Μά γιά να'χη situational awareness στην περίπτωση αυτή,έπρεπε να μπορή να συνεννοηθή με τούς ΕΕΚ.
Ετσι όπως το βλέπω το θέμα,γιά διάλογο κωφών επρόκειτο (ή,έστω,ενός κωφού μ'έναν φυσιολογικό).
Υπάρχει πουθενά link ν'ακούσω την συνομιλία;Στο OnAlert πάντως δέν υπάρχει.
ΥΓ.Τί έλεγα πιό πάνω γιά τους Ελληνες ΕΕΚ που μιλάνε Ελληνικά στίς Ελληνικές εταιρίες;Ακόμα κι'άν ο Ρώσσος ήξερε καλά Αγγλικά,πάλι θα μπορούσε να γίνη δυστύχημα αφού δέν θα μπορούσε να καταλάβη πού βρισκόταν η A3 σε σχέση μ'αυτόν.
Επίσης μήν ξεχνάμε ότι η συνήθεια είναι μεγάλο πράγμα.Αν ο συγκεκριμένος Ρώσος,λόγω τής φύσης τής δουλειάς του,απο/προσγειώνεται συχνά από/σε περιοχές που δέν έχουν ATC (όπως π.χ. ένα δάσος,ένα χωράφι κλπ),λογικό είναι να μήν έχη συνηθίσει να εφαρμόζη τίς σχετικές διαδικασίες.
Ετσι όπως το βλέπω το θέμα,γιά διάλογο κωφών επρόκειτο (ή,έστω,ενός κωφού μ'έναν φυσιολογικό).
Υπάρχει πουθενά link ν'ακούσω την συνομιλία;Στο OnAlert πάντως δέν υπάρχει.
ΥΓ.Τί έλεγα πιό πάνω γιά τους Ελληνες ΕΕΚ που μιλάνε Ελληνικά στίς Ελληνικές εταιρίες;Ακόμα κι'άν ο Ρώσσος ήξερε καλά Αγγλικά,πάλι θα μπορούσε να γίνη δυστύχημα αφού δέν θα μπορούσε να καταλάβη πού βρισκόταν η A3 σε σχέση μ'αυτόν.
Επίσης μήν ξεχνάμε ότι η συνήθεια είναι μεγάλο πράγμα.Αν ο συγκεκριμένος Ρώσος,λόγω τής φύσης τής δουλειάς του,απο/προσγειώνεται συχνά από/σε περιοχές που δέν έχουν ATC (όπως π.χ. ένα δάσος,ένα χωράφι κλπ),λογικό είναι να μήν έχη συνηθίσει να εφαρμόζη τίς σχετικές διαδικασίες.