑ των πωλήσεων της Ρόδου, δεν μένει στην Ρόδο αλλά πάει στο κεντρικό κράτος. Για αυτό και πρέπει να βρίσκεται η σωστή τομή στο ποσοστό της κεντρικής και αποκεντρωμένης επιδότησης.

Όσο για τους ντόπιους που πετάν φτηνά από την Ρόδο, Κω κλπ για μένα είναι οι τυχεροί της υπόθεσης, αφού οι όποιες επιδοτήσεις δεν δίδονται για αυτούς αλλά για τους με αντίστροφη ροή επιβάτες.
 
Μιάς και βλέπω μια επιμονή, να υπενθυμίσω ότι η Ryanair πληρώθηκε απο τοπικούς πόρους, ούτε καν απο αυτούς που ανεβαίνουν Αθήνα στο 100% και επιστρέφουν στο 0.5%. Είχε χρησιμοποιηθεί το αποθεματικό του ΕΒΕΔ (οι συνδρομές δλδ των μελών του) καθώς και αν θυμάμαι καλά έσοδα απ' τον ΔΗΦΟΔΩ (νομίζω ότι είμαστε ο μοναδικός νομός που υπάρχει δημοτικός φόρος).

Απο εκεί και πέρα, θα πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε να φωνάζουμε όχι γιατί βγήκαν λεφτά απ' την τσέπη του οποιουδήποτε αλλά για το αν υπάρχει ανταποδοτικότητα. Αυτό είναι που ενδιαφέρει πρωτίστως, τα λεφτά να πιάσουν τόπο. Μιλάμε για επένδυση και όχι μία ξερή επιδότηση αεροπορικής.

Φυσικά, αν και τα έξοδα τα έχουμε επωμιστεί εμείς όπως είναι και το πρέπον, τα έσοδα συνεχίζει να τα καρπώνεται το ελληνικό δημόσιο, όπως είναι πάλι το πρέπον. Μην μπούμε σε κουβέντα τα πληρώσαμε όλοι, εγώ δεν θα το χρησιμοποιήσω άρα γιατί να το πληρώσω. Κάτι που έμμεσα σου ανεβάζει τα έσοδα ως ελληνικό δημόσιο πχ 10% ενώ σου κοστίζει το 3% είναι ηλίου φαεινότερον ότι φέρνει λεφτά.

Τέλος, η Ryanair θέλω να πιστεύω ότι χρηματοδοτήθηκε για το αρχικό ρίσκο της επένδυσης + τα χειμερινά δρομολόγια και όχι για τα καλοκαιρινά. Μάλιστα οι ίδιοι δήλωσαν ότι απ' τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο είναι επικερδή τα δρομολόγια τους. Απο εκεί και πέρα, δεν άκουσα άλλη εταιρεία να ήρθε όπως οι Ιρλανδοί με πρόγραμμα και στόχους και να ζήτησε λεφτά για χειμερινές πτήσεις. Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι άλλα τα 100 που ζητάει πχ η FR και άλλα τα 50, 70, 100 που θα ζητήσει η χψω. Οι Ιρλανδοί κακά τα ψέμματα έχουν πολύ μεγάλη δύναμη στη διακίνηση επιβατών και αυτό όχι μόνο το ξέρουν αλλά και το εκμεταλλεύονται.

Αυτά προς το παρόν, αν χρειαστεί επανέρχομαι.

Κλείνοντας, σας προτρέπω να ακούσετε τις δηλώσεις του νέου προέδρου της ένωσης ξενοδόχων για τις διαπραγματεύσεις με τη FR. Έχουν το ενδιαφέρον τους.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top