Πτώση Piper Αερολέσχης Αθηνών το 1971

  • Thread starter Thread starter mimithem
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
AGV":3p0wfceu said:
Επίσης ο Αριστοτέλης Ωνάσσης πέθανε από μια σπάνια ασθένεια 2 χρόνια μετά το θάνατο του γυιού του. Από την ίδια σπάνεια ασθένεια αποδείχθηκε ότι πέθανε και η σύντροφός του Μαρία Κάλλας λίγα χρόνια αργότερα. Είναι δεδομένη η έρευνα κάποιων ισχυρών κρατών σε θέματα βιολογικού πολέμου.

Αν και ο αγαπητός συντονιστής ζήτησε να σταματήσει η Ωνασειολογία, επιτρέψατέ μου να σας πω δυο λογάκια από ιατρικής πλευράς. Ο Ωνάσης έπασχε από Myasthenia Gravis. Η νόσος είναι ΑΥΤΟΑΝΟΣΗ (δηλαδή δημιουργούνται ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ από τον οργανισμό εναντίων του εαυτού του) και οφείλεται στην καταστροφ'ή των υποδοχέων της ακετυλοχολίνης, της βασικής χημικής ουσίας που βρίσκεται στη νευρική σύναψη και είναι υπεύθυνη για τη μετάδωση του νευρικού ερεθίσματος προς τις μυϊκές ίνες. Με απλά λόγια, το νευρικό ερέθισμα ΔΕ μπορεί να φτάσει στον μυ, ώστε να προκαλέσει τη συστολή του. Για το λόγο αυτό ο Ωνάσης είχε πάντα κλειστά τα βλέφαρα και πολλές φορές του τα κρατούσαν ανοιχτά με κολλητική ταινία. Η νόσος ΔΕΝ προκαλέιται από ΚΑΝΕΝΑ βιολογικό όπλο.

Η Μαρία Κάλλας πέθανε από έμφραγμα.....
 
Hastaroth":2cspg0yb said:
Αν κάποιος ήθελε να σκοτώση τον Αλέξανδρο Ωνάση κτυπώντας τον με σφυρί στο κεφάλι,δέν ήταν ανάγκη να περιμένη πότε ο Ωνάσης θα χρειαζόταν να πετάξη.Μπορούσε να τού την έχη στημένη σε μιά σκοτεινή γωνιά κάποιου δρόμου.

Αλλωστε,ο εν λόγω "πράκτορας τών Αμερικανών",ευρισκόμενος μέσα στο ίδιο αεροπλάνο,θα έπρεπε να είχε σκοτωθεί κι'αυτός και το πτώμα του θα είχε βρεθεί.Ομως δέν ξέρω να υπάρχουν πολλοί,ακόμα και πράκτορες,που θα δεχόντουσαν να πεθάνουν οι ίδιοι ΑΦΟΥ θα είχαν επιτύχει τον αντικειμενικό τους στόχο,δηλαδή να εξουδετερώσουν τον "αντίπαλό" τους.

Επίσης,μιλάμε γιά διαφορετικούς τύπους αεροπλάνων.Το αεροπλάνο τού Ωνάση ήταν Piaggio,τής αερολέσχης ήταν Piper.

Τέλος,ποιός ήταν ο πιλότος τού Piper τής Αερολέσχης και γιατί έπρεπε να σκοτώσουν κι'αυτόν "κάποιοι";Κι'επίσης,ούτε αυτός κατάλαβε τίποτε κατά την τροχοδρόμηση,όταν έκανε τον έλεγχο τών επιφανειών-ή μήπως τού ρίξανε κι'αυτουνού μιά κατακέφαλη με σφυρί;
Ποτέ δεν είπα οτι πιστεύω την θεωρία με το σφυρί.. απλά ρώτησα αν την έχει ακούσει κάποιος.. αυτό που ήθελα να τονίσω εξαρχής είναι οτι ΔΕΝ γίνεται να μπερδέψει κάποιος κατα λάθος το ''δεξί με το αριστερό'' στα συρματόσχοινα ελέγχου ενός αεροσκάφους διότι όπως είπα είναι φτιαγμένα ώστε να ΜΗ γίνει τέτοιο λάθος. :wink:

Επίσης δεν ανέφερα ποτέ κάτι σχετικό με το ατύχημα του Piper...
 
flying Doc":1rz9ubw8 said:
Η Μαρία Κάλλας πέθανε από έμφραγμα.....

Έρευνες που έγιναν τα τελευταία 2 χρόνια από ξένα ερευνητικά κέντρα ειδικά για τον θάνατο της Κάλλας, ισχυρίζονται ότι τελικά πέθανε από την ίδια ασθένεια.

Σε κάθε περίπτωση όμως, συμφωνώ ότι εδώ το θέμα είναι το SX-ADO και όχι ο Ωνάσσης.

