Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Το οποίο δίνει ακόμη περισσότερο εκβιαστικό χαρακτήρα στην κίνηση της εταιρείας. Το ξαναλέω, ας μην πέφτουμε από τα σύννεφα.

Δεν της βγήκαν τα καλοκαιρινά σχέδια με τις μέχρι στιγμής κρατήσεις και αποφάσισε να δοκιμάσει αλλού, έτσι απλά και λιτά ρίχνοντας το φταίξιμο κάπου αλλού.
 
Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχει η αγορά της Γερμανίας. Μετά το κλείσιμο/πώληση της Air Berlin η αγορά αυτή είναι ορθάνοιχτη και είναι μια τεράστια αγορά που έχει κίνηση όλο το χρόνο. Η Ryanair έχει πολύ χαμηλότερα ποσοστά διείσδυσης σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές, άρα και πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Τα εσωτερικά δρομολόγια της Ελλάδας δεν μπορούν να συγκριθούν.
 
Γιατί η εταιρία είναι η ΜΟΝΗ που διαμαρτύρεται για τα τέλη στα ελληνικά αεροδρόμια???

Επίσης, να παραθέσω τα παρακάτω άρθρα. Την μία διαμαρτύρεται, την άλλη ανοίγει δρομολόγια και σήμερα ξανα-διαμαρτύρεται!

Πυρά Ryanair για τη σύμβαση του «Ελ. Βενιζέλος»

http://www.euro2day.gr/specials/intervi ... zelos.html

H Ryanair Ανακοινωνει 13 Νεα Δρομολογια Απο Αθηνα (31 Συνολικα)

Επειτα Απο Μειωση Των Τελων Του Αεροδρομιου Αθηνας

https://corporate.ryanair.com/news/h-ry ... α-απο-αθη/

Επίσης, να σημειώσουμε ότι τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έχουν πολύ λιγότερα τέλη! Στο Βενιζέλος ο επιβάτης πληρώνει 30-33 € και στα αεροδρόμια της Φραπορτ 14 €. Ίδια πάνω κάτω είναι η διαφορά στα τέλη αεροσκαφών (πχ στάθμευσης)
 
Μετά τα περσινά με τους πιλότους η εταιρία είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα κόψει τις βάσεις με 1-2 αεροσκάφη, οπότε τα Χανιά λογικο...τώρα γιατί καλοκαιριάτικα είναι άλλο θέμα.
 
Τώρα εμφανίζει πτήσεις από Ηράκλειο προς Tegel,Dus και Ζυρίχη. Επίσης από Κω προς τους δύο πρώτους προορισμούς.
Να φανταστώ είναι τα δρομολόγια της Lauda Air?
 
δεν πολυενδιαφέρει μια αεροπορική εταιρεία πόσο πληρώνει σε φόρους ο επιβάτης, αλλά πόσο χρεώνεται το δικό της αεροπλάνο, προσγείωση, πάρκινγκ, ground handling, καύσιμα κλπ..... Η Ryanair "έφαγε" 90 ευρώ τέλος refueling while boarding απο 1η Απριλίου, που μέχρι τότε ηταν δωρεάν. Σημειωτέον οτι η Fraport βάζει και 1 πυροσβεστικό σε 2 α/φ ταυτόχρονα και παίρνει απο το καθένα το 90αρι !!!
 
Ειναι πρακτικη της σε όλα τα αεροδρόμια που...κατεχει ή μονο εδω;
 
Κάπου πρέπει να βρεθούν οκτώ αεροπλάνα που θα εκτελέσουν πτήσεις της Laudamotion αυτό το καλοκαίρι, οι οποίες προφανώς θα είναι πιο προσοδοφόρες από αυτές των Αθηνών και των Χανίων που θα κοπούν. Τέσσερα για το Βερολίνο-Τέγκελ, δύο για το Ντύσσελντορφ και δύο για τη Ζυρίχη.
 
Εβγαλε και επίσημη ανακοίνωση η Ryanair για το θέμα της μείωσης των δρομολογίων και επιρρίπτει ευθύνες στις χρεώσεις της Fraport. εδω να υπενθυμίσω οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι φόροι των επιβατών που επικαλείται και λανθασμένα αναφέρονται μερικοί, αλλά οι χρεώσεις για τα α/φ, που παρκάρουν ως βάση - εκτοξεύτηκαν απο 1η Απρίλη - και οι άλλες πρόσθετες χρεώσεις που δεν υπήρχαν προ Fraport, οι οποίες ανεβάζουν το κόστος μιας πτήσης... εννοείται οτι η Ryanair που "βγάζει απο τη μυγα ξύγκι", θα κοιτάξει να δρομολογήσει τα α/φ της σε πτήσεις με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους... ποιά άλλωστε δεν το κάνει ? γιατί απο την πώληση της κρατικής ΟΑ και μετά, δεν είδαμε καμμιά εταιρεία να κάνει πτήσεις για κοινωνικούς σκοπούς

