Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πέρα απο τις ανούσιες προτάσεις που ακούστηκαν σε παραπάνω ποστ, πολλά, όπως το δικό μου, απλά καταθέτουν την εμπειρία. Ήταν λοιπόν περίεργο να μην αναφερθεί το παραμικρό.

Επίσης το πρόβλημα δεν ξέρω αν ήταν ασήμαντο για εσάς, για εμένα δεν ήταν και πολύ ευχάριστο με μικρό παιδί να υποστώ μια απολύτως αχρείαστη ταλαιπωρία. Πέρα λοιπόν απο τις λεπτομέριες του προβλήματος, δεν υπήρξε η δέουσα αντιμετώπιση καθώς και ορθή ενημέρωση που απαιτείται.
 
flesland":pv5wv63i said:
Το θέμα δεν είναι αν υπήρξε πρόβλημα, ο NFEEFE μας εξήγησε τι έγινε και είναι ο μόνος που έδωσε μια ουσιαστική απάντηση και όχι για γερμανοτσολιάδες, τσιράκια δημοσιογράφους και λοιπά γραφικά.

Δεν νομίζω πως όλες οι παραπανω απαντησεις μιλουν για γερμανοτσολιαδες.

Προφανώς μιλαμε για system breakdown, αλλα ενος συστηματος το οποιο επιλεγει και λειτουργει η Fraport Greece (το εχει επιλεξει, πληρωνει για να το χρησιμοποιει και το υποστηριζει το ΙΤ της). Με αυτη τη λογική, και η SITA ή οι τηλεπικοινωνιακοι παροχοι, μπορουν να επικαλεστουν οτι ενας δικος τους provider δεν εκανε κατι σωστά κ.ο.κ.

Επιπλεον η ευθυνη του φορέα λειτουργιας του αεροδρομιου δεν περιοριζεται απλα στο κλεινει μια συμφωνια με έναν παροχο CUTE (βλ. SITA). Οφειλει να εχει contingency plan σε περιπτωση που ένα τέτοιο συστημα πεσει, να δωσει τις καταλληλες οδηγιες στους handlers/αεροπορικές πως να χειριστουν μια τετοια κατασταση, να βαλει ενδεχομενως προτεραιοτητες ή περιορισμούς στη ροή ή στην εξυπηρετηση των πτησεων (ώστε να απελευθερωθει η πίστα), να ενημερωσει τους επιβατες, να προσφερει π.χ. νερά κτλ.
Αυτη την ποιοτικη (λειτουργική) διαφορά φέρνει ενας ιδιωτικος airport operator, σε σχεση με την προηγουμενη δημοσια ΥΠΑ, που ομως 1,5 χρονο τώρα δεν έχει φανεί.
 
Ξαναγράφω ότι δεν είναι το θέμα αν υπήρξε πρόβλημα, αυτό δεν αμφισβητείται. Φαντάζομαι ακόμα ότι η Φραπορτ που όσο να'ναι αν κάποιος έχει εμπειρία στο πώς διαχειρίζεσαι αυτά τα συστήματα, αυτός είναι αυτή, θα έπρεπε να ανακοινώσει τι ήταν το πρόβλημα, αν ήταν όντως μεγάλο.

Δεν διαφωνώ για την ποιοτική διαφορά (αν και δεν έχω άποψη για την ώρα αν υπάρχουν ή όχι διαφορές), αλλά 1,5 χρόνος μου φαίνεται λίγο "σκληρό" για να βγάζουμε ήδη συμπεράσματα. Επίσης, σας διαφεύγει ότι ο λόγος που δόθηκαν τα αεροδρόμια, δεν ήταν πρωτίστως η καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά το γεγονός ότι τα ταμεία είχαν στερέψει, με την οικονομική διαχείριση που έκανε το κράτος επί πολλές δεκαετίες. Το ίδιο κράτος που θεωρείτε προτιμότερο της Φραπόρτ.

Όσο για το θέμα της φροντίδας, που έγραψε ο panos_ . Είσαι άμεσος πελάτης της αεροπορικής σου και όχι του αεροδρομίου - η αεροπορική είναι του αεροδρομίου που μπορεί να ζητήσει αποζημιώσεις κλπ. Η αδερφή μου βρέθηκε στο Ηράκλειο μαζί με ένα βρέφος 3 μηνών και ένα παιδί 4 ετών, να περιμένει πτήση αυτή την ημέρα με 4 ώρες καθυστέρηση: η Ellinair έδωσε πρόσβαση στο lounge και γενικότερα από ότι έμαθα, οι υπάλληλοι της το χειρίστηκαν πολύ καλά και κυρίως πολύ ευγενικά. Ακόμα και αν δεν είχαν και οι ίδιοι ενημέρωση για τους λόγους της καθυστέρησης.
 
