Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

  • Thread starter Thread starter lewton
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα η όλη ιστορία με τα άγονα είναι πως ο ανάδοχος έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση της γραμμής όλο το χρόνο (ώστε ό,τι χασούρα έχει το χειμώνα, να τη βγάζει το καλοκαίρι). Άμα ήταν να έμπαινε ο καθένας όποτε ήθελε (ήτοι μόνο το καλοκαίρι), τότε ζήτω που καήκαμε...

9.99 ναύλοι επίσης δεν υπάρχουν προς το παρόν, οι τιμούλες ξεκινάνε από 40+. Ας περιμένουμε λίγο και θα δούμε τι έχει γίνει.
 
Το ερώτημα είναι αν θα κάνει το δρομολόγιο. Θυμίζω ότι ένα SKG-CFU είχε πάει άκλαφτο.
 
Νομίζω ότι το cfu -skg πήγε αρκετά καλά φέτος. Παρατήρησα και πολλούς Αμερικανους επιβάτες σε κάθε πτήση, εκτός από τους ντόπιους που με αυτό τον τρόπο γλύτωναν το 2ωρο καράβι για Ηγουμενίτσα συν την διαδρομή για Θεσσαλονίκη. Το δρομολόγιο είναι φορτωμένο και για το 25
 
Last edited:
Iσως, υποθεση κανω δεν ξερω, επειδη το κανει χωρις επιδοτηση, και χωρις tag/τραινάκι κ επειδη δεν ειναι ολη τη χρονια αλλα μονο σεζόν, δεν θεωρείται PSO, οποτε να πηρε το πρασινο φως..Τι να πω ξερω γω..Εμενα πιο πολυ η απορια μου δεν ειναι πως πηραν το οκ, αλλα το οτι η εταιρεία θεωρεί οτι μπορει να ειναι προσοδοφορο ενα τοσο κοντινο δρομολογιο με 738

Δεν ισχυει αυτο. Οι γραμμες PSO ειναι αποκλειστικης εκμεταλλευσης για ολο το χρονο για τις αεροπορικες που τους εχουν ανατεθει, ειτε ειναι με επιδοτηση, ειτε με μηδενικη επιδοτηση.

Επισης το PSO SKG-LXS-JIK εχει κανονικα επιδοτηση 3,03 εκατ. ευρώ για την περιοδο 2023-2027.
 
Top