[rumor] Olympic and A330;

  • Thread starter Thread starter bari
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καταρχάς το θέμα αυτό είναι μια φήμη. Δεν κατοχυρώνει τίποτα η άποψη κανενός. Το Α340 δεν πρόκειται να αντικατασταθεί. Έχουμε ξαναπεί οτι είναι ενα καθαρά long-range αεροπλάνο και οτι δεν είναι πρακιτκό να ταξιδεύει για medium αποστάσεις. Αυτό όμως που στην ουσία είναι στους πρώτους στόχους της κρατικής εταρίας και της νέας διοίκησης είναι να βάλει ενα φρένο στα πολλά wet leasing και στο σκόρπισμα των χρημάτων νοικοκυρεύοντας τα πράγματα.
Κύριο μέλημα είναι να φύγουν ορισμένα αεροσκάφη συγκεκριμένης εταιρίας από τον στόλο. Ο προβληματισμός όμως είναι η απώλεια του Α300-600R που είχε η εταιρία ενα θεσπέσιο κατ'εμε αεροπλάνο. Ενα πιο σύγχρονο και πιο οικονομικό αεροπλάνο είναι το Α330, που κατα βάση είναι ενα medium-range αεροπλάνο με προοπτικές Extended Range. Μην ξεχνάτε οτι και το Α300-600R μπορεί και αυτό να χρησιμοποιηθεί για medium to long haul διαδρομές.
Τα Α340-300 ήδη θεωρούνται από τα οικονομικότερα αεροσκάφη για την δουλειά που έχουν να φέρουν εις πέρας. Είναι ενα πρακτικότατο αεροπλάνο με αυτονομία, δυνατότητες και γενικά για την Αμερική που το χρησιμοποιεί η ΟΑ είναι οτι πρεπει.
 
CaptainChris":120vvfvl said:
Καποιος εγραψε οτι τα Α330 ειναι για να αντικαταστησουν τα Α300-605 ποια? Το ενα Α300 θελεις να πεις, δηλαδη μηλαμε για ενα?

Τα A300 που είχε επί αρκετά χρόνια η ΟΑ, και ήταν απαραίτητα για την κάλυψη δρομολογίων της ήταν 3 (SX-BEK, SX-BEL, SX-BEM). Από τότε που πούλησε τα 2 ιδιόκτητα της αναγκάζεται να χρησιμοποιεί τα A340 στα δρομολόγια για LHR & CDG.
Τα δρομολόγια αυτά έχουν αυξημένη κίνηση - και σε συνδυασμό με λίγα slots - είναι αναγκαστικό να στέλνει εκεί αεροσκάφος μεγάλης χωρητικότητας. Αν έχει δηλαδή δικαίωμα να κάνει μόνο 3 πτήσεις κάθε μέρα στο Heathrow, πώς θα μπορεί να στέλνει 5 734 για να καλύψει την κίνηση της? :roll:
 
Με τον άμεσο κίνδυνο να εκτελεστώ δημοσίως :bash: , θέλω να κάνω μια ερώτηση περί του Α330. Σε τί τάξη μεγέθους κυμαίνονται οι τιμές ενός τέτοιου αεροσκάφους; Προφανώς η τιμή θα παίζει ανναλόγως του τρόπου αγοράς, του μεγέθους παραγγελείας, side συμφωνιών κλπ τα οποία είναι λογικά. Στεγνά όμως, αν θέλει η εταιρεία να αγοράσει καινούριο Α330, τί τάξη ποσού θα επενδύσει; :7:
 
Έκανα μια εκκαθάριση των τελευταίων post μιας και είχε ξεφύγει πολύ το θέμα. Την επόμενη φορά, όμως, το κλειδώνω!
 
130 μύρια dollars περίπου.
 
'Ερχονται λοιπόν 3 Α330 στην ΟΑ, πολυ συντομα. CDG, LHR, DXB.
Xρονια Πολλάαααα, χρονια πολλάααααααααααα
 
Από που αυτή η πληροφορία; Είναι σίγουρο; Δεν έχω ακούσει κάτι. Αν ισχύει κάτι τέτοιο δεν θα υπήρχε ένας σχετικός ντόρος γύρω από αυτό; :7:
 
Σιγουρα δεν υφισταται κατι τετοιο....Ευσεβεις ποθοι καποιων, αλλα επι ματαιω!
Δεν μπορω να καταλαβω, ποιοι ειναι οι λογοι τετοιων "νεων".
Απο φιλους μου "ολυμπιακαριους' κατι τετοιο δεν ακουγεται ουτε στους διαδρομους, αλλα ουτε και στα γραφεις. Αυτοι κατι ξερουν περισσοτερα απο εμας.
 
docORL":2g9irows said:
Απο φιλους μου "ολυμπιακαριους' κατι τετοιο δεν ακουγεται ουτε στους διαδρομους, αλλα ουτε και στα γραφεις.

Κοιτα μακαρι να μην παρουν scAirbus αλλα εγω το ακουσα απο συγγενεις ''ολυμπιακαριους'' δεν νομιζω να υπαρχει λογος να μου πουν ψεμματα. Και δεν σημαινει ο,τι κυκλοφορει στους διαδρομους οτι ειναι σωστο. Για αυτο το τοπικ λεει rumor (στην ελληνικη ''φημη'').
 
Δηλαδή αν -λέμε αν- εγώ ειμαι Ολυμπιακάριος, τότε ισχύει η φήμη;
 
Top