Συμφωνώ κι εγώ ότι στον τομέα ασφάλεια θα προτιμούσα να μη γίνουν περικοπές και ας μη βιαστούμε να πούμε ότι αυτό είναι αυτονόητο. Στην Ολυμπιακή η συντήρηση των αεροσκαφών γίνεται πρώτα με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια (και άρα την πρόληψη) και έπειτα το κόστος και αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι διαδικασίες που ακολουθούνται στην ΟΑ συχνά να είναι αυστηρότερες αυτών που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής. Θα μπορούσε, λοιπόν, να προτείνει κάποιος να μειωθεί το κόστος συντήρησης, αλλάζοντας κάποιες διαδικασίες προς το απλούστερο (χωρίς βέβαια να γίνονται παραβιάσεις των κανονισμών του κατασκευαστή). Αυτή τη "χαλάρωση" όμως δε θα ήθελα να τη δω να συμβαίνει στη νέα Ολυμπιακή. Προτιμώ να βλέπω αεροπλάνα που δεν πλένονται κάθε λίγο και λιγάκι, αλλά που αισθάνομαι ασφαλής πετώντας μαζί τους, παρά αεροπλάνα με άψογη εμφάνιση, των οποίων η συντήρηση είναι απλά η "πρέπουσα". Άλλωστε, με το να διατηρεί η ΟΑ -η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα- ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας, το ίδιο "υποχρεώνονται" κατά κάποιο τρόπο να κάνουν και οι ανταγωνιστές της...
Θεωρώ, πάντως, ότι η μεγάλη προσοχή στη συντήρηση δεν είναι μόνο θέμα κανονισμών, αλλά και θέμα νοοτροπίας των τεχνικών της εταιρίας και αυτό με κάνει αισιόδοξο ότι δε θα δούμε αλλαγές σε αυτό τον τομέα στη νέα ΟΑ.