Γιαυτό, το τελευταίο που θα ήθελα να πω για την υπόθεση του Ωνάσση (να κρατήσω την κερκίδα ζωντανή) είναι ότι σαφώς συμπίπτουν εξαιρετικά απίθανες συγκυρίες που στατιστικά αποκλείουν την πιθανότητα του τυχαίου περιστατικού. Για τον λόγο αυτό το λογικό είναι να πιστέψουμε σαν πιθανότερη την οργανωμένη δολιοφθορά. Διαφορετικά (για να γίνω λίγο περισσότερο κακεντρεχής) θα πρέπει να πιστέψουμε ότι πρόκειται για θαύμα. Και σε αυτή την περίπτωση (για να γίνω ακόμα χειρότερος) θα πρέπει να πιστέψουμε ότι ο θεός των Αμερικάνων έκανε το θαύμα του.

[Περιμένω σχόλια, αλλά χωρίς να απαντήσω άλλο για τον Ωνάσση, παρά μόνο για το SX-ADO]
 
Επειδή βλέπω ότι δεν υπάρχει κανένα σχόλιο (δηλ. χάσαμε την κερκίδα;) και για να επανέλθω λίγο στο SX-ADO, εφόσον είναι δεδομένο ότι ο μηχανικός που εκτελούσε την συντήρηση του αεροσκάφους ουδέποτε πείραξε συρματόσχοινο, τότε πώς βρέθηκε ανάστροφα συνδεδεμένο;

Και αν υποθέσουμε ότι ήταν δολιοφθορά (εντάξει, συμφωνώ ότι νιάου-νιάου στα κεραμίδια μπορεί να κάνει και ένας παπαγάλος που μαθαίνει ξένες γλώσσες) τότε ποιο ήταν το κίνητρο; Να σκοτωθούν δυο άνθρωποι; Δε νομίζω ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι είχαν τόσα πολλά προηγούμενα με κάποιον.

Με δεδομένο το ατύχημα του SX-BDC λιγότερο από δυο χρόνια αργότερα, είναι περισσότερο λογικό να συνδέσουμε τα δυο ατυχήματα (εντάξει - εντάξει, είναι αλήθεια ότι ψάχνω για έναν καλό σκηνοθέτη, γιατί για τη μουσική έχουν υπάρξει εθελοντές).
 
Αγαπητέ AGV,η ερασιτεχνική μου άποψη είναι:πώς μπόρεσε να απογειωθεί το piper SX-ADO αν ήταν στ' αλήθεια
αντίστροφα συνδεδεμένα τα πηδάλια ύψους-βάθους; δεν θα μπορούσε να σηκώσει τη μύτη,σωστά; άρα,κάποιος τα
συνέδεσε εκ τών υστέρων για να υπάρχει τέτοιο προηγούμενο όταν θα συνέβαινε το επίμαχο ατύχημα με το piaggio
SX-BDC ενάμιση χρόνο αργότερα.Μένει να απαντηθεί ποιά ήταν η πραγματική αιτία της πτώσης τού SX-ADO....
Μόνο πού,για να είμαστε ακριβείς,το ατύχημα τού SX-BDC αποδόθηκε στην αντίστροφη σύνδεση των πηδαλίων κλί-
σεως (δεξιά -αριστερά) και πάνω σε αυτό στήθηκε η συνωμοσία,διότι ούτε και αυτό στέκει....
 
....Και αυτός ο κάποιος είχε τα μέσα να επέμβει και να το κάνει εκ των υστέρων.Πώς όμως προκάλεσαν την πτώση
του SX-ADO; Ήταν ένα πολύ μικρό αεροπλάνο.Τί περιθώρια είχαν να τού κάνουν τί; Με δεδομένο ότι η εκδοχή λανθα-
σμένης σύνδεσης είναι μη αποδεκτή,το μόνο πού τολμώ να προτείνω είναι ότι προκάλεσαν τη φθορά του συρματό-
σχοινου.Ένα τράβηγμα αρκούσε.Σημειώστε ότι όπως αναφέρει ο AGV,το ατύχημα έγινε καθώς το αεροπλάνο απογειω-
νόταν.Επρεπε τα δύο ατυχήματα να μοιάζουν ό,σο το δυνατόν περισσότερο.Μία δοκιμαστική πτήση διαρκεί σχεδόν
μία ώρα.Ο σκοπός τους όμως,όπως φαίνεται,δεν ήταν απλώς να ρίξουν το αεροπλάνο κατά τη διάρκεια της πτήσεως,
ήταν άλλος.Και να φανεί ότι τέτοια λάθη συμβαίνουν στην αεροπλοϊα και μάλιστα σε ανώνυμους αεροπόρους....
 
Είναι γεγονός ότι έχω αρκετό ταλέντο στα σενάρια (στοχεύω σε Oscar), αλλά όχι και μέχρις εκεί.

