Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Νέα δρομολόγια και νέοι προορισμοί για την Ryanair Πάτρα και Λήμνος!

Άραξος/Πάτρα (GPA) - Μπάρι (BRI) , από 6 Μαΐου 2025 , 2 weekly.
Αθήνα (ATH) - Λήμνος (LXS) , από 1 Μαΐου 2025 , 3 weekly.
Θεσσαλονίκη (SKG) - Λήμνος (LXS) , από 2 Μαΐου 2025 , 3 weekly.
Θεσσαλονίκη (SKG) - Ρώμη Φιουμιτσίνο (FCO) , από 30 Μαρτίου 2025 , 5 weekly.
Χανιά (CHQ) - Μπόρνμουθ (BOH) , από 2 Ιουνίου 2025 , 2 weekly.
Ρόδος (RHO) - Μπόρνμουθ (BOH) , από 1 Ιουνίου 2025 , 2 weekly.
 
Eπίσης έχουμε από 2/5/24 το Βόλος-Σαρλερουά καθε Δευτέρα και Παρασκευή, δεν νομίζω να υπηρχε πέρσι..

Στο μεταξύ με εξαίρεση την Αθηνα και Ρόδο, βλέπω ένα πετσόκομμα στα δρομολόγια από STN, π.χ. SKG, CHQ, CFU τα έχει 3w ενω την Ζάκυνθο 1w. Ειναι δυνατον τετοια μειωση και δη σε προορισμους με ζητηση από Αγγλους ή μηπως ειναι ακομα υπό επεξεργασία το προγραμμα και αργοτερα προστεθούν κ άλλες πτήσεις;
 
Τι έγινε Μάικλ; Τώρα είναι φθηνά τα ελληνικά αεροδρόμια;
 
Αραξος (Πάτρα), Λήμνος και Νέα Αγχίαλος ειναι ακόμα κρατικά αεροδρόμια και παραμένουν φτηνά, σε αντίθεση με τα ιδιωτικοποιημένα !! Οταν ο O'Leary μιλούσε για την Ελλάδα και τα "ακριβά" αεροδρόμια της, αναφερόταν στα μεγάλα που έχουν γερμανοποιηθεί !!
 
Αν κατάλαβα, θα χρησιμοποιήσει τη Λήμνο για νυχτερινό πάρκινγκ;
 
Χμ; Δε νομίζω. Οι πτήσεις είναι ATH-LXS-ATH και SKG-LXS-SKG με άμεση επιστροφή (απλά άλλες μέρες).

Εμένα άλλη είναι η απορία μου, το SKG-LXS είναι άγονο που εκτελείται από την ΟΑ (για την ακρίβεια SKG-LXS-JIK) με ανάθεση έως 31.1.2027 (εδώ και στη διαύγεια). Οπότε τι φάση παίζει;
 
Παιζει μαλλον μονο καλοκαιρινη αξιοποιηση οπως και το SKG-CFU...Θα μπορουσε βεβαια να κοιταξει ενα αλλο που δεν εχει καθολου ανταγωνισμο και μεσο να παμε και ειναι στου βοδιου το κερατο, οπως το SKG-AOK...Ποσο οικονομικό ειναι ομως ενα ολοκληρο 738 σε ενα τοσο κοντινο δρομολογιο, σε αντιθεση με το ATR72, και μαλιστα τωρα πια με ανταγωνιστη και το καραβι ;
 
Ναι απλά το SKG-CFU είχε κηρυχτεί άγονο και φαντάζομαι βρήκε ευκαιρία να μπει η FR. Το SKG-LXS-JIK έχει ανάδοχο βάσει του διαγωνισμού και νομίζω πως είναι αποκλειστική εκμετάλλευση. Εξ ου και η απορία μου.
 
Iσως, υποθεση κανω δεν ξερω, επειδη το κανει χωρις επιδοτηση, και χωρις tag/τραινάκι κ επειδη δεν ειναι ολη τη χρονια αλλα μονο σεζόν, δεν θεωρείται PSO, οποτε να πηρε το πρασινο φως..Τι να πω ξερω γω..Εμενα πιο πολυ η απορια μου δεν ειναι πως πηραν το οκ, αλλα το οτι η εταιρεία θεωρεί οτι μπορει να ειναι προσοδοφορο ενα τοσο κοντινο δρομολογιο με 738
 
Παιζει μαλλον μονο καλοκαιρινη αξιοποιηση οπως και το SKG-CFU...Θα μπορουσε βεβαια να κοιταξει ενα αλλο που δεν εχει καθολου ανταγωνισμο και μεσο να παμε και ειναι στου βοδιου το κερατο, οπως το SKG-AOK...Ποσο οικονομικό ειναι ομως ενα ολοκληρο 738 σε ενα τοσο κοντινο δρομολογιο, σε αντιθεση με το ATR72, και μαλιστα τωρα πια με ανταγωνιστη και το καραβι ;
Ναι αλλά η Κάρπαθος είναι αρκετά ποιο μακριά σε σχέση με την Λήμνο από Θεσσαλονίκη οπότε δεν το βλέπω. Είναι από σπόντα για να γεμίσει το πρόγραμμα, όχι καμία μελετημένη κίνηση.
Αντί να βάλουν Χίο που φρακάρει το καλοκαίρι βάζουν για Λήμνο.
Ε, είναι ή δεν είναι ζαβοί :rolleyes:
Post automatically merged:

Iσως, υποθεση κανω δεν ξερω, επειδη το κανει χωρις επιδοτηση, και χωρις tag/τραινάκι κ επειδη δεν ειναι ολη τη χρονια αλλα μονο σεζόν, δεν θεωρείται PSO, οποτε να πηρε το πρασινο φως..Τι να πω ξερω γω..Εμενα πιο πολυ η απορια μου δεν ειναι πως πηραν το οκ, αλλα το οτι η εταιρεία θεωρεί οτι μπορει να ειναι προσοδοφορο ενα τοσο κοντινο δρομολογιο με 738
Μήπως δεν περίμενε καν την άδεια;
Μπορεί να σκέφτηκε ότι είναι κάτι πτωχοί εκεί πάνω σε ένα νησί, τώρα είναι ζουλού είναι κάτι άλλο; Δεν πρόλαβα να κάνω σεμινάριο περί την πτωχεία. Ετσι και αλλιώς θα εκπολιτιστούν οι ιθαγενείς με ναύλους 9,99. Θα δουν και αυτοί λευκό πύργο και αν είναι τυχεροί ίσως και τον ΜΠΑΟΚ :stupid:
 
Last edited:
Top