Η Ryanair, η Νο 1 αεροπορική εταιρία, σήμερα (11 Απριλίου) ανακοίνωσε την μείωση των δρομολογίων εσωτερικού στην Ελλάδα μεταφέροντας αεροσκάφη από την Αθήνα (1) και τα Χανιά (1) σε βάσεις της στη Γερμανία από την 1η Ιουνίου, όπου και επεκτείνει τις υπηρεσίες της.
Ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης απόφασης, η βάση της Ryanair στα Χανιά θα κλείσει, με συνέπεια την ακύρωση τεσσάρων πτήσεων χαμηλής συχνότητας από τα Χανιά προς το Κατόβιτσε, το Μεμινγκέν, τη Βενετία Τρεβίσο και το Βίλνιους.
Η Ryanair θα συνεχίσει τις υπηρεσίες της από Αθήνα προς Μύκονο, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη αυτό το καλοκαίρι. Όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα θα ακυρωθούν από 1η Ιουνίου.
Ο Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Ryanair για την Ανατολική Μεσόγειο Νικόλαος Λάρδης δήλωσε:
“Δυστυχώς, οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων, στην πλειοψηφία τους, ενθαρρύνουν τα δρομολόγια μόνο το καλοκαίρι και μόνο σε διεθνείς προορισμούς, τα οποία απαιτούν λιγότερα αεροσκάφη στην Ελλάδα. Συνεπώς, δύο αεροσκάφη θα μεταφερθούν από την Ελλάδα στη Γερμανία, όπου μπορούν να επιτύχουν υψηλότερη απόδοση σε ετήσια βάση.
Η Ryanair παραμένει ανοικτή σε συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων για την δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά όλες τις αεροπορικές εταιρείες, και θα υποστηρίζει πτήσεις καθ’όλο το έτος και θα δικαιολογεί επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια. ”


Πηγή : Η επίσημη ανακοίνωση της Ryanair για τη μείωση δρομολογίων στην Ελλάδα | Η ΡΟΔΙΑΚΗ http://www.rodiaki.gr/article/388033/h- ... z5CRHSWCjs
 
Ένα πολύ ωραίο άρθρο που θα βοηθήσει όσους δεν ξέρουν πολλά από τις πρακτικές της "εταιρίας" και απλά κατηγορούν τον έναν και τον άλλον!

Σαφώς και δε χαίρεται κανείς που μας φεύγει, αλλά ξαφνικά τώρα είδε τις αυξήσεις της φραπορτ κι ενώ είχαν ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο γιατί ακύρωσε τώρα τις πτήσεις της? Οι άλλες low cost εταιρίες γιατί δεν έφυγαν κι αυτές ακόμη και από τα υπόλοιπα αεροδρόμια της φραπορτ που έχουν τα ίδια ακριβώς τέλη και σε αεροδρόμια με μικρότερη κίνηση, όπως της Μυκόνου και της Σαντορίνης? Γιατί ενώ στα Χανιά κλείνει τη βάση, σε άλλα αεροδρόμια νέα δρομολόγια?

Στο αεροδρόμιο της Girona έφερε το 2008 αύξηση 173% και είχε δημιουργήσει βάση με 11 αεροπλάνα που μετέφεραν 5,5 εκατ. επιβάτες. Τα νούμερα αυτά επιτεύχθηκαν από χρηματοδότηση των τοπικών κυβερνήσεων για «τουριστική προβολή» η οποία ουσιαστικά ήταν χρηματοδότηση εισιτηρίων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τα ποσά αυτά ανέρχονταν σε 7 εκατ. ευρώ ανά έτος.

Όταν η Ryanair ανδρώθηκε στην Ισπανία άρχισε να πιέζει τις τοπικές κυβερνήσεις για μεγαλύτερες επιδοτήσεις. Το 2010 και ενώ είχαν ανακοινώσει ότι θα αυξήσουν τις πτήσεις σε Girona ξαφνικά και χωρίς προειδοποιήση τον επόμενο Ιούλιο ανακοίνωσαν το κόψιμο στο μισό των πτήσεων σε Girona.

«Δεν καταφέραμε να έρθουμε σε συμφωνία με την τοπική κυβέρνηση» ανέφερε ο αναπληρωτής CEO της Ryanair για να περάσει στο παρασύνθημα «υπάρχουν πολλά αεροδρόμια στην Ευρώπη, αλλά υπάρχει μόνο μία αεροπορική εταιρεία η οποία είναι σε θέση να λειτουργήσει εκτός Girona: Εμείς».

Πριν 2 χρόνια η Ryanair εκβίαζε την ιταλική κυβέρνηση με το κλείσιμο δύο βάσεων τις οποίες σκόπευε να φέρει στην Ελλάδα. Η υπουργός Τουρισμού και η άρνηση της να δεχτεί να συνομιλήσει μαζί τους ήταν ο κύριος λόγος σύμφωνα με την Ryanair που το 2016 μείωσε το φθινοπωρινό της πρόγραμμα, το αεροδρόμιο της Αθήνας - που σήμερα δοξάζει και ανοίγει 13 νέα δρομολόγια - ήταν μέχρι πριν από λίγα χρόνια απογορευτικό και επιζήμιο για τον τουρισμό της Αθήνας και πάει λέγοντας.

http://www.news247.gr/epixeiriseis/ryan ... 00504.html
 
Top