Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Φίλε dab4coins, μην του μπαίνεις τόσο άσχημα. Στην ηλικία των 15 λέμε ότι θέλουμε γιατί άλλοι πληρώνουν τα δικά μας full frills. Όταν με το καλό αρχίσει να δουλεύει και δει πως βγαίνουν τα χρήματα, μπορεί και να καταδεχθεί να πετάξει με τη Ryanair.
 
Χα χα χα....
Πες τα ρε dab4coins
ποσο μαλλον οταν η ryanair εξαρχης σου εχει ξεκαθαρισει οτι δεν σου προσφερει απολυτως τιποτα κατα την πτηση εκτος απο ενα καθισμα να κατσεις πανω να μην ξεροσταλιαζεις ορθιος μεχρι να φτασεις...
ΧΑ χα χα χα...
Εγω προσωπικα παντως, αν ηταν να ταξιδεψω με 5 ευρω οπως τις προσφορες που κανει, ακομα και ορθιο και σαν σαρδελα να με ειχαν, εχωντας καταφερει να γεμισουν ενα 737 με 500 επιβατες ξυλωνωντας καθισματα και τουαλετες και κανωντας το διωροφο αναγκαζωντας τους επιβατες του επανω οροφου να ειναι ξαπλωμενοι (Business class φαση χα χα) παλι θα την ευγνωμονουσα !!!!
 
Προσωπικα θεωρω τη Ryanair σουπερ εταιρεια γιατι ως τωρα αυτα που περιμενα αυτα μου εχει προσφερει... Δεν περιμενα χαβιαρι οποτε δεν εχω απογοητευτει ... Ομως θελω να προσθεσω κατι αλλο που πρεπει να εχετε ολοι υποψη. Ως ιπταμενο πληρωμα καμπινας σε εταιρεια που πραγματοποιει πτησεις και με full service και πτησεις no meal, στις πρωτες αν οχι στα πρωτα σκελη στα τελευταια ομως μετα απο ενα εξαντλητικο σερβις με φαγητο, αναψυκτικα, καφε-τσαι, collect και duty free αν σας συμβει κατι το πιο πιθανο ειναι σε περιπτωση εκτακτου αναγκης οτι θα σπρωχνω την πορτα για καμια ωρα για να την ανοιξω, ασε που η κριση μου για να παρω αποφασεις δεν σας λεω πια θα ειναι. Αντιθετα στις δευτερες οκ περνας με το μπαρακι αμα παρουν κατι οκ αλλα ειμαι εκει καθαρα για την πτηση και την ασφαλεια των επιβατων ... μηπως πρεπει να αρχισετε να σκεφτεστε τι ειναι καλυτερο για σας τους ιδιους ... το σερβις δεν ειναι απλως πολυτελεια αλλα ειναι ενα εμποδιο στην ασφαλεια που κανεις εως τωρα δεν εχει συνυπολογισει ... :rant: :rant: :rant:
 
Akis":1ajtay6t said:
Οι πτήσεις φτάνουν στην ώρα τους, λέει. Φυσικά, αφού προγραμματίζουν μια πτήση των 2 ωρών με 2:45 ώρες. Πώς να μην φτάσει ontime;

Ελα ρε συ ακη τωρα τοσα χρονια στο χωρο επιτρεπονται τετοια σχολια ? Ολες οι αεροπορικες εφαρμοζουν αυτη την τακτικη σε ολα τα δρομολογια και το ξερουμε πολυ καλα ... Για παραδειγμα εχω πεταξει με πανω απο 15 εταιρειες ολα τα χρονια στο Θεσσαλονικη - Στουτγκαρδη ολες το δινανε απο 2μιση με 2.40 ωρες και ποτε δεν ξεπερασε το 2.10 οταν συνηθως ειναι 2 ωρες ακριβως ... και αυτο συμβαινει σε ολα τα δρομολογια ... η ΟΑ ας πουμε εχεις πετυχει πολλες φορες να εχει κανει 4 ωρες και το Αθηνα - Λονδινο? οκ να μην συμπαθουμε την εταιρεια αλλα ας ειμαστε λιγο ρεαλιστες ...
 
helsingforg":30c6y8ic said:
Ως ιπταμενο πληρωμα καμπινας σε εταιρεια που πραγματοποιει πτησεις και με full service και πτησεις no meal, στις πρωτες αν οχι στα πρωτα σκελη στα τελευταια ομως μετα απο ενα εξαντλητικο σερβις με φαγητο, αναψυκτικα, καφε-τσαι, collect και duty free αν σας συμβει κατι το πιο πιθανο ειναι σε περιπτωση εκτακτου αναγκης οτι θα σπρωχνω την πορτα για καμια ωρα για να την ανοιξω,

