Qantas

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
AirNamibia":38ad2xw5 said:
Προβλήματα στην συμμαχία της Emirates με την Qantas, από 25 Μαρτίου 2018 η πτήση καμάρι της εταιρείας QF1/2 SYD-DXB-LHR θα γίνεται όπως γινόταν μέχρι το 2013 SYD-SIN-LHR. :great:

Την ίδια ημέρα αλλάζει και η πτήση QF10/12 MEL-DXB-LHR με την MEL-PER-LHR χρησιμοποιώντας Β787-9 και σε 18 (το άλλαξε η εταιρεία από 17) ώρες και 20 λεπτά από το Περθ θα βρίσκεσαι στο Λονδίνο. :great:

Με την τοποθέτηση 4 Β787 στο Περθ, η Qantas θα συνδέει και άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις με την Αυστραλία χωρίς στάση.

https://www.ausbt.com.au/qantas-ditches ... ore-london


http://www.luchtzak.be/airlines/emirate ... re-london/
 
Προβλήματα στην συμμαχία της Emirates με την Qantas, από 25 Μαρτίου 2018 η πτήση καμάρι της εταιρείας QF1/2 SYD-DXB-LHR θα γίνεται όπως γινόταν μέχρι το 2013 SYD-SIN-LHR. :great:

Θα ήθελες να μας εξηγήσεις από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι αυτή η συμμαχία έχει "πρόβλημα";; :|

Φιλικά πάντα, γιατί αρχίζω να προβληματίζομαι με την ευκολία που κάνουμε αναλύσεις και βγάζουμε συμπεράσματα ενώ τα γεγονότα δείχνουν κάτι άλλο...
 
Σήμερα έφτασε στην Αυστραλία το Β787 της εταιρείας σε διαμόρφωση 42 Business 28 premium economy (2-3-2) 162 economy (3-3-3) θέσεων, το οποίο στις 15 Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει το δρομολόγιο MEL-LAX.
Τον Δεκέμβριο η QF θα παραλάβει άλλα 2 Β787 και τον Φεβρουάριο 2018 το 4ο Β787.
Στις 25 Μαρτίου 2018 θα ξεκινήσει το δρομολόγιο PER-LHR και έπεται το δρομολόγιο BNE-LAX-JFK.
Ιούλιο και Αύγουστο θα παραλάβει άλλα 2 Β787 που θα δρομολογηθούν στα BNE-DFW ή και BNE-SEA.
Τα τελευταία 2 Β787 θα παραδοθούν τον Δεκέμβριο 2018 και μάλλον θα ξεκινήσει το PER-CDG ή PER-FRA.

https://www.qantas.com/travel/airlines/ ... /global/en

https://www.ausbt.com.au/new-for-the-ro ... dreamliner
 
Μάλλον αρχίζει και ο πόλεμος των ultra-long range. :shock:
Μετά την ανακοίνωση της Singapore Airline ότι σκοπεύει από το 2019 να ξεκινήσει απευθείας δρομολόγια SIN-JFK 9.537m & SIN-IAH 9.931 m με τα Α350ULR, έρχεται η Qantas με τα Β77ΧL που ελπίζει ότι το 2022-23 θα μπορεί να πετά απευθείας τα πολυπόθητα δρομολόγια SYD-JFK 9.950m & SYD-LHR 10.574m. :!:
Η Boeing προσπαθώντας να πουλήσει στην εταιρεία υπόσχεται το Β77Χ να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και να παραγκωνισθεί το Α350. Η QF θα έχει 8 Β787-9 και 12+?2? Α380 οπότε υπάρχει χώρος και για άλλο α/φ πολύ μεγάλων αποστάσεων με ενδιάμεση χωρητικότητα. Υπάρχει κενό στο περί300 PAX μεγάλων αποστάσεων γιατί τα 28 Α330-200/300 των 271/297 PAX γερνάνε. :arrow:

https://www.flightglobal.com/news/artic ... ir-443860/
 
Ιστορική πτήση από Περθ προς Λονδίνο QF09 αναχώρησε με 1 λεπτό πριν την καθορισμένη ώρα και σε 17 ώρες και 20 λεπτά έφτασε στο LHR στις 24 Μαρτίου 2018. :great:
Η επιστροφή έγινε με 6 λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα και έφτασε στο Περθ σε 16 ώρες και 34 λεπτά.

Είναι η τρίτη μακρύτερη πτήση στον κόσμο.
1. QR921 AKL-DOH 17 ώρες 37 λεπτά
2. UA037 LAX-SIN 17 ώρες 36 λεπτά
3. QF009 PER-LHR 17 ώρες 20 λεπτά

https://www.youtube.com/watch?v=_7MmAadM7S8

Άντε με το καλό και σύντομα PER-CDG στο τέλος του 2019 & PER-FRA :banana:
Τώρα τα 4 Β787 της εταιρείας κάνουν τις πτήσεις MEL-LAX QF95 & MEL-PER-LHR
Τον Ιούλιο και τον Αύγουστα αναμένονται τα άλλα 2 Β787 που θα κάνουν την QF15 BNE-LAX.
 
Υπεγράφη η ανανέωση της συμφωνίας συνεργασίας Qantas με την Emirates για άλλα 5 έτη. Η πρώτη 5ετή συμφωνία είχε υπογραφεί το 2013.
 
Με την παραλαβή των 6 Β787-9 μέχρι τέλους του 2020, θα αποσύρει η Qantas τα Β747.
Τα δρομολόγια που θα σταματήσουν να γίνονται με Β747 είναι:
SYD-SFO QF073 X3
SYD-HNL QF003 X2,4,7
SYD-JNB QF063 X3
SYD-SCL QF027 3,5,7
To SYD-HND QF025 πιθανόν να γίνεται με Α380

Δεν φαντάζομαι να επηρεαστούν τα μεταγωγικά
SYD-DFW-ORD QF7558
SYD-PVG-ANC-ORD QF7583
SYD-DFW-JFK QF7589
SYD-PVG-ANC-JFK QF7581
SYD-BKK QF7593
SYD-TPE QF7591
SYD-CKG QF7521
 
Top