Qantas

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γεια χαρα σε ολους ! Να σας ενημερωσω οτι η Qantas αυριο Τριτη 24 Ιουλιου θα παρουσιασει τη νεα της εταιρικη εικονα σε ενα Β767-300.
Οι κυριοτερες αλλαγες που ακουγεται οτι εχουν γινει ( μην ξεχνατε οτι το Β767-300 ειναι ηδη βαμενο και κρυμμενο σε ενα υποστεγο της τεχνικης βασης στο Συδνευ ) ειναι:

1.Το καγκουρω γινεται λιγο πιο τονισμενο σε καποια χαρακτηριστικα του ( π.χ. πηγουνι και αυτια ) και εχει ανασχεδιασμενα και πιο κοντα ποδια για να μην τα «κοβει» το καθετο σταθερο, oπως γινεται τωρα.

2.Το κοκκινο χρωμα στο καθετο σταθερο συνεχιζεται και καταλαμβανει μεγαλυτερο τμημα της ατρακτου ενδεχομενως δε και της «κοιλιας» του αεροσκαφους, με μεγαλη πιθανοτητα να αναγραφεται το ονομα και το λογοτυπο της εταιριας και εκει , α λα Emirates.

3.Κατα πασα πιθανοτητα οι κινητηρες αλλα και τα pylons θα ειναι και αυτα κοκκινα.

4..Το ονομα Qantas και ο τιτλος The Spirit of Australia αλλαζουν γραμματοσειρα, κλιση και ενδεχομενως και χρωμα.

5. Τελος , καινουργιος διακοσμος και στο εσωτερικο της καμπινας, με κυριαρχο χρωμα τουλαχιστον στην Οικονομικη Εσωτερικου το... ( μαντεψτε και κερδιστε ) κοκκινο. Χμμμ :?

Μια μικρη αλλα ενδιαφερουσα λεπτομερεια ειναι οτι απο ολα τα περιπου 110 τζετ αεροσκαφη της αυτο που θα λανσαρει το καινουργιο ιματζ της, ειναι το Β767-300 με νηολογιο VH-OGD.
Η λεπτομερεια εγκειται στο οτι τα 2 τελευταια γραμματα του νηολογιου ( GD ) που επισης αναγραφονται και στο καθετο σταθερο ( α λα Λουφτχανσα ) ειναι τα αρχικα του CEO της Qanatas, κ. Geoff Dixon!

Αυτα τα λιγα για να μη λετε οτι δεν σας τα ειπα εκ των προτερων !!
 
Eτσι οπως μας τα λες, φιλε μου, φαινεται σαν τα καινουρια της LTU. Τοοοση πρωτοτυπια πια η QF? Κραταω βεβαια μια επιφυλαξη για το τελικο αποτελεσμα, αλλα...... :?
 
Θεέ και Κύριε...είτε το καγκουρό έχει στομαχόπονο, είτε προσπάθησαν απεγνωσμένα να περιορίσουν το κακόμοιρο με απειλές και ύβρεις μέσα σε ένα τρίγωνο. Καγκουρό με θρόμβωση. Περαστικά τους :hello?:
 
Προσωπικά βλέπω ομορφότερο το καγκουρώ και οι κινητήρες με μεγαλύτερη άποψη. Τίποτα τελικά το συγκλονιστικό σαν αλλαγή και αυτό τονίζει ακόμα περισσότερο το γεγοννός ότι ποτέ δεν καταστρέφεις ένα επιτυχημένο και παγκόσμια αναγνωρίσιμο brand logo/name.
Για να δούμε και την πράξη...
 
Ανακαλω. Μ αρεσει! (γιατι δεν απεχει πολυ απο τα τρεχοντα χρωματα) 8)
 
Οσοι ειδατε τις φωτο απο το προηγουμενο λινκ, διαπιστωνετε οτι οι αλλαγες εχουν περισοτερο να κανουν με το εσωτερικο και το προσφερομενο προιον και λιγοτερο - ευτυχως - με την εξωτερικη εικονα.

Να σας επισημανω επισης οτι οι φωτο απο Πρωτη Επιχειρηματικη και Οικονομικη θεση ειναι μεσα απο την "ναυαρχιδα" του στολου το Β747-400ER Wunala Dreaming ( VH-OEJ ) με τη καμπινα τυπου Signature που υπαρχει και στα Β777. Μονο 6 τετοια επιβατικα αεροσκαφη αυτου του τυπου υπαρχουν, και τα 6 με την Qantas .
Να σας πω επισης οτι η Πρωτη Θεση που βλεπετε στο 747 δεν ειναι το τελικο προιον αλλα ειναι "υβριδικο" δηλαδη τα παλια καθισματα με καινουργια ταπετσαρια και καινουργιο χαλι.

Τα δικα μου συμερασματα ειναι σε γενικες γραμμες θετικα . Βλεπωντας απο κοντα το ανακαινισμενο 763 απο τη μια χαρηκα που η βασικη εικονα δεν αλλαξε πολυ αλλα απο την αλλη απογοητευθηκα απο την ευκαιρια που χαθηκε ( κατ' εμε παντα ), να μειωθουν λιγο η μεγαλη ποσοτητα του λευκου στην ατρακτο.

Η καινουργια ( τεταρτη θεση ) Premium Economy ειναι πολυ καλη με 42 ιντσες η 106 ποντους για τα ποδια. Η σουιτες της Πρωτης Θεσης ειναι πολυ καλες με ωραια παλ χρωματα που δημιουργουν μια χαλαρη και ηρεμη ατμοσφαιρα εν πτησει, ενω η Επιχειρηματικη θεση αναβαθμιζεται σε fully flat. Tο σημερινο προιον προσφερει κρεβατι με κλιση προς τα κατω που ενοχλει αρκετους.

Εκει που πραγματικα απογοητευθηκα ειναι με τις καμπινες εσωτερικου οπου κυριαρχουν οι διαφορες - μουντες - αποχρωσεις του γκρι που ηδη φαινονται "κουρασμενες" και πεπαλαιωμενες.

Παντως η αναβαθμιση του ΙΦΕ που θα εχει 1000 ( ναι χιλια ) καναλια, η δυνατοτητα για αποστολη SMS , Ε-mail κ.α. μαζι με σαλονια / μπαρ για τους επιβατες των premium θεσεων, τα αναβαθμισμενα μενου και φυσικα οι παραγγελιες για 20 Α380 και 65 787 ( χωρις τις οψιον ) δειχνουν μια σαφη ταση για ανανεωση και περαιτερω ενισχυση της εταιριας ως μια απο τις λιγες πραγματικα premier airlines στον κοσμο.
 
6circles":2q3dw5un said:
απογοητευθηκα απο την ευκαιρια που χαθηκε ( κατ' εμε παντα ), να μειωθουν λιγο τη μεγαλη ποσοτητα του λευκου στην ατρακτο.
.

Μπορω να σκεφτω 1.000.000 αλλες εταιρειες που πρεπει να λυσουν το προβλημα αυτο. Οταν το λυσουν, ας ακολουθησει και η Qantas. Πιστευω με καταλαβαινεις, ετσι? :wink:
 
Top