To FR24 το εμφανίζει ως SVO-VRN (αποκλείεται να ισχύει).
Σε κάθε περίπτωση, είναι στον αέρα σχεδόν έξι ώρες. Τι αυτονομία έχει το 73NG;
Το αεροσκάφος έφτασε στο FL 370 πολύ σύντομα(μέσο rate of climb πάνω από 2000ft/min), οπότε μπορούμε να συμπεράνουμε ότι δεν ήταν βαρύ. Για να κάνει το SVO-VRN πιθανόν είχε μέγιστο καύσιμο (σχεδόν 21 Τόνους).
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Boeing με αυτά τα στοιχεία το range του ξεπερνάει τα 3500 NM:
(Σημείωση του διαγράμματος αναφέρει ότι τα δεδομένα αφορούν non winglets αεροσκάφη. Με winglets το range είναι καλύτερο).
Με Long Range Cruise speed (455Kts), διανύει την παραπάνω απόσταση σε 7.7 ώρες.
Η πραγματική διάρκεια είναι μεγαλύτερη καθώς οι ταχύτητες ανόδου / καθόδου, είναι μικρότερες.
Αν το δρομολόγιο δεν έβγαινε, η εταιρία δεν θα έκανε dispatch το αεροσκάφος.
Για να πάρει κάποιος μια ιδέα του Range, αρκεί να παρατηρήσει το παρακάτω :
Οι αποστάσεις στα Δυτικά είναι μικρότερες σε σχέση με τους ανατολικούς προορισμούς, καθώς λαμβάνεται υπόψιν το ιστορικό ανέμων που επικρατεί κατά 85% μέσα στο έτος. Επίσης ο χάρτης παίρνει σαν δεδομένο απογείωση με μέγιστο βάρος. Σε διαφορετική περίπτωση οι αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.