Το CUTE ειχε εγκατασταθεί στα μεγάλα αεροδρόμια απο την PC Systems που είχε και την υποστήριξη για τα πρώτα 2-3 χρόνια, αν θυμαμαι καλά. Μετά η ΥΠΑ δεν ανανέωσε τη σύμβαση και η συντήρηση και λειτουργία του συστήματος πέρασε στην ιδια την ΥΠΑ. Μεχρι την παράδοση στη fraport, τέτοιας έκτασης πρόβλημα δεν είχε σημειωθεί...Γνωρίζω δε οτι μάλλον σε ολα είχαν προβλεφτεί εναλλακτικές διοδεύσεις VPN για εξασφάλιση redunduncy. Για τη χρηματοδότηση του συστήματος αυτού είχε προβλεφτεί κάποιο τίμημα επι του εισιτηρίου- 10 ή 20 λεπτά- τα οποία ουδέποτε εισπράχτηκαν απο τις εταιρείες... νομίζω οτι η Fraport ήδη χρεώνει για το CUTE 30 λεπτά !!!
Θα ειναι ενδιαφέρον αν δημοσιοποιηθούν οι απαιτήσεις που θα έχουν οι αεροπορικές απο τη fraport - για το κόστος των divert, καθυστερήσεων, αποζημιώσεων σε επιβάτες (που έχει γίνει σπόρ τώρα πιά), κλπ... αλλά μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ !
 
flesland":p3m33x3c said:
Το ίδιο κράτος που θεωρείτε προτιμότερο της Φραπόρτ.

Προσωπικά, δεν ανέφερα ποτέ κάτι τέτοιο.

Σκοπός είναι να βλέπουμε πιο εποικοδομητική και ουσιαστική κριτική εδώ μέσα, και όχι απλά γερμανοτσολιάδες VS Γερμανοί, δημόσιο VS ιδιώτης κτλ. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο.

Όποιος βρίσκει προβλήματα στη διαχείρηση ενός ιδιώτη, δεν σημαίνει ότι είναι υπερ του δημοσίου.
Αντίστοιχα όποιος βρίσκει προβλήματα στη διαχείρηση ενός δημόσιου φορέα, δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα υπερ κάποιου ιδιώτη.
 
Δεν είπα ότι ανέφερες κάτι τέτοιο. Αλλά άλλο μέλος έγραψε:

Απαιτούμε εδώ και τώρα λήξη της σύμβασης με τους κλέφτες των αεροδρομίων μας και επιστροφή σε κρατικό έλεγχο των περιουσιακών μας στοιχείων. Αφού έχουν αποτύχει και σε ένα χρόνο δεν έχουν ξοδέψει ούτε ένα ευρώ, τι περιμένουν οι υπουργοί;;;

Χωρίς να ψάξω παλαιότερες ηρωικές συνομιλίες :twisted:
 
Αυτά είναι γραφικά και κανείς νομίζω δεν τα παίρνει σοβαρά.
 
με αρκετή καθυστέρηση αναφέρεται έμμεσα και στο πρόβλημα στα check in των 14 α/δ της fraport αλλά και στην υποστελέχωση σε Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, το άρθρο της Ναυτεμπορικής https://www.naftemporiki.gr/story/13788 ... aerodromia
 
………
Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ, παρατηρείται μείωση 7% (-1,3 εκατ. θέσεις) στον προγραμματισμό θέσεων των αεροπορικών εταιρειών για τα περιφερειακά αεροδρόμια……..
Για τη μειωμένη ζήτηση αεροπορικών θέσεων τη θερινή περίοδο του 2019 σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν:
– Η επιβράδυνση της οικονομίας στην Ευρωζώνη
– Η μη ολοκλήρωση της συμφωνίας της ΕΕ με το Ηνωμένο Βασίλειο για τους όρους του BREXIT
– Η δυναμική επάνοδος της Τουρκίας * ως τουριστικού προορισμού
– Η χρεωκοπία της εταιρείας Germania, η οποία είχε προγραμματίσει περίπου 381.000 θέσεις.
– Το ζεστό περυσινό καλοκαίρι στην Ευρώπη, που επηρέασε την ταξιδιωτική συμπεριφορά σε αυτές τις χώρες,

https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... i-tourkias

* προσωπική άποψη και το άνοιγμα της αγοράς της Τυνησίας και τα δειλά βήματα της Αιγύπτου.
 
Από πρόσφατο δημοσίευμα και συνέντευξη του Υπουργού Μεταφορών (που αφορούσε την αξιοποίηση των 23 περιφερειακών αεροδρομίων) άκουσα κάποια σχέδια και εξαγγελίες. https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %81%CE%B9/
- Είναι αλήθεια ότι εκπρόσωποι της EASA είναι εγκατεστημένοι στο Υπουργείο Μεταφορών?
- Η διαφορά (46-10= 36 εκατ. κέρδος) που προέκυψε από την χρηματοδότηση των άγονων γραμμών θα διατεθεί για την αγορά ελικοπτέρων και άλλων πτητικών μέσων για την σύνδεση των νησιών,
- Δηλαδή η ΥΠΑ θα αποκτήσει Διεύθυνση μεταφοράς και εκμετάλλευσης Πτητικών Μέσων. Θα αποκτήσει ΑΟC?
- Κανένα από τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια δεν είναι κερδοφόρο αλλά ούτε το Καστελόριζο θα είναι????
Αυτά και άλλα πολλά.!!!!!
 
Top