[rumor] Olympic and A330;

  • Thread starter Thread starter bari
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

bari

First-Class-Member
Εγγραφή
12/06/2007
Μηνύματα
520
Likes
15
YAHOO
brge15
το Α330 ειναι ενα τελειο αεροσκαφος για τα δεδομενα της ΟΑ τη στιγμη που μιλαμε. καλυπτει και τα long και τα medium haul καθως και ειναι και πιο οικονομικο απο οτιδηποτε τετρακινητηριο. για ασφαλεια δεν το συζηταμε, τα 4 engines for long haul ανηκουν σε αλλες εποχες. και ειναι κριμα να βλεπεις τα Α340 να πηγαινοερχονται σε Ρωμες και Παρισι.
το ποσο βασιμες ειναι οι φημες εγω δεν το ξερω αλλα ο ιδανικος στολος για ΟΑ θα ηταν τα Α330 και τα Α320-21.
---μελαγχολω καμμια φορα που βλεπω τα Α380. αν ημασταν 40 χρονια πριν θα ετοιμαζομασταν να τα υποδεχτουμε στην Ολυμπιακη... :cry:
 
Είναι σαφές ότι η ΟΑ (για την ακρίβεια οι διοικούντες την) ανοίγει νέους δρόμους. Δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Τί κι΄άν η Airbus έφτιαξε το Α340 για ultra long range πτήσεις? Τί κι' άν το A330 είναι το ETOPS μοντέλο της?

Η ΟΑ δεν κοιτάζει για ποιά αγορά φτιάχτηκε ένα αεροπλάνο. Πειραματίζεται, το ψάχνει, το μελετά. Όχι ετοιματζίδικα πράγματα.

Το Α340 (μετά την επιτυχημένη του πορεία) θα επεκτείνει το πτητικό του έργο σε όλη την "Ευρώπη". Θα πηγαίνει Τίρανα. Θα πηγαίνει Τελ-Αβίβ και Κάιρο. Το βάζουνε καμμιά φορά και πηγαίνει Αμερική και αγκομαχάει το καημένο.

To A330 είναι προφανές ότι είναι ιδανικό για Θεσσαλονίκες και Ηράκλειο. Captain Chris, η Λάρνακα είναι μακρυά.

Τα 737 θα κάνουν Βενιζέλο-Ελευσίνα. Μόνο έτσι θα αποσυμφορεθεί η στΑττική Οδός. Επίσης, Βενιζέλο-Τανάγρα, από 15 φορές ημερησίως με ενδιάμεση στάση Τατόι 2 φορές ημερησίως. Τα χειμωνιάτικα Παρασκευοσαββατοκύριακα θα κάνει Βενιζέλο-Τρίπολη-Καλαμάτα (για να ξενοιάσουμε πιά από τα χιόνια στο Αρτεμήσιο) και Βενιζέλο-Αγχίαλο-Λάρισα, τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση των έργων στον Μαλλιακό.

Τα ΑΤR θα γίνουν οι νέες "νταλίκες" του Βενιζέλου. Οι επιβάτες δεν θα πηγαίνουν στα αεροπλάνα με λεωφορεία αλλά με τροχοδρομούντα ATR.

Τα πούλμαν της ΟΑ, θα μετασκευαστούν και θα φορέσουν ελαφριά γόμα ελαστικών, ώστε να μπορούν να μεταφέρουν τους επιβάτες από τα check-in στα gates σε χρόνο μηδέν, με παράλληλο έλεγχο σεκιούριτι επί του πούλμαν, καθώς και τρόλει με διάφορα είδη πρός πώληση/καφέδες/σάντουιτς και τρόλει με εφημερίδες περιοδικά.

Όπως έλεγε και ο Gene Kranz (flight director Apollo XIII)
"I don't care what anything was designed to do. I care about what it CAN do.

H τελευταία αυτή ατάκα, είναι η πυξίδα για το μέλλον. Αμήν


tarig_gr":2nc67bu0 said:

Πολύ σωστό. Συμφωνώ απόλυτα. Απλά να προσθέσω ότι:
8 engines are safer than 4
16 engines are safer than 8 and
32 engines are safer than 16.

Για παραπάνω από 32 νομίζω είναι λίγο τραβηγμένο. Μην το ξεφτυλίσουμε κι'όλας. Πάν μέτρον άριστον.


ΥΓ. Θα πώ στην κυρά, άλλη φορά μην μου ξαναβάλει να φάω σπανακόριζο για βράδυ. Σαν να με πειράζει.
 
Μην λετε μ@@@. απο ποτε το Α330 ειναι long haul? Ποιος το βαφτισε long haul? τα μελη του airliners.gr?

Αν δεν ξερεται κατι, και πριν γραψεται στο φορουμ, σκεφτομαστε περνουμε πληροφοριες συγκρινουμε και μετα γραφουμε.

Το αεροπλανο Α33- δεν μπορει να ταξιδευει πανω απο εξι ωρες. το λεει ο κατασκευαστης.Τελος. μονο τα 747, 340 και 380,767,777 ειναι αεροπλανα υπερατλαντικα.

Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.

Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια
 
η ερωτηση σου ειναι ποια εταιρια χρησιμοποιει το 330 για Ευρωπη-Αμερικη? πλακα κανεις προφανως...
 
killerwing":g5yltdix said:
Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.


Τι ακριβώς εννοείς δεν έχει άδεια επισκευής? Αν εννοείς ότι δεν έχει τεχνικούς οι οποίοι έχουν πτυχίο για το συγκεκριμένο τύπο σωστα. Άλλα και πριν τα 340 δεν είχαν πτυχίο. Αν πάρει 330 ή όποιον άλλο τύπο που δεν έχει στο στόλο θα στείλει τεχικούς για εκπαίδευση όπως γίνεται παντού.

Πάντως μου αρέσει που απο μια φήμη γίνεται ολόκληρος χαμός και όλοι βγαίνουν να σχολιάσουν. Για άλλη μια φορά φαίνεται ότι στην Ελλάδα όλοι έχουμε γνώμη για όλα!!!!!!!!!!
 
killerwing":3e4fj8c3 said:
Μην λετε μ@@@. απο ποτε το Α330 ειναι long haul? Ποιος το βαφτισε long haul? τα μελη του airliners.gr?

killerwing":3e4fj8c3 said:
Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια

Μπαγασάκο τα έτσουξες χθες βράδυ??
 
killerwing":oa8ou13c said:
Μην λετε μ@@@. απο ποτε το Α330 ειναι long haul? Ποιος το βαφτισε long haul? τα μελη του airliners.gr?
Συ είπας...

killerwing":oa8ou13c said:
Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια

Στο δικό μου κόσμο, ξέρω ορισμένες που το κάνουν, στο δικό σου ίσως όχι...

GONSO: respect! :thx:
 
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μαλωνετε. Το τοπικ δεν ειναι αν το Α330 ειναι καλο για την ΟΑ. Το τοπικ ειναι οτι υπαρχει εντονο ενδιαφερον απο την ΟΑ για Α330. Ηρεμιστε διαφορετικα θα παρακαλουα τους moderators να το κλειδωσουν


Αν εχετε κανα νεο περι Α330 και ΟΑ πειτε το. Αν οχι απλα αφηστε να υπαρχει το ποστ και αν καποια στιγμη γινει κατι official θα ενημερωθητε. Ελεος πια. Ολοι μου γινατε fleet managers.
 
aakunz":35d4h63f said:
Στο δικό μου κόσμο, ξέρω ορισμένες που το κάνουν, στο δικό σου ίσως όχι...

+1, και θα προσέθετα μάλιστα ότι όχι απλώς ορισμένες, αλλά πάρα πολλές (κα transatlantic και long haul).
 
killerwing":1t4sffrj said:
Μην λετε μ@@@. απο ποτε το Α330 ειναι long haul? Ποιος το βαφτισε long haul? τα μελη του airliners.gr?

Αν δεν ξερεται κατι, και πριν γραψεται στο φορουμ, σκεφτομαστε περνουμε πληροφοριες συγκρινουμε και μετα γραφουμε.

Το αεροπλανο Α33- δεν μπορει να ταξιδευει πανω απο εξι ωρες. το λεει ο κατασκευαστης.Τελος. μονο τα 747, 340 και 380,767,777 ειναι αεροπλανα υπερατλαντικα.

Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.

Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια

Ας τα πάρουμε από την αρχή φίλε μου για να μη τρελαθούμε όλοι μαζί σιγά σιγά.

Κανένας στο forum δε βαφτίζει πράγματα… Κάποια πράγματα είναι γνωστά… Και μη ξεχνάς ότι είσαι και εσύ μέλος του airliners.gr.

6 ώρες λέει ο κατασκευαστής ε??? Μάλλον στη Lufthansa έχουν καλό tuning τεχνικό προσωπικό. Τα έχουν «πειραγμένα» τα δικά τους και κάνουν Μόναχο – Νέα Υόρκη σε 9 ώρες και 15 λεπτά. Εκτός αν έχουν δυνατότητα ανεφοδιασμού στον αέρα.

http://www.airliners.net/open.file/1286945/L/ Για δες ένα που φτάνει στη Νέα Υόρκη!

Ένα από τα παραδείγματα εταιρειών που τα έχουν για long haul. Άσε που η Airbus δίνει παράδειγμα Paris – Los Angeles!!!

Άρα μήπως να άφηνες ένα περιθώριο ότι μπορεί το 330 να κάνει «υπερατλαντικά» πριν πεις … τέλος!!!

Και για τη τεχνική υποστήριξη… μήπως η ΟΑ πήραν το 340 επειδή είχαν τεχνικούς που ήξεραν από 340 και καθόντουσαν??? Η μήπως αφού πήραν την απόφαση εκπαίδευσαν το προσωπικό??? Άρα αν χρειαστεί… μήπως το κάνουν και τώρα???

Συγνώμη αν είμαι αγενής αλλά … μήπως να εξετάσεις πάλι τα περί μα@@@ιες!!!???

Τεράστιο offtopic το ξέρω… χίλια συγνώμη! :)
 
Top