Πτώση Ελικοπτέρου στο Λονδίνο.

  • Thread starter Thread starter alex96
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Όπως μετέδωσε το BBC,ελικόπτερο κατέπεσε λίγο νωρίτερα στο νότιο Λονδίνο.Το δίκτυο μετέδωσε και πρώτες εικόνες.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες,το ελικόπτερο συγκρούστηκε σε γερανό εργασιών,μέρος του οποίου επίσης κατέπεσε.
Το συμβάν έγινε στη περιοχή Vauxhall,κοντά στο Κοινοβούλιο.Στο σημείο έχουν μεταβεί περισσότεροι από εξήντα (60) πυροσβέστες.
 
Augusta A109 G-CRST
 
βραχιονας γερανου (εργοτάξιο) στα 150 μέτρα (50 οροφοιΧ3) μες την ομίχλη χωρίς beacons? περιεργο- πολυ περιεργο στην ελλάδα πολυ χαμηλότερα ειναι υποχρεωτικό.
 
Πιό ψηλός ήταν ακόμα. Στα 230 μέτρα από το έδαφος ήταν ο γερανός. Φωτισμένος ήτανε, αλλά σύμφωνα με το νόταμ, τα φώτα ήταν ανοικτά μόνο τη νύχτα. Και στην Ελλάδα, μέρα μόνο δεν είναι αναφτά?

Στο αεροδρόμιο του Σίτυ που είναι δίπλα (και 750 πόδια χαμηλότερα από την κορυφή του γερανού), την ίδια ώρα έδεινε 1500 μέτρα ορατότητα (RVR) και σύννεφα broken στα 100 πόδια και από εκεί και πάνω τάβλα.

Το όλο θέμα συζητάτε γύρω από το άν ο χειριστής είχε δεί το νόταμ. Χλωμό το βλέπω, μιάς και από diversion βρέθηκε εκεί. Σαν να έχει φύγει από το Ναύπλιο για τα Κιούρκα και να προσπαθούσε να προσγειωθεί στα Μέγαρα επειδή ο καιρός ήταν χάλια εκεί που πήγαινε. Πόσο πιθανό ήταν να είχε δεί τα νόταμ των Μεγάρων? Είναι όμως πιθανό να το ήξερε εμπειρικά. Δεν ανέβηκε ο γερανός εκει πάνω σε δυό μέρες.

Πολλές φορές βλέπω ελικόπτερα να πετάνε χαμηλά, με καιρό που ούτε κατά διάννοια δεν τον λές VFR ή SVFR. Δεν έχω ιδέα τί κανόνες έχουν για τον καιρό. Το ψάχνω.
 
100 πόδια οροφή νεφών είναι (τουλάχιστον για Ελλαδα...) πολύ χαμηλά για vfr πτήσεις ελικοπτέρων...Είπαμε μειωμένα ελάχιστα για τα Ε/Π αλλά όχι και τόσο μειωμένα! :!
Υπό συνθήκες μπορεί να πετάξουν με ορατότητα 800 μέτρα, αλλά με ταχύτητες και τέτοιο τρόπο που τους επιτρέπει να βλέπουν εμπόδια κλπ.
 
Λεπτομέρειες των συνθηκών και του πως έφτασε να χτυπήσει στο γερανό συν τις συνομιλίες με τον ATC μας δίνει το Skybrary http://www.skybrary.aero/index.php/...KYbrary_Highlight_25_01_2013&utm_medium=email

Είναι σαφές ότι αρχικά κομμάτια παγωμένης ομίχλης εμπόδισαν το ε/π να προσγειωθεί στον προορισμό του, το αεροδρόμιο του Elstree (EGTR) και στη συνέχεια η χαμηλή νέφωση ''έκρυψε'' καλά το γερανό καθώς έκανε divert προς το London Heliport.
 
Από μιά αρχική ανάγνωση τού αγγλικού κειμένου στο skybrary έχω την εντύπωση πως το ελικόπτερο πήγαινε "στά τυφλά",και μάλιστα ενώ ο πιλότος ήξερε ότι επικρατούσε παγωμένη ομίχλη στην περιοχή.Απορώ γιά ποιόν λόγο είπε στο ATC ότι "I have good VMC on top here,it's fine"....
 
Top