Μερικά ερωτήματα και παρατηρήσεις λοιπόν από εμένα
Α.Γιά το δυστύχημα τού Αλέξανδρου Ωνάση:
1.Πότε και πού έγινε αυτή η "ολόκληρη τροποποίηση" τού αεροσκάφους;Από ποιούς;Πώς και δέν έτυχε κανείς από τους διενεργήσαντες την τροποποίηση να "ψυλλιαστή" κάτι και να αναφέρη το γεγονός στίς αρχές; Προφανώς την τροποποίηση δέν την διενήργησε ο μπακάλης τής γειτονιάς, αλλά κάποιος πιστοποιημένος μηχανικός αεροσκαφών τής OA.Και επίσης προφανώς η τροποποίηση δέν έγινε σε κάποιο φαναρτζίδικο,αλλά σε κατάλληλα εξοπλισμένη εγκατάσταση τής ΟΑ.
2.Είχε εκδοθεί από τον προγραμματισμό της ΟΑ εντολή εργασίας για την αντικατάσταση του χειριστηρίου χωρίς κάτι τέτοιο να απαιτείται και όμως κανείς δέν "ψυλλιάστηκε",δέν ρώτησε,δέν απόρησε;
3.Ο "νεώτερος" επιθεωρητής γιατί δέν ζήτησε να γίνη δοκιμαστική πτήση;Γνώριζε ότι το αεροπλάνο θα εχρησιμοποιείτο γιά να σκοτώση τον Ωνάση; (γιατί μόνον στην περίπτωση αυτή θα εδικαιολογείτο να παραβή τους κανονισμούς).
4.Ο Αμερικανός,γιά να φτάση στα γεράματά του,προφανώς επέζησε.Επομένως δέν ήταν απόλυτα εξασφαλισμένο ότι ο Ωνάσης (που καθόταν στην θέση τού συγκυβερνήτη) θα σκοτωνόταν.Ομως κάποιος ή κάποιοι που κάνουν τέτοιες "ίντριγκες" και "σκοτεινές δουλειές" δέν αφήνουν τίποτε-απολύτως τίποτε-στην τύχη....
Β.Το γεγονός ότι ο Αριστοτέλης Ωνάσης πέθανε δύο χρόνια μετά από μιά σπάνια ασθένεια και ότι από την ίδια ασθένεια πέθανε και η Μαρία Κάλλας μετά από λίγα χρόνια,δέν αποδεικνύει ότι αμφότεροι υπήρξαν θύματα βιολογικού πολέμου.Αλλωστε,ποιός ο λόγος να σκοτώση κάποιος την Μαρία Κάλλας;Τραγουδίστρια ήταν,δέν επηρέαζε τίς διεθνείς εξελίξεις.Και το γεγονός ότι η ασθένεια είναι σπάνια δέν αποκλείει την πιθανότητα να πεθάνουν δύο γνωστοί μεταξύ τους άνθρωποι από αυτήν με διαφορά λίγων ετών.Ούτε μπορούμε να δεχτούμε ότι η ασθένεια ήταν μολυσματική και ο Ωνάσης την "μετέδωσε" στην Κάλλας γιατί τότε κι'εκείνη θα είχε πεθάνει με διαφορά ωρών ή ημερών,όχι ετών....
Γ.Στό Learjet δέν επέβαινε κανείς άλλος εκτός από τους δύο χειριστές (που ήταν αδέλφια με το επώνυμο Κουρής).Ποιός ο λόγος να τους σκοτώσουν;Γιά να προκύψη η ανάγκη πρόσληψης νέου πιλότου,ώστε όποιοι ήθελαν να σκοτώσουν τον Ωνάση να στείλουν κάποιον δικό τους;Θα μπορούσε απλώς κάποιος "μιλημένος" μέσα στην ΟΑ να τούς αποδεσμεύση από τά καθήκοντα τού προσωπικού πιλότου τού "αφεντικού" (διότι οι δύο πιλότοι ήταν εργαζόμενοι τής ΟΑ Αλλά κι'εδώ έπρεπε να υπάρχη "μιλημένος".Τόσοι πολλοί "μιλημένοι" σε μιά συνωμοσία;
Υπ'όψιν δέ ότι οι δύο πιλότοι είχαν και τρίτο αδελφό,επίσης πιλότο-το γεγονός μάλιστα ήταν τόσο περίεργο ώστε και οι τρείς είχαν προσκληθεί στην εναρκτήρια εκπομπή τής (τότε) ΕΙΡΤ με τίτλο "Πτήση στά 10000 πόδια",που παρουσίαζε ταξιδιωτικά θέματα.Ο εν λόγω αδελφός μετά την ευδόκιμη θητεία του στην ΟΑ έγραψε και τα απομνημονεύματά του,με τίτλο "Αεροπλανάκι,αγάπη μου".Το βιβλίο το είχα δεί σε βιβλιοπωλείο στην οδό Σταδίου αλλά δυστυχώς δέν είχα προλάβει να το πάρω.
Δ.Γιά το SX-ADO:
1.Ποιός ήταν ο πιλότος του και γιατί (οι ίδιοι
κάποιοι ήθελαν να τον σκοτώσουν;Είχε καμμιά σχέση με τους Ωνάσηδες;
2.Το αεροπλάνο ήταν διαφορετικό από τού Ωνάση,δέν ανήκε στην ΟΑ και συνεπώς δέν ελεγχόταν από τεχνικούς της.Εγινε άραγε και σ'αυτό τροποποίηση;από ποιόν και πού;Αρα,πάλι καταλήγουμε σε "μιλημένους".
Εν γένει,εγώ βλέπω εδώ μιά "συνωμοσία" που εφαρμόζεται σε βάθος χρόνου χωρίς κάτι τέτοιο να έχη κάποιο νόημα:πρώτα "προβάρουμε" τον τρόπο εξόντωσης τού υιού τού "στόχου",μετά από κάποια χρόνια δημιουργούμε τίς προϋποθέσεις ώστε μετά από κάποια άλλα χρόνια να ολοκληρώσουμε το σχέδιο.Εν τώ μεταξύ πάρα πολλοί έχουν εμπλακεί στο "μυστικό σχέδιο" και διακινδυνεύουμε ότι όλο και κάποιος με έντομα στ'αυτιά θα βρεθή να μάς ξεμπροστιάση και θα καταλήξουμε πίσω απ'τα κάγκελα....
Μήπως τελικά όλα αυτά δέν ήταν παρά μιά σειρά από συμπτώσεις;