Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

  • Thread starter Thread starter CAPTAIN
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητή, επειδή όλοι μας εδώ είμαστε του χώρου αυτού και ξέρουμε εκ του αποτελέσματος πέντε πράγματα, φρόντισε να μας ακούς για την δική σου ωφέλεια, εμάς είτε σε πάρουν είτε δεν σε πάρουν, ούτε που μας νοιάζει, εσένα προσπαθούμε να βοηθήσουμε σε ότι ζητάς. Επίσης να θυμάσαι πάντα, ότι τα αεροπλάνα είναι ένας υπερβολικά μικρός κόσμος στην Ελλάδα...
 
Αγαπητή Νίκη. Δεν ανήκω στο χώρο, αλλά ανήκω σε αυτούς που αγαπούν τον χώρο, σέβονται τις απόψεις των άλλων και κυρίως όσων ανήκουν στον κλάδο, διαβάζω και ενημερώνομαι, μιλάω και ακούω,σκέφτομαι και αναθεωρώ.

Στο φόρουμ αυτό δε θα βρεις τις απαντήσεις που θέλεις να ακούσεις. Θα βρεις τις απαντήσεις που χρειάζεσαι. Δυστυχώς αυτά τα δύο δε συμβαδίζουν. Το φόρουμ δεν έχει κάτι να σου προσφέρει.
 
Καλησπέρα σε όλους :)
Έχω κάνει την αίτηση για τη θέση της αεροσυνοδού για την Aegean που είναι ανοιχτή έως τις 13/6, όμως αυτό που με προβληματίζει είναι πως μόνο όσοι περάσουν στο στάδιο της συνέντευξης θα ειδοποιηθούν.

Έχει ειδοποιηθεί ήδη κάποια/ος για τη συνέντευξη ή θα πρέπει να περιμένουμε να κλείσουν πρώτα οι αιτήσεις; Και μετά τις 13/6 πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα πρέπει να περιμένουμε τηλέφωνο ή email, σε περίπτωση που η αίτηση μας έχει γίνει δεκτή;

Οποιαδήποτε πληροφορία/συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
 
Πέφτοντας απ' τα σύννεφα: Η ζωή στην Aegean, τον «ελκυστικότερο εργοδότη» της χώρας - R•U Διάβασα το δημοσίευμα και δεν γνωρίζω ποια είναι η αλήθεια γιαυτό και δεν σχολιάζω. Ερωτώ όμως, αν το δημοσίευμα είναι ψευδές ή ανακριβές, έχει παρέμβει Εισαγγελέας, ΙΚΑ, ΟΑΕΔ, Επιθεώρηση Εργασίας? Αν όχι, τώρα άρχισαν να συμβαίνουν αυτά ή συνέβαιναν πάντα και φοβούνται οι εργαζόμενοι να τα κοινοποιήσουν?
 
Νομίζω μόνο εσύ και ο συντάκτης του άρθρου "πέσατε από τα σύννεφα"! Εγώ πάντως δεν διάβασα κάτι καινούριο. Οι επιχειρήσεις που παίρνουν συμβασιούχους δεν τους κάνουν συνεχόμενες συμβάσεις, ειδικά αν εμπίπτουν σε υψηλή και χαμηλή περίοδο οπότε τον Οκτώβριο σταματούν και τους ξαναπροσλαμβάνουν τον Απρίλιο. Είπε ποτέ κανείς ότι όλες οι αεροσυνοδοί της Α3 είναι μόνιμες;
Όσο για την εμφάνιση, είναι γνωστό ότι αρκετές εταιρίες δίνουν βάση στην εμφάνιση των αεροσυνοδών τους με εξαιρέσεις όμως όπως οι κρατικές των μεγάλων χωρών πχ LH, BA, OS, KL κλπ. Είναι δικαίωμα κάθε εταιρίας και κάθε επιχείρησης να επιλέξει με τα κριτήρια της. Και η Emirates πχ αποκλείει τις κοπέλες κάτω από 1.65. Ε και;
Για το θέμα της διάσωσης το έχουμε αναλύσει εδώ περισσότερο από κάθε άλλο φόρουμ και site.
Όσο για τις απολύσεις μόνιμων, αυτό δεν το γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση. Όμως η μη ανανέωση των συμβασιούχων είναι μάλλον αναμενόμενο όπως είπα και παραπάνω.

Και φυσικά δεν παρεμβένει Εισαγγελέας ΙΚΑ κλπ κλπ κάθε φορά που βγαίνει στο δημόσιο ιντερνετ ή σε ένα άγνωστο (ή και γνωστό) site ένα δημοσίευμα που λέει διάφορα σύμφωνα με τον εκάστοτε συντάκτη του. Αν ήταν έτσι θα υπήρχαν εκατοντάδες ή και χιλιάδες νέες αυτεπάγγελτες διώξεις κάθε μέρα. Οι παρεμβάσεις της Δικαιοσύνης και των Δημοσίων υπηρεσιών γίνονται με συγκεκριμένες διαδικασίες που όλοι γνωρίζουμε.
 