Αυτά που ανέφερα εγώ βασίζονται στο επίσημο πόρισμα του ατυχήματος SX-ADO, η διερεύνηση του οποίου όπως συνήθως διενεργείται από διπλωματούχους αεροναυπηγούς, τους πλέον ειδικευμένους επιστήμονες του κλάδου.
Η διερεύνηση απέδειξε ανάστροφα συνδεδεμένο συρματόσχοινο. Όπως είναι γνωστό κάθε διερεύνηση διεξάγεται αμέσως μετά το εκάστοτε ατύχημα ώστε να μην υπάρχει περιθώριο αλλίωσης των στοιχείων του αεροσκάφους κατά τη στιγμή του ατυχήματος.
Όπως αποδεικνύεται και από τις φωτογραφίες του αεροσκάφους μετά το ατύχημα, θα ήταν αδύνατον μετά το ατύχημα, ακόμα και σε κάποιον ειδικευμένο να επέμβει στα συρματόσχοινα. Το ατύχημα συνέβη κατά την απογείωση και είναι δεδομένο ότι τότε ήταν ήδη συνδεδεμένα ανάστροφα. Αν θα μπορούσε να απογειωθεί ή όχι, νομίζω ότι ο αεροναυπηγός που έκανε τη διερεύνηση θα το ήξερε πολύ καλύτερα από τον οποιονδήποτε μη ειδικευμένο (άλλωστε νομίζω ότι βρίσκεται ακόμα στη ζωή).

Δεν πρέπει λοιπόν να συγχέουμε τα γεγονότα με τις εικασίες ή τα προσωπικά συμπεράσματα.
 
Το γεγονός λοιπόν είναι πως τα συρματόσχοινα ήταν ήδη συνδεδεμένα ανάστροφα,όμως ο τεχνικός που έκανε την συητήρηση τού -ADO κατέθεσε ότι δέν είχε πειράξει τίποτε.Οπότε η "δουλειά" έγινε πρίν την απογείωση.Από ποιόν;Από αυτούς που σκόπευαν,δυό χρόνια μετά,να κάνουν κάτι ανάλογο σε ένα άλλο αεροπλάνο γιά να σκοτώσουν τον συγκεκριμένο άνθρωπο;Λίγο παράξενο δέν είναι ένα τέτοιο σενάριο;

Επίσης υπάρχει και το άλλο:άν δέν απατώμαι,αερομοντελισμός υπήρχε ήδη στην Ελλάδα από την εποχή εκείνη.Αν κάποιοι ήθελαν να "προβάρουν" δολιοφθορά με ανάστροφα συνδεδεμένα συρματόσχοινα,γιατί δέν το έκαναν με ένα τηλεκατευθυνόμενο μοντέλο;Και σ'αυτά τα αεροπλανάκια οι επιφάνειες πτήσεως συνδέονται μέσω μικρών συρματόσχοινων με το "κέντρο ελέγχου" που δέχεται τα σήματα από τον πομπό τού χειριστή.Οπότε και την δουλειά τους θά έκαναν και δέν θα "αναγκαζόντουσαν" να σκοτώσουν δύο τυχαίους ανθρώπους.......
 
AGV":2ogl2cg3 said:
Όπως αποδεικνύεται και από τις φωτογραφίες του αεροσκάφους μετά το ατύχημα, θα ήταν αδύνατον μετά το ατύχημα, ακόμα και σε κάποιον ειδικευμένο να επέμβει στα συρματόσχοινα.

Απορώ πώς είναι δυνατόν να γνωρίζετε τόσα πολλά περί του δυστυχήματος και να μην μπορεί ένας να μου δώσει μια βάση για τα ρημαδοχρώματα του αεροπλάνου. Δε ζητάω να μου πείτε τι σχέδια είχαν τα καθίσματα αλλά μια γενική εικόνα για τα χρώματα...

AGV, με όλο το σεβασμό ρε φίλε, η πρώτη μου ερώτηση ήταν αν υπάρχει κάποια φωτογραφία του αεροσκάφους και μου απάντησες ότι ίσως υπάρχουν στο αρχείο της λέσχης. Τώρα φαίνεται να έχεις κάνει διερεύνηση του δυστυχήματος και να μιλάς για φωτογραφίες και συρματόσχοινα... Αυτές οι φωτογραφίες δε δείχνουν απολύτως τίποτα περί χρωμάτων; Σόρρυ, αλλά απορώ μ'αυτά που διαβάζω...
 
Αγαπητέ mimithem,άνοιξες τους ασκούς του Αιόλου και μιλάς για χρώματα;Θα μας τα βρει ο AGV.Θέλω να μού λύσει
την απορία κάποιος πού πετάει:Όταν το συρματόσχοινο ελέγχου τού πηδαλίου ανόδου-καθόδου είναι ανάστροφα συν-
δεδεμένο,είναι δυνατή η απογείωση τού αεροσκάφους;αυτό μόνο.Γιατί νόμιζα ότι τα είχα καταλάβει καλά....
 
Top