Δεν αμφιβάλω για την κούραση που μπορεί να νιώσει κάποιος που παρέχει full service αλλά ας μην υποτιμούμε το γεγονός ότι στις αναφερόμενες Low cost οι ιπτάμενοι πουλάνε (με καρότσι και αυτοί) τρόφιμα άρα εκτός το Service έχουν να δίνουν και ρέστα και να αποδώσουν ΤΑΜΕΙΟ.
Πέραν από αυτό έχουν να κάνουν γύρους με πωλήσεις Duty Free καθώς και ...Ξυστά λαχεία και φυσικά να αποδώσουν ΤΑΜΕΙΟ.
Εκτός από την δουλειά της πτήσης συγυρίζουν την ΚΑΜΠΙΝΑ μετά από την πτήση και έχουν πολύ μικρότερα turn διαστήματα από τις εταιρείες full service.
Θεωρώ λοιπόν ότι η κούραση δεν είναι "προνόμιο" των εργαζομένων σε εταιρείες Full Service αλλά ισχύει σε όλο το φάσμα.
Όσο δε αφορά την ασφάλεια ποτέ δεν είναι αρκετή.
ΝΑΙ η κούραση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες ατυχημάτων αλλά ας μήν υπερβάλλουμε ότι παρέχοντας ένα καφέ και ένα σάντουιτς διακυβεύεται η ασφάλεια της πτήσης...
 
Ένα "περίεργο" άρθρο δημοσιεύτηκε σήμερα σε τοπική εφημερίδα. Αναφέρει:
11 εταιρείες «χαμηλού κόστους» («Low cost») πραγματοποιούν εφέτος πτήσεις προς το νησί της Ρόδου σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει ο διευθυντής της Ενώσεως Ξενοδόχων Ρόδου κ. Πέτρος Γιακουμής.
Σημειώνεται μάλιστα ότι καμία από τις εταιρείες αυτές δεν έχει τύχει μέχρι στιγμής υποστηρίξεως (οικονομικής ή άλλης) ούτε φυσικά και προβολής, σε αντίθεση με την «Ruanair», που προβάλλεται συνεχώς και έτυχε και μεγάλης οικονομικής στηρίξεως από το ΕΒΕΔ το ύψος της οποίας, ωστόσο, εξακολουθεί να παραμένει ως «επτασφράγιστο μυστικό»!!

Τώρα, σε τι εξυπηρετεί την δεδομένη χρονική στιγμή, θα σας γελάσω. Δυσαρεστημένες αεροπορικές? Αντιπολίτευση στο ΕΒΕΔ? Μοιρασιές? Όλα παίζουν :rolleyes: ενώ δεν βοηθάει και όπως είναι γραμμένο το άρθρο αφού δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι θέση της εφημερίδας ή λόγια του διευθυντή της ένωσης ξενοδόχων.
 
Ψαχνωντας λιγο το προγραμμα των χειμερινων πτησεων, το μονο Ελληνικο δρομολογιο που συνεχιζει και το χειμωνα ειναι το Ροδος - Μπεργαμο 2Χ, καθε Πεμπτη και Κυριακη.
Παλι καλα εγω νομιζα οτι θα σταματησουν ολες.
Λετε να εχουμε νεες προσθηκες - δρομολογια απο του χρονου το καλοκαιρι?
 
Υπάρχει ρητή δέσμευση για 2 εβδομαδιαία απο Ρόδο για την χειμερινή περίοδο και μάλιστα έχει ακουστεί ότι έχουν μπεί και ρήτρες. Είχε ειπωθεί ότι θα έχει και η Κώς πάντως.

Για του χρόνου το καλοκαίρι θα δείξει. Αν πάρουν καλές πληρότητες και συνεχιστεί το "αγκάλιασμα" απο φορείς και αυτοδιοίκηση τότε θα αυξηθούν και οι ελληνικοί προορισμοί...
 
