Μιάς και βλέπω μια επιμονή, να υπενθυμίσω ότι η Ryanair πληρώθηκε απο τοπικούς πόρους, ούτε καν απο αυτούς που ανεβαίνουν Αθήνα στο 100% και επιστρέφουν στο 0.5%. Είχε χρησιμοποιηθεί το αποθεματικό του ΕΒΕΔ (οι συνδρομές δλδ των μελών του) καθώς και αν θυμάμαι καλά έσοδα απ' τον ΔΗΦΟΔΩ (νομίζω ότι είμαστε ο μοναδικός νομός που υπάρχει δημοτικός φόρος).
Απο εκεί και πέρα, θα πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε να φωνάζουμε όχι γιατί βγήκαν λεφτά απ' την τσέπη του οποιουδήποτε αλλά για το αν υπάρχει ανταποδοτικότητα. Αυτό είναι που ενδιαφέρει πρωτίστως, τα λεφτά να πιάσουν τόπο. Μιλάμε για επένδυση και όχι μία ξερή επιδότηση αεροπορικής.
Φυσικά, αν και τα έξοδα τα έχουμε επωμιστεί εμείς όπως είναι και το πρέπον, τα έσοδα συνεχίζει να τα καρπώνεται το ελληνικό δημόσιο, όπως είναι πάλι το πρέπον. Μην μπούμε σε κουβέντα τα πληρώσαμε όλοι, εγώ δεν θα το χρησιμοποιήσω άρα γιατί να το πληρώσω. Κάτι που έμμεσα σου ανεβάζει τα έσοδα ως ελληνικό δημόσιο πχ 10% ενώ σου κοστίζει το 3% είναι ηλίου φαεινότερον ότι φέρνει λεφτά.
Τέλος, η Ryanair θέλω να πιστεύω ότι χρηματοδοτήθηκε για το αρχικό ρίσκο της επένδυσης + τα χειμερινά δρομολόγια και όχι για τα καλοκαιρινά. Μάλιστα οι ίδιοι δήλωσαν ότι απ' τον Μάιο έως και τον Οκτώβριο είναι επικερδή τα δρομολόγια τους. Απο εκεί και πέρα, δεν άκουσα άλλη εταιρεία να ήρθε όπως οι Ιρλανδοί με πρόγραμμα και στόχους και να ζήτησε λεφτά για χειμερινές πτήσεις. Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι άλλα τα 100 που ζητάει πχ η FR και άλλα τα 50, 70, 100 που θα ζητήσει η χψω. Οι Ιρλανδοί κακά τα ψέμματα έχουν πολύ μεγάλη δύναμη στη διακίνηση επιβατών και αυτό όχι μόνο το ξέρουν αλλά και το εκμεταλλεύονται.
Αυτά προς το παρόν, αν χρειαστεί επανέρχομαι.
Κλείνοντας, σας προτρέπω να ακούσετε τις
δηλώσεις του νέου προέδρου της ένωσης ξενοδόχων για τις διαπραγματεύσεις με τη FR. Έχουν το ενδιαφέρον τους.