Πρόβλημα της Astra στη Σητεία

  • Thread starter Thread starter jsh4all
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ποιό μεγάλη "πειρατία" σε thread, δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει. Πολύ ενδιαφέρον το θέμα αλλά μήπως πρέπει να ανοιχτεί αλλού?

Το circling έχει δύο περιπτώσεις. Ή έχει διαδικασία συγκεκριμμένη που έχει εκδοθεί για κάποιο αεροδρόμιο/διάδρομο και έχουν στη διάθεσή τους οι χειριστές και οφείλουν να ακολουθήσουν, Ή δεν υπάρχει ειδική διαδικασία και ακολουθείται η generic circling που είναι στα flight profiles του κατασκευαστή και της εταιρείας.

Το ότι δεν έχει ένα αεροδρόμιο prescribed tracks για circling, δε σημαίνει ότι απαγορεύεται το circling, εκτός και αν το αεροδρόμιο είναι τέτοιο που δεν το εποτρέπει καθόλου.

Γενικά πάντως, η συντριπτική πλειοψηφία των αεροδρομίων ΔΕΝ έχει συγκεκριμμένη διαδικασία circling και ακολουθείται η generic. Συνήθως τα αεροδρόμια που έχουν, είναι αυτά που είναι στου βοδιού το κέρατο, μέσα σε τίποτα βουνά (βλέπε Σάλτσμπούργκ, Ίνσπρουγκ και άλλα τέτοια), και η generic circling θα έφερνε το αεροπλάνο σε απαγορευτική απόσταση από τους ορεινούς όγκους.
 
Δεν εχει πέσει ποτε στην αντιλιψη μου η "generic" διαδικασία που αναφέρεις ... Το μονο που έχω δει απο icao jaa μεριά ειναι η περιοχή π ορίζεται απο την ακτίνα σε σχέση με τα thresholds αναλόγως της κατηγορίας ... Θυμάμαι δε στο commercial pilot manual ths jeppesen ότι είχε διάφορα πιθανά patterns αριστεροστροφο δεξιοστροφο κλπ σχέδια γράμμα που θύμιζε FAA να πω την αλήθεια ... Οι κατασκευαστές δίνουν απλά ενα παράδειγμα για να δείξουν πως πρέπει να γίνεται η διαμόρφωση του αεροσκάφους και όχι τόσο η διαδικασία .... Αν έχεις καποιο λινκ απο εικόνα / κείμενο που να περιγράφει το generic άσχετο με τύπο αεροσκάφους δλδ θα με ενδιέφερε να το δώ ! Ευχαριστω εκ των προτέρων !!!
 
Περιμένοντας να μας μεταφέρουν αλλού:
Το "τελικό αποτέλεσμα" είναι συνδυασμός:
α) αφους (δυνατότητες,περιορισμοί)
β) Ενδεχόμενων εταιρικών διαδικασιών
γ) Περιοχής και αεροδρομίου
δ) Εκτάκτων συνθηκών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα στον Ελλαδικό χώρο δεν είναι η Σάμος;Επίσης,έχετε δει 100αρι να εξερχόμενο και εισερχόμενο
από/στο LGAV;
 
Στη Σάμο cirlcling μόνο νότια του διαδρόμου, συνήθως δεξιόστροφο λόγω της... συντριπτικής πλειοψηφίας των προσγειώσεων στον διάδρομο 09.
 
Επί του θέματος, μπορεί κάποιος να τσεκάρει αν υπάρχει Νοταμ σε ισχύ για το ραδιοβοηθημα Σητείας, από οτι ξέρω υπαρχουν αρκετα sites με σχετικές πληροφορίες.

Of topic, και ο 27 μια χαρά ειναι με... άπνοια, ή με νοτιάδες! 8). Εκτός από αυτό, υπάρχουν χειριστές που λόγω performance αεροσκάφους τον επιλέγουν, αφού το όποιο "κερδος" με τον 09 χάνεται λόγω του tail wind...
 
A1251/12 - REFERENCE AIP GREECE AD2-LGST-PAGE 6PARA 2.17.6 AMEND TO READ:
TRANSITION ALTITUDE 6000FT INSTEAD OF 11000FT. 14 AUG 13:41 2012 UNTIL PERM.
CREATED: 14 AUG 13:43 2012



D0007/13 - T/VOR SHT 112.90MHZ CH76X UNSERVICEABLE. 03 JAN 09:59 2013 UNTIL 09 JAN 10:00
2013. CREATED: 03 JAN 10:15 2013



D0270/12 - SITIA AERODROME HOURS OF SERVICE AS FOLLOWS :

FROM 16/11/2012 TILL 30/03/2013

A.FROM 16/11/12 TILL 23/12/12 AND FROM 07/01/13 TILL 30/3/12
MON 0400-0830
TUE CLOSED
WED 0700-0830 1330-1530
THU 0400-0915 1330-1530
FRI,SUN 0700-0830 1215-1530
SAT 0400-0915

B.FROM 24/12/12 TILL 06/01/13
MON 0400-0830 1430-1630
TUE CLOSED
WED 0400-0830
THU,SAT 0400-0915
FRI,SUN 0400-0830 1215-1415

NOTES:
1.-ON 31/12/12 MON 0400-0830 1330-1530
2.-06/01/13 SUN 0700-0930 1215-1415. 16 NOV 11:17 2012 UNTIL 30 MAR 23:59
2013. CREATED: 16 NOV 11:18 2012
 
να κανω μια ερωτηση λιγο... αποζημίωση πήρε κανένας επιβάτης για αυτη τη ταλαιπωρία ;
Ευρωπαϊκοί νόμοι δεν ισχύουν ;
 
Top