Φίλε GP707 γιατί μου επιτίθεσαι? Που βλέπεις το παράλογο στα γραφόμενά μου? έγραψα εγώ πως έπεσα από τα σύννεφα? Ίσα ίσα που στηρίζω εν προκειμένω την εταιρεία και όπως γράφω "δεν γνωρίζω ποια είναι η αλήθεια γιαυτό και δεν σχολιάζω" Αν το δημοσίευμα είναι ανακριβές θα πρέπει άμεσα η εταιρεία να καλέσει τον Εισαγγελέα και να υποστηρίξει την φήμη και τα συμφέροντά της. Τονίζω εδώ όχι μόνο τώρα αλλά στην επαγγελματική καριέρα ότι ναι σε εποχικές εταιρείες θα πρέπει να ενισχύεται το προσωπικό το οποίο με την λήξη της σύμβασης θα πρέπει να πει ευχαριστώ και να πάει στο σπίτι του και όχι να προσπαθεί να βρει παραθυράκια για μονιμοποίηση.
Όσον αφορά την εμφάνιση των πληρωμάτων είμαι αυστηρά υπέρμαχος της τήρησης του Κανονισμού της κάθε εταιρείας αν φυσικά έχουν. Για πες μου λοιπόν που διαφωνούμε? Μήπως άραγε είσαι προκατειλημμένος από άλλες τοποθετήσεις και βρήκες ευκαιρία? Φιλικά
 
τώρα άρχισαν να συμβαίνουν αυτά ή συνέβαιναν πάντα και φοβούνται οι εργαζόμενοι να τα κοινοποιήσουν?
Δεν επιτίθεμαι σε κανέναν. Ανέφερα για το "πέσιμο από τα σύννεφα" γιατί φάνηκες ( όπως και ο συντάκτης του link) να μην γνωρίζεις τίποτα από τα γραφόμενα. Απάντησα καθαρά στα λεγόμενα του link. Ρώτησες την παραπάνω ερώτηση δείχνοντας να μην γνωρίζεις τι γίνεται στον συγκεκριμένο χώρο αλλά και γενικά στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και απλά απάντησα στα 4 κεφάλαια του άρθρου. Καμία σχέση με προσωπική επίθεση και καμία προκατάληψη.

Ερωτώ όμως, αν το δημοσίευμα είναι ψευδές ή ανακριβές, έχει παρέμβει Εισαγγελέας, ΙΚΑ, ΟΑΕΔ, Επιθεώρηση Εργασίας?
Η μόνη διαφωνία μου στο post σου είναι στην υποτιθέμενη παρέμβαση Εισαγγελέα κλπ που ήδη απάντησα (και έχω πει και σε παλαιότερη ανάρτηση) ότι η Aegean και η κάθε Aegean δεν μπορεί να ασχολείται με τον κάθε τύπο που βαφτίζεται δημοσιογράφος επειδή γράφει στο ίντερνετ και γράφει ότι του κατεβαίνει. Αν ήταν έτσι το airliners.gr θα είχε κλείσει από τους πρώτους μήνες λειτουργείας του με τόσα που έχουν γραφτεί δημόσια στο φόρουμ.

Το προσωπικό εξάλλου υπογράφει μια σύμβαση ορισμένου χρόνου και στο τέλος της λήγει. Δε νομίζω ότι με αυτές τις προϋποθέσεις ψάχνει κανείς να βρει παραθυράκια για μονιμοποίηση.

Υπενθυμίζω δε παρόμοιο post σου με link άρθρου και παρόμοια συζήτηση για παρεμβάσεις εισαγγελέα, Νομικού τμήματος, συμβάσεις εποχιακών. κλπ καθώς και τις επόμενες απαντήσεις:

Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβανόμαστε γιατί κουράζουμε και τα υπόλοιπα μέλη.
 
Off Topic On".
Είναι γενικό "το κακό" με τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Δεν αφορά μόνο πληρώματα. Περάστε μια βόλτα και από άλλες "μεγάλες" εταιρείες στο αεροδρόμιο, π.χ. Swissport, Goldair κλπ να δείτε εκεί τι γίνεται με τους check-in agents, ramp agents, οδηγούς, τα τηλεφωνικά κέντρα Α3 και GQ κλπ. κλπ. κλπ.
 
Και με το προσωπικό ξενοδοχείων, εστιατορίων, κλπ μια από τα ίδια. Σε μια έντονα εποχική δραστηριότητα δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος.

Οι κυβερνήσεις γνωρίζουν το πρόβλημα και (δήθεν...) προσπαθούν να δώσουν κίνητρα για επέκταση της τουριστικής περιόδου.
 
Η Lumiwings ζητάει μέλη πληρώματος καμπίνας με βάση την Ιταλία.
Προσόντα
:arrow:Απόφοιτη δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ελάχιστη εκπαίδευση)
:arrow:Άριστη γνώση της Αγγλικής και Ιταλικής γλώσσας,
:arrow:Λευκό ποινικό μητρώο,
:arrow:Μη ορατά τατουάζ,
:arrow:Καλή φυσική κατάσταση και ικανότητα κολύμβησης,
:!:Δυνατότητα εργασίας στο εξωτερικό.

Η εταιρεία παρέχει αρχική εκπαίδευση πληρώματος θαλάμου επιβατών για να την απόκτηση EASA Cabin Crew Attestation.
Εφόσον πληρείτε τις παραπάνω βασικές εταιρικές προ υποθέσεις μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικά το βιογραφικό σας σημείωμα (με πρόσφατη φωτογραφία) στο ccm@lumiwings.com το αργότερο μέχρι και 20 Νοεμβρίου.
 
Top