etzanidi":6m3f2n2z said:
Ρε παιδια ελεος πια με το δριμυ κατηγορω εναντιον της RYANAIR.
Ειδικα για τον κυριο chief που δεν ξερω ειλικρινα τι σχεση εχει με το επαγγελμα, θα ηθελα να ηξερα που εχει δει τα ροστερ τις Ryanair και ειναι 02:45
αντι 02:00 ...????
Εγω πεταω στην εταιρεια 3 χρονια και δεν το εχω καταλαβει.
Να σας πληροφωρησω λοιπον πως στην Ryanair πληρωνομαστε με το "PSBH" δηλαδη "PER SCHEDULE BLOCK HOUR"
Σε καμια περιπτωση λοιπον δεν θα μας πληρωνε εμας 02.45 αντι για 02.00 για να λεει οτι ειναι παντα ON TIME.
Ελπιζω να το καταλαβε ο chief τωρα.
Ο γνωστος ξερολας ο ελληναρας που εκφραζει αποψεις χωρις να ξερει που του πανε τα τεσσερα.
Εχετε γινει εκνευριστικοι με τις αποψεις σας για εταιρεια και καλο θα ειναι πρωτου εκφραζεται αποψεις να μπορειτε και να τις τεκμηριωνεται,
και οχι να πετατε διαφορες ασαφεις και ανακριβειες.Λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει.
Σας παραθετω και το ροστερ μου κυριε chief για να το μελετησετε και να μας πειτε εαν τα σκελη αυτα γινονται σε λιγοτερο χρονο.
Εαν βεβαια εχετε την γνωση να το κανετε,γιατι με αυτα που γραφετε το μονο που μπορω να σκεφτω εινε οτι το μονο που πετατε ειναι καμια σαιτα.
Αντε για να τελειωνουμε επιτελους με την βλακεια.

Το παραπάνω quote μού ήρθε στο νου όταν διάβασα στον Gulliver αυτό:
3) We were due to depart at 3pm (French time) and arrive at 4.05pm (UK time). Despite leaving half an hour late, we touched down in England at 4.10pm, which says something about the error margin Ryanair builds into its schedules.

http://www.economist.com/blogs/gulliver ... 7Cgulliver
 
Με αφορμή το παραπάνω, να ρωτήσω το εξής: το arrival time που γράφει το εισητήριο τι ακριβώς σημαίνει; Ώρα προσγείωσης; Ωρα εξόδου από το αεροπλάνο; Μέση ώρα παραλαβής βαλίτσας; Γιατι γενικά όποτε πετάω η προγραμματισμένη ώρα πτήσης που δίνει ο πιλότος είναι μικρότερη από την αναγραφόμενη. Στο πιο πρόσφατο ταξίδι η ώρα ήταν 3.30 (CHQ-DUS) ενώ πιλότος μας είπε 3 ώρες, ενώ φύγαμε με 10 λεπτάκια καθυστέρηση δηλαδή μηδέν.

Αν ξεκαθαριστεί το παραπάνω, τότε νομίζω οτι δεν ειναι κατι περίεργο αυτό που αναφέρεται στο παραπάνω πόστ. Αν αργήσεις, θα τρέξεις περισσότερο, ίσως σε πιο αντι0οικονομική ταχύτητα, αφού λογικά η μέγιστη ταχύτητα του αεροσκάφους δεν είναι η πιο cost-efficient, όπως συμβαίνει και στα αυτοκίνητα.

Επίσης, απο απλή παρατήρηση, στην επιστροφή απο DUS-CHQ, φύγαμε με 30 λεπτά καθυστέρηση, αλλα φτάσαμε πάνω κάτω στην ώρα μας. Αυτο που παρατήρησα ειναι οτι περάσαμε πολύ ψηλά πάνω από το αεροδρόμιο χανίων, δηλαδή η κάθοδος άρχισε αργότερα από οτι συνήθως, και ήταν κι πιο απότομη από οτι συνήθως. Και όλα αυτά χωρίς κίνηση στο αεροδρόμιο (δεν ήταν λοιπόν κύκλοι για αναμονή).

Anyway, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι την ίδια πρακτική εφαρμόζει λογικά και η Ryanair και όλες οι αεροπορικές, παρόλαυτα θεωρείται "έγκλημα" μόνο οτα το πράττει η πρώτη. Και στην τελική, δεν βλέπω και κάτι το μεμπτό. Αν εσύ όταν αγοράζεις το εισητήριο, συμφωνείς και προγραμματίζεις οτι θα φτάσεις 19.30 στον προορισμό σου, τι σε νοιάζει αν ξεκινήσεις αργότερα και φτάσεις στην ώρα που έχεις προγραμματίσει, ή αν ξεκινήσεις στην ώρα σου και φτάσεις στην ώρα που έχεις προγραμματίσει...

σορρυ για το μικρό off topic, αλλά νομίζω ταιριάζει
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top