Ποιό μεγάλη "πειρατία" σε thread, δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει. Πολύ ενδιαφέρον το θέμα αλλά μήπως πρέπει να ανοιχτεί αλλού?
Το circling έχει δύο περιπτώσεις. Ή έχει διαδικασία συγκεκριμμένη που έχει εκδοθεί για κάποιο αεροδρόμιο/διάδρομο και έχουν στη διάθεσή τους οι χειριστές και οφείλουν να ακολουθήσουν, Ή δεν υπάρχει ειδική διαδικασία και ακολουθείται η generic circling που είναι στα flight profiles του κατασκευαστή και της εταιρείας.
Το ότι δεν έχει ένα αεροδρόμιο prescribed tracks για circling, δε σημαίνει ότι απαγορεύεται το circling, εκτός και αν το αεροδρόμιο είναι τέτοιο που δεν το εποτρέπει καθόλου.
Γενικά πάντως, η συντριπτική πλειοψηφία των αεροδρομίων ΔΕΝ έχει συγκεκριμμένη διαδικασία circling και ακολουθείται η generic. Συνήθως τα αεροδρόμια που έχουν, είναι αυτά που είναι στου βοδιού το κέρατο, μέσα σε τίποτα βουνά (βλέπε Σάλτσμπούργκ, Ίνσπρουγκ και άλλα τέτοια), και η generic circling θα έφερνε το αεροπλάνο σε απαγορευτική απόσταση από τους ορεινούς όγκους.
Το circling έχει δύο περιπτώσεις. Ή έχει διαδικασία συγκεκριμμένη που έχει εκδοθεί για κάποιο αεροδρόμιο/διάδρομο και έχουν στη διάθεσή τους οι χειριστές και οφείλουν να ακολουθήσουν, Ή δεν υπάρχει ειδική διαδικασία και ακολουθείται η generic circling που είναι στα flight profiles του κατασκευαστή και της εταιρείας.
Το ότι δεν έχει ένα αεροδρόμιο prescribed tracks για circling, δε σημαίνει ότι απαγορεύεται το circling, εκτός και αν το αεροδρόμιο είναι τέτοιο που δεν το εποτρέπει καθόλου.
Γενικά πάντως, η συντριπτική πλειοψηφία των αεροδρομίων ΔΕΝ έχει συγκεκριμμένη διαδικασία circling και ακολουθείται η generic. Συνήθως τα αεροδρόμια που έχουν, είναι αυτά που είναι στου βοδιού το κέρατο, μέσα σε τίποτα βουνά (βλέπε Σάλτσμπούργκ, Ίνσπρουγκ και άλλα τέτοια), και η generic circling θα έφερνε το αεροπλάνο σε απαγορευτική απόσταση από τους ορεινούς όγκους.