O...τζάμπας πέθανε αγαπητέ emgrs
Σοβαρά τώρα, δωρεάν αναβαθμίσεις ξέρω να γίνονται μόνο με συμμετοχή στο (καλό νομίζω) loyalty πρόγραμμα της Qatar και με εγγραφή στο αντίστοιχο site (
http://www.qatarairways.com/global/en/h ... -club.page).
Χοντρικά για δωρεάν αναβάθμιση από economy σε business class μόνο για το leg HKG-DOH θα χρειαστεί να έχεις κάνει ήδη ένα roundtrip ATH-HKG σε business class και επιπλέον ένα αντίστοιχο σε economy, ανάλογα και με το fare category αυτών των εισιτηρίων.
Σε σχέση με το υπόλοιπο thread πάντως, η Qatar είναι πάρα πολύ καλή, όπως και η Etihad, και καλύτερες της Emirates, κυρίως στα 8+ hours legs με τα 777. Αν υπάρχει οικονομική άνεση οι Qatar & Etihad είναι καλύτερες και στη business class (εκτός του Α380). Από την άλλη το ATH-DXB με την Emirates γίνεται με wide-body ενώ το ATH-DOH & ATH-AUH με Qatar & Etihad αντίστοιχα, γίνεται με Α320/1. Επίσης το αεροδρόμιο του Dubai, αν και κιτς, είναι πολύ πιο μεγάλο και άνετο από τα άλλα δυο της περιοχής.
Γενικότερα στην επιλογή μας για ένα μεγάλο ταξίδι στην Άπω Ανατολή καλό είναι να συν-υπολογίζουμε, πέραν της τιμής, και τα ωράρια και το συνολικό χρόνο του ταξιδιού (που βασικά εξαρτάται από το χρόνο του stopover) και το σε ποιο αεροδρόμιο γίνεται αυτό το stopover.
Για τις θέσεις μέσα στο αεροπλάνο σίγουρα τα exit rows έχουν πολύ χώρο για τα πόδια αλλά ας έχουμε στο μυαλό μας δύο-τρία θέματα.
1. Επειδή δεν υπάρχει μπροστινό κάθισμα, το IFE αποθηκεύεται στο ένα μπράτσο και το τραπεζάκι στο άλλο μπράτσο του καθίσματος. Έτσι τα μπράτσα κλέβουν λίγο χώρο από το κάθισμα και επιπλέον δεν μετακινούνται.
2. Στα exit rows -εννοώ στο διαχωριστικό μπροστά από αυτά- τοποθετούνται και τα baby basins οπότε δεν είναι τελείως απίθανο να βρεθεί κάποιος ανάμεσα σε δύο μωρά που κλαίνε (dolby surround!) για 10-11 ώρες.
3. Ο χώρος του emergency exit γίνεται συνήθως και χώρος αναμονής αυτών που περιμένουν στην σειρά για την τουαλέτα.